Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäävätkö ihmiset koiristaan

Vierailija
05.11.2021 |

vielä sen jälkeen, kun ne ovat kasvaneet söpöistä pennuista ihan tavallisiksi isoiksi koiriksi? Voiko koiran antaa pois sen jälkeen, kun se on kasvanut pennusta isoksi. Tykkään itse vain pennuista. Pennun ottamista harkitsen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tykkää meidän koirasta. Haisee, paskoo, kuluttaa aikaa ja rahaa. Eukko ja lapset olivat käyneet hakemassa sen, vaikka sanoin että ei koiraa tähän taloon. Eiköhän tuo hurtta vielä menetä henkensä jostain mysteerisestä syystä...

Vierailija
2/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän aikaa ja lenkkeilyä niiden kanssa, jos lemmikistään välittää. Ja leikkimistä sekä hyvää ruokaa, ei mitään markettiruokaa vaan eläinkaupan ruokaa tai jauhelihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt koirista kyllä vieläkin enemmän kun ovat oppineet sisäsiisteiksi ja olemaan räkyttämättä jokaiselle ohikulkijalle. Nuorista koirista eniten, ovat energisiä ja terveitä. Ei aivan murrosikäisistä vaan vähän vanhemmista.

Vierailija
4/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän aikaa ja lenkkeilyä niiden kanssa, jos lemmikistään välittää. Ja leikkimistä sekä hyvää ruokaa, ei mitään markettiruokaa vaan eläinkaupan ruokaa tai jauhelihaa.[/quote

Mihin tässä vastattiin? Ap on joko trollolloo tai total idiootti. Mihinkä se kiintymys häviäisi, kun pentu kasvaa? Ei mihinkään, ellet ole noin muutenkin tunne-elämältäsi häiriintynyt.

Vierailija
5/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin sanoa rakastavani meidän koiraa. Pentuajasta en erityisesti pitänyt. Pentu pissasi koko ajan sisälle ja pureskeli. Mutta nyt aikuisena se on ihana <3 Lempeä, rauhallinen ja tykkää kaikista. Se syö ruuanjämät. Lapset leikkii sen kanssa, isännän kanssa se on pihapuuhissa ja mä käyn sen kanssa kävelyillä.

Vierailija
7/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä koira = puhdasta rakkautta❤️

Hyvällä tarkoitan rauhallista ja suloista käytöstä sekä järkeä ja viisautta. Minulla on ollut tällaisia koiria.

Nykyinen koira on neuroottinen adhd joka ei koskaan kasva aikuiseksi. Rasittava. En silti luopuisi.

Vierailija
8/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen koira on neuroottinen adhd joka ei koskaan kasva aikuiseksi. Rasittava.

Piikille semmoiset!

Vierailija
9/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love my dogs.

Vierailija
10/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ja täysin tunnekylmä aloitus. Ihmettelen.

Vierailija
11/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen koira on neuroottinen adhd joka ei koskaan kasva aikuiseksi. Rasittava.

Piikille semmoiset!

Ei, se on kaikille kiltti kuitenkin.