Kumman vartalon valitset?
http://i0.wp.com/a-rou.indiedays.com/files/2015/01/IMG_5920_Fotor_Collage1.jpg
Yläpeukku = Vasen kuva
Alapeukku = Oikea kuva
Perustelut?
Kommentit (58)
Surullista. Kunpa ihmiset osaisivat terveellisen syömisen ja liikkumisen, jossa tasapaino on tärkeintä. Hankkikaa hyvä olo ja valikaa sitä, sama se miltä loppujen lopuksi näytätte.
Liian lihaksikas tuossa toisessa kuvassa.
Vasemman. Oikea on turhan kuivakka ja maskuliininen. Onko kuvassa ap ja kaverinsa vai jotain random-ihmisiä?
No tuo oikea on muutenkin aivan todella ruma että ihan sama millainen vartalo on :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:35"]
Vasemman. Oikea on turhan kuivakka ja maskuliininen. Onko kuvassa ap ja kaverinsa vai jotain random-ihmisiä?
[/quote]
http://a-rou.indiedays.com/2015/01/14/alkoholin-vaikutus-treeniin-ja-ulkonakoon/
En pidä tuollaisesta lihaksikkaasta vartalosta.
En kumpaakaan itselleni, mutta jos pitäisi panna niin panisin vasemman puoleista. Oikean puoleinen toisi liikaa mieleen Bieberin alusvaatekuvat :X
Hyi onko tuossa vain yksi! Minäkin katsoin että onpa ruma tuo oikealla oleva :D No, sitä se kai teettää kun kuihduttaa itsensä..
Oikea, sillä inhoan kaikkea höllyvää, kuten läskiä, jota vasemmanpuoleisella on.
Onko siinä sama ihminen? Vasen ilman muuta, kauniin ja hyvinvoivan näköinen. Olen mies.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:35"]
[/quote]
Ai se oli sama ihminen. :o Jopas...
Itsellä pyyhkii paremmin (makuasia). En vaihtaisi omaa kroppaa kumpaankaan. Toki onnea bloggaajalle itsellensä sinnikkyydestä tavoitella haaveitaan!
Hyi hele tuota oikeaa!! Kyllähän naisen pitää timmi olla mutta juu.... Sinne meni minun seksihalut.
Kuivakka lihaksikkuus naisihmisellä ei ole toivottavaa. Vähän pehmeyttä ja pyöreyttä pitää olla, kuten vasemmanpuoleisessa kuvassa.
Vasen, oikea on liian laiha, sitäpaitsi noi housut on jokseenkin ärsyttävän alhaalla.
Laihaläski ja laihalaiha. Optimi olisi oikeanpuoleiseen vähän lisää lihasta ja läskiä. Olen mies.
Miten tuo pääkin on muuttunut noin radikaalisti? Tai eihän se katso kameraan tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa, mutta vasemmassa kuvassa on oikein nätti naamasta.
Vasen. Sillä kropalla saa syödä enemmän, ja syöminen on kivaa.