Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abortti kaduttaa...

Vierailija
18.01.2015 |

Tein viime vuoden lokakuussa poikaystäväni painostuksesta raskauden keskeytyksen.. Minulle vasta nyt jälkeenpäin on tullut todella pahamieli asiasta. Nään unia että minulla on lapsi ja kaikki on hyvin pienoisen kanssa. Aamulla sitten herätessäni useinmiten alan itkemään tajutessani että kaikki olikin vain unta.. Lähteekö tämä suru koskaan pois?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 01:58"]

Abortintekijät nostavat itsensä Jumalan asemaan ja päättävät kuka elää ja kuka kuolee.

[/quote]

Kyllähän jokainen raskautta jatkava nainenkin on tehnyt saman päätöksen.

Outo kommentti.

Vierailija
22/63 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kamalaa herätä unesta ja tajuta että se ei olenkaan unta. Abortti oli sinä hetkenä sinulle oikea ratkaisu ja se ei välttämättä tarkoita lapsettomuutta. Unia nyt nähdään millon mistäkin asiasta,tämä nyt vaan jäänyt sinun mieleesi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolivuotiaan äiti, en ole koskaan tehnyt aborttia ja erityisen kiitollinen siitä olrn nyt lapsen tultua. Nyt sen vasta ymmärtää mitfn hirveä teko se on. Aikuisen tulee kantaa vastuu teoistaan ja antaa lapsen syntyä jos on jättänyt ehkäisyn hoitamatta.

Vierailija
24/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä yksi jolle abortti oli oikea ratkaisu enkä ole katunut päätöstä, alkuun surrut kyllä sen mitä siinä surua oli. Ei kaikki päätökset ole peruuttamattomia, voit vielä päättää hyväksyä asian. Siis abortin. Kun en oikein ymmärrä mitä siinä menettää, kun ilman sitä raskautta olisit kuitenkin samassa tilassa. 

Vierailija
25/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:52"]On toki syytäkin katua kun on tappanut oman lapsensa.
[/quote]
Se ei oo mikään lapsi vaan solumöykky senki idiootti hihhuli T: Itse abortin tehnyt, en todellakaan kadu.

Vierailija
26/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä ap joka palstalla, jos nyt oot sama ap :D hahhhahaha

Vierailija
27/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:44"]Omatuntosi kertoo sinulle, että olet tehnyt synnin. Olet toiminut vastoin Luojasi tahtoa ja vienyt hengen viattomalta lapselta. [/quote] Luojaa ei ole. Sitä paitsi. Se alkio tai sikiö ei ole lapsi sen enempää kuin esimerkiksi vanhuskaan. Outoa kun abortin vastustajat useim sanovat, että alkiokin on ihminen ja nimi ihmisen kehitysasteelle/iälle, mutta silti he vauhkoavat, että viaton LAPSI tapetaan. Ristiriitaista. Tollaset hihhulit sais sulkee johonki omaan yhteisöönsä, eikä päästää meidän normaalien ihmisten kanssa vapaasti kuljeksimaan

[/quote]

Hihhuleiden pitää käyttää tunteisiin vetoavaa propagandaa kun mitään faktaa heillä ei ole tarjota.

Vierailija
28/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini teki abortin 50-luvulla lapselle, joka olisi syntynyt minun jälkeeni. Hän kertoi minulle siitä, kun olin nelikymppinen, hän itse jotain 70. Emme siitä paljon puhuneet, se tuntui vaikealta. Nyt se harmittaa, en osannut lohduttaa, oli vaikea löytää sanoja, eikä äiti ilmaissut suuria tunteita. Nyt hänellä on Alzheimer, ja kaikki on unohtunut.

Vuosi sitten löysin äidin 80-luvulla kirjoittaman päiväkirjan, jonka etusivulle hän oli kirjoittanut, että lapset saavat sen lukea. Päiväkirjassa äiti muun asian joukossa tuskaisena pohti aborttia:  "murhasin oman lapseni". 30 vuotta tapahtuman jälkeen. Hän siis tunsi ahdistusta, mutta ei näyttänyt sitä minulle.

En halua syyttää abortin tehneitä, vaan tunnen myötuntoa. Luotitte liikaa lääkäreihin ja näkemykseen, että abortti on vain "toimenpide". Onko edes tutkittu, millaisia psyykkisiä vaikutuksia sillä voi olla naiseen? Missä kunnossa nainen on henkisesti puoli vuotta tai vuosi abortin jälkeen?

Vierailija
29/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ulkopuolista apua. Abortista selviämisestä on myös kirjoitettu hyvä kirja. Löydät nimen ja tekijän varmasti googlaamalla.

Itse tein abortin mieheni painostuksesta kolmen lapsen äitinä. Aikaa on noin kuusi vuotta ja vieläkin murehdin asiaa. Itsellekin on käsittämätöntä miten minä päädyin tähän ratkaisuun. En olisi halunnut silloin, enkä vieläkään. Häpeä estää minua puhumasta asiasta ulkopuolisille. Mies ei halua asiaa enää puida. Hänen mielestään se oli ainoa oikea ratkaisu.

Vierailija
30/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 19:44"]Omatuntosi kertoo sinulle, että olet tehnyt synnin. Olet toiminut vastoin Luojasi tahtoa ja vienyt hengen viattomalta lapselta. [/quote] Luojaa ei ole. Sitä paitsi. Se alkio tai sikiö ei ole lapsi sen enempää kuin esimerkiksi vanhuskaan. Outoa kun abortin vastustajat useim sanovat, että alkiokin on ihminen ja nimi ihmisen kehitysasteelle/iälle, mutta silti he vauhkoavat, että viaton LAPSI tapetaan. Ristiriitaista. Tollaset hihhulit sais sulkee johonki omaan yhteisöönsä, eikä päästää meidän normaalien ihmisten kanssa vapaasti kuljeksimaan

[/quote]

Hihhuleiden pitää käyttää tunteisiin vetoavaa propagandaa kun mitään faktaa heillä ei ole tarjota.

[/quote]

Tunteet kertovat meille, teemmekö oikein vai väärin.

Kuinka muuten erottaisimme oikean väärästä...

Vierailija
31/63 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä puhumaan asiasta. Valitettavasti tiedän naisia, jotka ovat ihan kirjaimellisesti pimahtaneet abortin tehtyään.

Vierailija
32/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus

Vierailija
33/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti, mutta se vie aikaa. Ehkä sitten kun sinulla on lapsi, et sure enää mennyttä niin paljoa. Tuskinpa teet samaa virhettä enää toista kertaa... Jaksamista.

Vierailija
34/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy puhumassa jollekin! Ensin lääkärille aika joka ohjaa eteenpäin.

Vierailija
35/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Poikaystävälläsi oli syy miksi hän ei lasta halunnut ja sinulla syy miksi teit hänen tahtonsa mukaisesti. Väistämättä toinen kärsii, jos haluatte eri asioita. Yhtälailla poikaystäväsi voisi nähdä unia että teillä ei ole lasta ja kaikki on hyvin ilman sitä. Aamulla sitten herätessään alkaa itkemään tajutessaan että kaikki olikin vain unta.

Vierailija
36/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus.

Vierailija
37/63 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että osaat katua sitä, et ole paatunut tunnekylmä ihminen.

Vierailija
38/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatelkaapa että teinit saavat abortin ilman että vanhemmille kerrotaan. Ilman että vanhemmat saavat tilaisuuden kertoa ettei aborttia tarvitse tehdä (vaikka poikaystävä sitä vaatisikin) ja ilman että saavat tilaisuuden kertoa että abortista voi seurata vuosikausien katumus ja ahdistus.

Vierailija
39/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi

Vierailija
40/63 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 08:10"]Ja ajatelkaapa että teinit saavat abortin ilman että vanhemmille kerrotaan. Ilman että vanhemmat saavat tilaisuuden kertoa ettei aborttia tarvitse tehdä (vaikka poikaystävä sitä vaatisikin) ja ilman että saavat tilaisuuden kertoa että abortista voi seurata vuosikausien katumus ja ahdistus.
[/quote]

Teinit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän