Mies otti puhelimen suihkuun??
Varmasti on joku salarakas jos puhelin pitää oikein suihkuun ottaa mukaan. Pitäköön tunkkinsa!
Kommentit (69)
Käy pesemään puhelimen wc pöntössö wc harjalla.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:23"]Sain just salarakkaaltani viestin. Asustelee Vantaalla. Missäs ap:n ukko asuu? ;-)
[/quote]
Keski suomessa :D
Ap.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:52"]Eiks teillä oo puhelimessa pin-koodi aukaisua? Mulla on työn takia, mutta toimii muutenkin.
[/quote]
On mutta tähän asti ainakin ollaan tiedetty toistemme koodit. Pidetään niitä vain, jos puhelin hukkuu niin löytäjä ei pääse käsiksi.
Ap.
Mä tekisin kans oikein kunnon rynnäkön kylppäriin, karjuisin kuin hullu jotakin itämaista taisteluhuutoa, potkaisisin oven auki ja parilla lennokkaalla voltilla pompottaisin sisälle tehden taisteluliikkeitä käsilläni. Sitten karhealla äänellä sivujani suojaten kysyisin "missä se on?" Kun mies luovuttaisi vapisten puhelimensa minulle, niin poistuisin kylppäristä taas parilla voltilla kännykkä hampaissani aina keittiöön saakka. Siellä tutkisin puhelimen sisällön. Näin minä tekisin.
Mahtaa olla tärkeä puhelu...
No joo, ei taida olla mitään uskottavaa syytä puhelimen suihkutteluun kuin se ilmeisin.
Mulla on känny kans aina väil suihkus mukana...kuuntelen siitä musiikkia samalla.. :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:23"]
Sain just salarakkaaltani viestin. Asustelee Vantaalla. Missäs ap:n ukko asuu? ;-)
[/quote]
Apua t. vantaalainen avovaimo
Onko teillä suihku ja wc samassa tilassa? Ehkä kävi pidemmällä toimituksella vessassa ensin ja lueskeli uutisia puhelimesta
Suolistossa jotain häikkää ja halusi ottaa kuvan suolen sisältä omassa rauhassa, jonka voi näyttää lääkärille. Pesee nyt kännykkää huolella kakasta.
Puhelimessa on jotain likaista sisällä ja yrittää pestä sitä pois ennen kuin tutkit sen.