Millä oikeudella "Huono äiti" jakaa lastensa yksityiselämää?
Oikeesti. Kaikki tietää kuka huono äiti on ja kuka sen mies on. Onko reilua levittää 34 tuhannelle ihmiselle niiden lasten aivoituksia??? Minusta ei.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:57"]Jos kaikki ei ole totta. Se tarkoittaa, että lasten äiti levittää lapsistaan valheita?! Kumpi parempi, levitellä lasten asioita vai valehdella lasten asioista?
[/quote]
Hups, vahinkoalapeukku! Samaa mieltä!
Samaa mieltä. Esiteini ja teini jo kuitenkin.
onko reilua tehdä aloitus ja puida perheen asioita tuhansien palstaa seuraavien ihmisten edessä?
Minu[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:57"]onko reilua tehdä aloitus ja puida perheen asioita tuhansien palstaa seuraavien ihmisten edessä?
[/quote] no kuule, ei oo mun lapseni tai heidän yksityisyydestään kysymys!!!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:59"]Minu[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:57"]onko reilua tehdä aloitus ja puida perheen asioita tuhansien palstaa seuraavien ihmisten edessä?
[/quote] no kuule, ei oo mun lapseni tai heidän yksityisyydestään kysymys!!!
[/quote]
sitä suuremmalla syyllä! onko reilua? keskity sinäkin omiin lapsiisi ja perheeseesi.
Oikeus yksityisyyteen alaikäisenä pitäs olla kirjoitettuna lastenoikeuksiin.
Kolmenen vastaa, että minä keskityn lapsiini ja en jaa heidän asiotaan missään julkisesti. Nyt lapseni ovat isänsä kanssa hiihtämässä...
Mä en tunne tapausta, mutta varmaan samalla oikeudella kun kaikki muutkin blogistit.
Erittäin hyvä kysymys. Itse en kehtaisi, on eri asia kertoa itsestään ja omista tekemisistään, mutta jos Sari kertoilee lapsistaan, se on jo aika törkeä temppu. En ole ko. blogia koskaan lukenut, enkä lue, mutta jos....
34 000 ihmistä sai tänään facessa seurata sen lasten mielentilaa. Toinen ärsytti ja toinen myös. Kiva lapsille!!!
Siksi se varmasti onkin "huono äiti".
Kävin lukemassa sen jutun facessa. Ei ole reilua lapsia kohtaan jakaa niiden kiukutteluja niin monen kesken...
Minä olen miettinyt samaa. Tajuan että oman perheen tuotteistaminen on Sarin työtä, mutta silti. Eikö jotain muutakin työtä olisi löytynyt? Vaikka tuo "huono äiti" on sarkasmia, niin tällä menolla se ei ole sarkasmia, vaan asettaa lapset tilanteeseen jossa heidän yksityisyyttään ja herkkyyttään loukataan. Jokaisen pitäisi saada olla omassa kodissaan ihan vaan oma itsensä, ilman että joku perheenjäsen tekee siitä elämästä julkista.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:18"]Minä olen miettinyt samaa. Tajuan että oman perheen tuotteistaminen on Sarin työtä, mutta silti. Eikö jotain muutakin työtä olisi löytynyt? Vaikka tuo "huono äiti" on sarkasmia, niin tällä menolla se ei ole sarkasmia, vaan asettaa lapset tilanteeseen jossa heidän yksityisyyttään ja herkkyyttään loukataan. Jokaisen pitäisi saada olla omassa kodissaan ihan vaan oma itsensä, ilman että joku perheenjäsen tekee siitä elämästä julkista.
[/quote]
Tämä. Oikeesti mun mielestä huono äiti ton takia.
Kuka on "huono äiti" ja mitä se on kertonut lapsistaan?
Kukaa tää Sari on? Mun mielestä jos tekee tälläisiä aloituksia, pitää myös osata lopettaa kaikkia tyydyttävällä tavalla.
Linkki!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:17"]Kävin lukemassa sen jutun facessa. Ei ole reilua lapsia kohtaan jakaa niiden kiukutteluja niin monen kesken...
[/quote]
Siinä lapsilla kiva kun ei voi olla rennosti kotona, kun jos jotain sanoo tai tekee niin puol suomea tietää. :(
Tiistaina Helin järjesti juhlat Huono Äiti -tavaramerkkinsä laajentumisen kunniaksi. Aiemmin Helin on tehnyt Huono Äiti -blogia, -kirjoja ja ylläpitänyt nettisivustoa, mutta nyt konsepti laajenee tv-tuotantoon. Paikalla helsinkiläisellä Gastrobar Emon terassilla oli suuri joukko lukijoita.
- Maailmalla video-bloggaaminen on nyt se juttu, ja jokaisella naisella pitää olla oma tv. Ensimmäisillä videoilla opetamme kansaa grillaamaan Michelin-kokki Pekka Terävän kanssa.
Syksyllä on luvassa uusia aluevaltauksia, joista Helin kertoo myöhemmin.
Pikku guukkeloimisella selviää, että kyseessä on toimittaja Sari Helinin ja europarlamentasrikko Sarvamaan jo pian teini-ikään kasvaneet pultit, joiden asioista saa lukea.
Vastustan!
Jos kaikki ei ole totta. Se tarkoittaa, että lasten äiti levittää lapsistaan valheita?! Kumpi parempi, levitellä lasten asioita vai valehdella lasten asioista?