Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärelläni on mopoauto

Vierailija
18.01.2015 |

Hei!
Olen huolissani tyttäreni mopoautoilusta. Mieheni osti auton vaikka olin sitä vastaan. Tyttärelläni on usein kavereita auto kyydissä useita, mutta tietääkseni auton kyydissä ei saa olla kuin kaksi? Olenko väärässä? Joskus näin myös avatun kondomi rasian auton lattialla, olen kuullut että nuoriso harrastaa autoillessa muutakin kuin ajamista. Olenko oikeassa? Kuinka voisin ottaa asian puheeksi tyttäreni sekä tyttären kavereiden kanssa? Seksi asiat ja myös mopoautoilun säännöt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Olen kuullut että seksi ajon aikana on muotia, en tiedä onko kyse silloin oraaliseksistä, vaiko perinteisestä yhdynnästä. Joka tapauksessa, esiaviollinenseksi on syntiä, kunnioittakaamme Herraa, vain hän tietää mikä on meille hyväksi.

Vierailija
2/21 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttärelläni on kitara ja vahvistin. Huolimatta mielikuvista Tavastian takahuoneessa ei vieläkään ole tapahtunut mitään kummallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoauton kyytimäärästä en tiedä. Tuskin ne nyt sentään ajon aikana bylsivät. Kortsut on hyvä merkki että tajuaa käyttää ehkäisyä. Shokking! 16 v harrastaa seksiä.

Vierailija
4/21 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala sentään! Jopas on aloitus! Kyllä meidän kakarat saavat harrastaa "aikuisten leikkejä" hrti kun siltä tuntuu, kunhan säännöt on selvät! Ja kyllä mopoautossa saa matkustaa yhtämonta kuin henkilöautossakin, eli kuski mukaanlukien viisi! Tämä on fakta. Ja voihan siellä mopoautossa seksiä harrastaa ilman ajoakin? Oma tyttäreni kertoi käsijarrukahvan tuntuvan käynnissö olevassa autossa varsin hyvältä kun se tärisee samalla, pitänee lähteä mukaan ensi kerralla! T: Äippä 35

Vierailija
5/21 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt nelipyörä aka mopoauto rekisteröidään kahdelle. Sakon paikka, riittävästi kun tulee, niin kortti pois.

Vierailija
6/21 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei tietenkään saa olla enempää kuin kaksi (kuski ja yksi matkusta) kyydissä. On vaarallista siellä takakontissa matkustaa irtonaisena eikä mopoauto edes kestä ylimääräistä painoa. Toivottavasti poliisi pysäyttää (näkyy selvästi takaosan painumisena alas, jos takakontissa enemmän painoa. Jos siellä on useampi henkilö, pohja voi ottaa jopa maahan kiinni.

Vierailija
7/21 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi.. Vai että mopoauto. Onko hänellä synnynnäinen aivovamma kun tarvitsee sellaista kulkeakseen ? 

Kun itse olin nuori mopoautot olivat tulleet markkinoille hienan erillaisina tosin mutta hyvin tyypillinen näky vammaisten keskuksissa. 

Vierailija
8/21 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaankin rohkeasti kertoa siitä, miten ihmisiä tehdään. Veikkaan että kotimaisia kouluja käynyt mopoautoikäinen on jo asian suhteen melko valistunut. Mopoauto on rekisteröity kahdelle, joten turvavöitäkin on vain kahdelle. Kannattaa vaatia että kaikki matkustajat pitää olla kiinni turvavöissä ennen ajoon lähtöä, tämä ratkaisee pulman.

Vierailija
9/21 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä ostaisi lapselleni mopoautoa. Auton mallinen mopo luo vääränlaista turvallisuuden tunnetta, mutta oikeasti ovat surman loukkuja pienessäkin törmäyksessä.

Vierailija
10/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mopo autossa voi harrastaa vaikka sexiä jos haluaa... ja kyllä viisi toista vuotta oleva osaa jo olla ihan niinkuin kuuluu ja käyttää sitä suojaa jos haluaa ja tietää kun koulussakin me sitä keihään päälle laitettiin aina... ei se mopo auto siihen vai kuta että voiko siellä harrastaa vaiko eikö voi oli se auto sitten tavallinen tai mopo auto niin kyllä siellä voi ihan yhtä hyvin niinkuin mopossa. minun lapsillani on myös mopo autot ja ne osaa pukea itse ja harrastaa jalka palloa ja tanssi tunneilla käyvät tytöt. siellä opettajakin kehunut miten on hienot mopo autot ja että varmaan saa kovaa kyytiä kun ottaa poikia kyytiin...nii!

Vierailija
11/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin asiattomia kysymyksiä jälleen sanon minä. Onko ihmiset oikeasti noin saatanan tyhmiä, että tulevat tänne avautumaan moisesta kysyn minä? Huh huh sanon minä. Äsken lueskelin ketjua jossa naiset väittelivät siitä ovatko tyhmiä! Voi luoja sanon minä. Ei tässä touhussa järkeä oo, mutta saahan sitä laulaa joo joo joo, sanon minä.

Vierailija
12/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
13/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun Keski-Euroopassa ja täällä mopoautoja on vain vanhuksilla tai korttinsa ryypänneillä.

Vierailija
14/21 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mopo auto on hyvä paikka harrastaa sekxiä paljon parenpi kun vaikka puiston penkki tai vaikka paari!!! olennähnyt kun yksi kin paris kunta harrasti sekxiä kesken kaiken paarin sohvalla se oli inhottavan kattsottavaa!!! eli mopo auto on hyvä paikka harrastaa sekxiä minun mielestäni annan ainankin oman tyttäreni ja poikani harrastaa sekxiä mopo autossa toki omissansa meillä molemmilla on oma mopo auto ja molemmilla on tyttö ystävä ja poika ystävä niin on turvallista kin!!! mitä mieltä muut ovat tästä aiheesta olisi mielen kiintoista kuula mitä muut ajattelevat???

Vierailija
15/21 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä mopoauton takapenkillä mahdu ketään panemaan! Jos niissä nyt edes sitä takapenkkiä on?

Vierailija
16/21 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista! Onko täällä oikeasti näin vajaita ihmisiä(?)? Opetelkaa yhdyssanat ja kirjoittamaan muutenkin. Aivan hirveää luettavaa, kun ihmiset eivät osaa käyttää pisteitä tai pilkkuja, isoista alkukirjaimista puhumattakaan. Ja mitä mopoautoihin tulee, niin olkaa nyt jumalauta rauhassa! Ei ei siellä koirankopissa kukaan mahdu ketään nussimaan! -.-

Vierailija
17/21 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä osaan kirjoittaa yhdys sanat tiedän miten ne kirjoitetaan ja ISOLLAKIN KIRJAIMILLA OSAAN KIRJOITTAA joten älä yhtään huutele siellä sakaritarina!!!!! minulla on kirjoitettu ylioppilas kirjoituksista kaksi ÄLLÄÄ kun sain äidinkielestä ja matema tiikasta myös ÄLLÄM! eli älä yhtään rupea haukkumaan koska se joka haukkuu on itse!!!!

Vierailija
18/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoautossa saa matkusta vain 2 henkilöä, mutta melkein kaikilla on joskus ollut kyydissä enemmän.. nuoret leikkii kondomeilla usein, eivätkä todellakaan niitä käytä-varsinkaan autossa.. kondomeilla leikkkminen on yleistä varsinkin 14-15 vuotiailla tytöillä..

Vierailija
19/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
20/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopoatot ihan per.... Kaikki meilkein rysähti on käyny mopoauton takia. Varmaan järkyin oli se kun olin kääntymässä vasemmalle, niin tämä mopoilija lähti ohittamaan mua vasemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän