Mikä Nuuskamuikkusessa ihastuttaa?
Olin nuorena tyttönä ihastunut Nuuskamuikkuseen, ja olen kuullut saman muutamalta muultakin. Mikähän tuossa hahmossa viehättää naisia/tyttöjä? Tämä vaikka miehille vinkiksi 😉 Onko miehillä fiktiivistä naishahmoa joka ihastuttaa? ..
Kommentit (14)
Vapaa sielu, tosin tätä kautta myös etäinen halutessaan. Ystävällinen ja viisas.
Hiljaiset ja rauhalliset miehet on hot.
Hän on ainoa ihmismäinen nuori mies tuossa muumien maailmassa. Siksi siis, kun ei ole muitakaan.
Ei jahdannut naisia, vaan eleli rauhallista elämää ja hoiti kauniisti kahta tusinaa orpolasta. Salaperäinen ja kiehtova mies, mutta samalla luotettava, rehti ja tunteikas mies.
Ainoa mies muumilaaksossa joka ei dokaa.
Mää en tykännyt koskaan muikkusesta. Jotenkin tylsä hahmo. Semmoinen kunnollinen. Kaikki muut muumilaakossa ovat kuitenkin ihan sekopäitä ja sitten yks tollanen tavis.
Ilmankos mun miesvalinnat on aina mennyt metsään, tykkäsin Haisulista eniten, miesoletetuista ;)
Pikku-Myy taas naisoletetuista ;)
Ehkä nää kaks on ainuita "pahiksia" Muumilaaksossa. Mörköä ei lasketa, se on vaan yksinäinen.
Tuli ja meni. Vapaa sielu. Soitti huuliharppua. Sellainen, jolla oli elämää muuallakin kuin siellä laaksossa.
Se on jännä-mees. Piippua pössyttelevä elämäntapaintiaani joka matkaa talveksi aina Intiaan. Rikkoo sääntöjä silloin kun sitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos mun miesvalinnat on aina mennyt metsään, tykkäsin Haisulista eniten, miesoletetuista ;)
Pikku-Myy taas naisoletetuista ;)
Ehkä nää kaks on ainuita "pahiksia" Muumilaaksossa. Mörköä ei lasketa, se on vaan yksinäinen.
Systerillä on paljon muumimukeja kahvikuppeina. Heillä käydessäni valitsen yleensä haisulikupin, siinä on eniten särmää, jemmaa pulloja sylissään fiiliksellä että kunnon bileet tekeillä, rai-rai. Mörkö on sitten krapula-aamuihin sopiva, silloin kun ei kestä oikein nähdä pulloja. Pikku myy on liian pirteä kaikkiin tilanteisiin.
Vapaa sielu, yksinäinen ajattelija kulkija.
Hän on nöyrä, kohtelias, hieman arvoituksellinen olento. Hän on fiksu ja auttavainen ihana ihailtava erakko 😄