Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies kestää ja kestää...

Vierailija
18.01.2015 |

Tämä on meillä todellinen ongelma! Mies ei meinaa tulla millään. Minä sen sijaan tulen hyvin nopeasti, yleensä alle minuutissa ensimmäisen kerran. Miehellä erektio kestää yleensä lähemmäs tunnin ja koska paikkani kipeytyvät jo puolen tunnin veivaamisen jälkeen, joudun monesti hoitelemaan miehen loppuun ensin suulla, ja kun huuletkin kipeytyvät, jatkan loppuun käsin. Myös ranteeni kärsivät.

Onko jollakin neuvoja kiperään tilanteeseemme?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletteko siis avo- vai avioliitossa? Miksi rakastelette vain kerran kuussa, onko syy kohdallanne tämä että seksiä vain lapsentekomielessä? Pimpsan kipeytyminen ei voi olla syy kuukauden taukoon ja alle 30 v terve mies ei parisuhteessa eläessä kyllä taida olla ilman seksiä kuukautta, eikä toivottavasti se toinenkaan osapuoli. Seksissä ei ole 'eläimellisiä asentoja' (sinun tarkoittamassa mielessä), on vain kahden toisistaan välittävän ihmisen halu ja nautinto niin että vain mielikuvitus on rajana niin asennoille, välineille ja ihan minkälaisille keksinnöille tahansa. Oletan että olet satuolento, siis provo, mutta sinänsä ketjun kirjoituksista ja vinkeistä saattoi ja saattaa olla monelle muulle iloa  ja hyötyä.

Vierailija
122/135 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin todella toivon, että ap on provo. Muutoin kyllä ollut harvinaisen hieno ja asiallinen ketju, hyvä me <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin miehellä kestää joskus ihan liian pitkään, etenkin jos se on juonu jotain. Yleensä sitten nautiskellaan muuten vaan ja lopetellaan mun orgasmiin, eihän sitä koko yötä jaksa keinua. Jotkut kikat ois kyllä kivoja, toi sormi peppuun ei oo toiminu.

Vierailija
124/135 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ollut pitkään poikamiehenä, minkä takia runkannut liikaa ja on tunto hävinnyt munasta.

Vierailija
125/135 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksia trenattu, elikkäs napakka olen. Miehellä kunnon jorma, joten naftia enemmänkin. Mies on vaan sellanen kestosonni. Mikään ei tunnu auttavan, että laukeis nopeemmin. ap

En lähtisi sanomaan kestosonniksi, pikemminkin väittäisin että miehelläsi on laukeamisongelma ja paha. 

Vierailija
126/135 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä oikeen tapahtuu?

Vierailija
127/135 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on tyhmiä vaimoehdokkaita :D alkaa nyt kieltämään toisen masturbointi. Se mitä toinen tekee käsillään tai haluaa tehdä kehollaan on jokaisen oma asia eikä kuulu toiselle pätkääkään.  Pitäisikö kaikilla miehilläkin tulla tänne valittamaan kun vaimo ei saa orgasmia joka on melkoisen helvetin yleinen vaiva naisilla. Ap mitä enemmän teet asiasta numeroa varsinkin jos miehelle teet sitä suuremmat on suorituspaineet ja sitä vaikeampi saada ongelma kuntoon. Kai te sen tajuatte?

Vierailija
128/135 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:46"]

On miehiä joilla tulee 5min. jokaisen kanssa. On miehiä jotka kestää 1h jokaisen kanssa.

Sitten on miehiä niin kuin minä, joilla tulee suht nopeasti kiihottavan naisen kanssa ja tunnin hinkkaamisen jälkeen jos sittenkään ei kiihottavan naisen kanssa.

[/quote]Tämä se on meilläkin ukon kanssa ongelma. Ukko joutuu todella "keskittymään", että tulee. Sitten kun meillä on nuoria virottaria kesätöissä, tulee ukko melkein heti. Ajattelee tietty niitä mimmejä. Viime kesä oli ihan huippu, kun oli niin paljon hellettä ja mansikanpoimijat myötään bikineissä.... Niitä tää ukkoni päivät pitkät kuolas ja illat hässi minua.

On kiihottavuus omasta akasta häipyny. Niin se vaan valitettavasti jollain vuosien myötä menee. 

Vierailija
129/135 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:38"]

Tämä on meillä todellinen ongelma! Mies ei meinaa tulla millään. Minä sen sijaan tulen hyvin nopeasti, yleensä alle minuutissa ensimmäisen kerran. Miehellä erektio kestää yleensä lähemmäs tunnin ja koska paikkani kipeytyvät jo puolen tunnin veivaamisen jälkeen, joudun monesti hoitelemaan miehen loppuun ensin suulla, ja kun huuletkin kipeytyvät, jatkan loppuun käsin. Myös ranteeni kärsivät.

Onko jollakin neuvoja kiperään tilanteeseemme?

[/quote]

Voi prinsessaa. Elämäsi on niin kovaa, koetapa kuule kestää

Vierailija
130/135 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:50"]

Harvenna kertoja, ehkä se auttaa?

[/quote]

Kerran kuussa ollaan niin en oikein haluis harventaa. ap
[/quote]

Kai nyt äijä sillon runkkaa jos noin harvoin saa... Ei ihme että kestää jos käsi käy joka päivä

Vierailija
131/135 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:13"]

Yksinkertaista! Käske sen lopettaa tumputtaminen.

[/quote]

Ei runkkaa. Ainakin väittää niin. Ei halua pettää mua sillä tavalla. ap

[/quote]

No niin. Minkäs ikäsiä ootte ja mikälainen suhde teillä on? Perustuuko muillekin pikkuvalheille tai onko muutenkin nihkeä suhtautuminen seksiin?

[/quote]

Vajaa kolmekymppisiä ollaan ja avoliitossa. Ollaan avoimia ja rehellisiä toisiamme kohtaan, eikä petetä masturboimalla. Seksiä harvoin, mutta aktin kesto pitkä, kuten jo tossa mainitsin. Miehen seisokki todella kova ja mies tykkää hifistellä pitkään. Ongelma oikeestaan vaan mun, kun tulen niin nopsaan ja olen lyhytjännitteinen. ap

[/quote]

Minusta on outoa, että teillä on seksiä vain kerran kuukaudessa. Ja että mieheltä kestää tunti tulla. T U N T I , koska hän tykkää hifistellä pitkään.

Täytyy sanoa, että minä saan yhdynnässä yleensä muutamassa minuutissa ja mies yleensä aika nopsaan siihen päälle ja kumpikin on tyytyväinen. Aika rynkytystä olisi, jos pitäisi T U N T I jaksaa jyystää. Kävisi aika lailla pimpsankin päälle.

Vierailija
132/135 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että masturboiminen pettämistä???? No just joo.

Tuon tuntimunan ei kyllä kannattaisi masturboida pariin päivään ennen kuukausittaista panokertaa, jotta nainen selviäisi vähän vähemmällä jyystöllä.

Vierailija
133/135 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tulee nopeammin. Orkun jälkeen hän yleensä sanoo, että minuutti aikaa viimeistellä asiat - muuten jää ensi kertaan. Tämä itse asiassa toimii. Asetelma on niin kiihottava, että olen tähän asti tullut melkein joka kerta määräajassa. Ja jos en tule, niin mitä sitten? Tulee söpö ja kiihottava sanktio ja hommia voidaan jatkaa sitten toisessa ajankohdassa.

Vierailija
134/135 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdyntä kestää max 5 minuuttia ja molemmille se on hyvää.

Vierailija
135/135 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita minun emännän luokse miehes