Kun mies kestää ja kestää...
Tämä on meillä todellinen ongelma! Mies ei meinaa tulla millään. Minä sen sijaan tulen hyvin nopeasti, yleensä alle minuutissa ensimmäisen kerran. Miehellä erektio kestää yleensä lähemmäs tunnin ja koska paikkani kipeytyvät jo puolen tunnin veivaamisen jälkeen, joudun monesti hoitelemaan miehen loppuun ensin suulla, ja kun huuletkin kipeytyvät, jatkan loppuun käsin. Myös ranteeni kärsivät.
Onko jollakin neuvoja kiperään tilanteeseemme?
Kommentit (135)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:40"]
Osta japanilainen tekopillu ja anna miehesi panna pahimmat pois ennen sinua.
[/quote]
Päinvastoin, pitääisi saada runkkaaminen pois, niin irtoaa vähän herkemmin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:41"]
Kuinka monta sormea menee pimpsaasi? Saattaapi olla löysän römpsän sybdrooma.
[/quote]
Lihaksia trenattu, elikkäs napakka olen. Miehellä kunnon jorma, joten naftia enemmänkin. Mies on vaan sellanen kestosonni. Mikään ei tunnu auttavan, että laukeis nopeemmin. ap
Ihan kamalaa. Vaikka tykkään seksistä tosi paljon, tuollaisesta jyystämisestä menisi kyllä halut aika äkkiä.
Onko miehen aina ollut vaikea tulla? Pitääkö itse tätä ongelmana?
On miehiä joilla tulee 5min. jokaisen kanssa. On miehiä jotka kestää 1h jokaisen kanssa.
Sitten on miehiä niin kuin minä, joilla tulee suht nopeasti kiihottavan naisen kanssa ja tunnin hinkkaamisen jälkeen jos sittenkään ei kiihottavan naisen kanssa.
Vuokraa miestä heille, joilla on päinvastainen ongelma.
Kakkosnainen kylään, ja hän saa vain imeä.
Harvenna kertoja, ehkä se auttaa?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:41"]
[/quote]
Sybdrooma XD
Kauheata! Miten joku jaksaa noin kauan? Ei ole normaalia. Sanoisin, että 1-2 minuuttia olisi normaali, sen verran kestää meillä.
Isoissa meloissa on huonompi tunto, mitä isompi sen huonompi. Itse olen runkannut kahdeksan vuotta putkeen, enkä ole vieläkään tullut.
Anna ensin lämmittelyä, sulla on kaksi kättä ja suu. Joskus kestää pidempään toisinaan tulee äkkiä. Ei sitä voi tietää. Sitäpaitti jos ei ole tuntia aikaa niin kannattaako alkaa? Kunnon sessiot tarkoittaa useita tunteja jossa tietty välillä vedetään henkeä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:45"]
Ihan kamalaa. Vaikka tykkään seksistä tosi paljon, tuollaisesta jyystämisestä menisi kyllä halut aika äkkiä. Onko miehen aina ollut vaikea tulla? Pitääkö itse tätä ongelmana?
[/quote]
Aina ollut näin. :( Itse ei pidä ongelmana, enemmänkin tykkää nautiskella pitkään. Välillä pidätteleekin, ettei tulisi "liian pian". Ongelma on lähinnä mun pimpsan, suun ja käden. ap
No on teillä TAAS ongelmat!
Toiset ei kestä ja toisilla ei seiso ja sit on päinvastoinkin,jospa vaihtasitte sitä toista puolta kun kerta noin paljon ahdistaa ja HEI ELÄMÄ ON MUUTAKIN KUIN SEKSIÄ!!
Seksihän on lapsien tekoa varten miks isiitä tehdään NIIN suurii asia kuin nyt on??
Hahaa, eipä käy kateeksi! Seuraavalla kerralla autat alkuun ja jätät miehen oman orkkusi jälkeen hoitelemaan itsensä käsipelillä ihan yksikseen. Puolen tunnin päästä voit vilkaista ovelta ja kysäistä alkaako orkku lähestyä ja jos ukosta siltä tuntuu, niin voit asettua hetkeksi taas makoilemaan siihen alle. Jos orkku on vielä hakusessa, niin mene vartiksi taas muualle ja palaat asiaan sitten jos muistat ja jos vielä haluat loppuhuipennukseen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:50"]
Harvenna kertoja, ehkä se auttaa?
[/quote]
Kerran kuussa ollaan niin en oikein haluis harventaa. ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:03"]
Onko tarpeeksi esileikkiä?
[/quote]
Monta päivää ennen varsinaista sessiota viritellään tunnelmaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:03"]
Hahaa, eipä käy kateeksi! Seuraavalla kerralla autat alkuun ja jätät miehen oman orkkusi jälkeen hoitelemaan itsensä käsipelillä ihan yksikseen. Puolen tunnin päästä voit vilkaista ovelta ja kysäistä alkaako orkku lähestyä ja jos ukosta siltä tuntuu, niin voit asettua hetkeksi taas makoilemaan siihen alle. Jos orkku on vielä hakusessa, niin mene vartiksi taas muualle ja palaat asiaan sitten jos muistat ja jos vielä haluat loppuhuipennukseen mukaan.
[/quote]
Hahah, kylmää kyytiä... tiskit koneeseen, makkariin, pyykit koneesta, makkariin, koira ulos, makkariin, välipala, keittiön pöydälle...
Öljyä kunnolla liukasteeksi. Älkää alottako millään jyystöllä. Käsin ja suulla. Mies voi vaikka hoidella samalla sinua, niin luo kiihoittuneen tunnelman. Kiva katsella kuinka sormet uppoavat sisääsi.