Uskotko johonkin mikä on vähän hullua?
Mietin ihmiselämän tietynlaista merkityksettömyyttä. Kuitenkin, johonkuhun n on uskottava. Mi uskon, että ihmisen aistit eivät pysty selittämään ihan kaikkea ja että seuraava elämä on mahdollinen, ehkä jopa mahdollisuus. Uskon rakkauteen. Ja jonkinlaiseen Jumalaankin.
Kommentit (10)
En mä usko vaan mä tiedän ja toivottavasti voisin jakaa tiedot tai näkemykset joskus jonkun kanssa.
Uskon että joskus löydän onnellisen parisuhteen, ja se jos mikä on aika hullua.
Periytyvään muistiin, jonkinlaiseen telepaatiaan. Aivojen ulkopuoliseen ajatteluun.
Uskon tosi moneen hulluun asiaan. Toisaalta ajattelen, että ihmiset tietävät tosi vähän vielä. Kun tietämys kasvaa, niin asioille löytyy selityksiä.
Usko
Toivo
Rakkaus
Kaikkia tarvitaan
Tree kirjoitti:
En mä usko vaan mä tiedän ja toivottavasti voisin jakaa tiedot tai näkemykset joskus jonkun kanssa.
Minä myös. Joskus yllättäen tulee vastaan ihmisiä, jotka myös tietävät, ja joiden kanssa voi jakaa. Olen tosin aika avomielisesti kertoillutkin, hulluksileimaamisen uhallakin. Se, että niitä ihmisiä kuitenkin on, lisää varmuutta näistä asioista.
Miten te hyvät ihmiset olette muka löytäneet jonkun oikean totuuden? Epäilen vahvasti. Näyttelettekö sitten maailmassa, että kaikki on niinkuin oletetaan olevan?
Vierailija kirjoitti:
Miten te hyvät ihmiset olette muka löytäneet jonkun oikean totuuden? Epäilen vahvasti. Näyttelettekö sitten maailmassa, että kaikki on niinkuin oletetaan olevan?
Ei totuudesta ole kukaan tässä ketjussa puhunut, ennen sinua. Rakensit hienon olkiukon.
En tiedä luokitellaanko hulluksi, mutta uskon karman lakiin.