Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin epäeettistä? Päiväkodinhoitaja+lapsen isä

Vierailija
18.01.2015 |

Olen päiväkodissa töissä. Asiakkaana oli parin vuoden ajan aivan ihana poika, joka asui vuoroviikoin vanhempiensa luona. Kumpiki vanhempi aivan mahtavia tyyppejä ja erityisesti tän pojan isän kanssa meillä osu jutut yksiin, hänen kans oli helppo jutella aina mistä vaan (lapseen liittyvistä) asioista. Kieltämättä olin/olen hiukkasen ihastunu! Tietenkään en mitään asian eteen tehny, mutta tämä kyseinen poika ei ole enää meillä ollut joulun jälkeen hoidossa muuton vuoksi. Nyt pojan isältä tuli pitkä viesti jossa hän hieman kierrellen ja kaarrellen kysyi että kiinnostaisiko minua joskus lähtä häntä ja tätä poikaa. Kuulemma poika ikävöi minua (olin omahoitaja) ja ihan rehellisesti tämä isä sanoi että häntäkin kiinnostaisi nähdä pitkästä aikaa.

Haluaisin ihan hirveästi lähtä mutta toisaalta tuntuu että voinko? Olisiko epäeettistä? Miltähän homma vaikuttaisi lapsen äidin mielestä, pitäisikö kysyä hänen mielipide? Kaikki mielipiteet kelpaa!

Ja molemmat ollaan parikymppisiä kun joku kuitenkin sitä kysyy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu asiasta sille äidille. Voitte sitten kertoa, jos jutustanne tulee vakavampi ja sinusta osa pojan elämää. Lapsen isän treffiseura ei kuulu äidille pätkääkään, ja en edes usko hänen haluavan tietää tämmöisestä?

Vierailija
22/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ehdottomasti tapaamaan isää ja poikaa.

Sinähän olisit varmaan optimaalinen ehdokas lapsen isän puolisoksi myös lapsen äidin näkökannasta. Jos minä joskus mieheni kanssa eroaisin, niin kyllä minä kovasti toivoisin, että miehen uusi kumppani olisi sellainen, että välittäisi kovasti myös minun lapsista. Jos tämä lapsen äiti on Mahtava tyyppi, kuten sanoit, niin eiköhän hän ajattele samoin. +kun he ovat jo niin nuorina eronneet ja eivät raskausajan jälkeen ole yhdessä asuneet, niin eivätköhän kumpikin ole jo sisäistäneet sen asian, että kummallekin vielä uudet kumppanit löytyy.

Ihana olet, kun ajattelet myös lapsen äidin mielipidettä. Voithan sinä kysyä tältä isältä, että onhan asia myös lapsen äidistä ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä ajattelen että miehen uuden puolison yks tärkeimmistä piirteistä on se että hän aidosti välittää myös lapsesta. Ja hänet voi huoleti luottaa lapsen seuraan. Sun kohdalla se ainakin toteutuu!

Vierailija
24/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen tapaillut miestä jonka lapsia hoidin samanaikaisesti. Tavattiin kesällä baarissa ja kappas, syksyllä hän kävelikin muksujen kans päiväkodin ovesta sisään.

Vierailija
25/25 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:51"]Ei ole enää sinun asiakas joten minun mielestä homma okei. En toki tiedä mitä lapsen äiti hommasta olisi mieltä? Ovatko olleet kauan eronneita?
[/quote]
Mitä väliä sillä mitä lapsen äiti sanoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi