Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivooja.

Vierailija
18.01.2015 |

Moikkaatko työpaikkasi siivoojaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin opiskeluaikoina myymälöissä siivoojana, ja välillä oli sellaista porukkaa että eivät tervehtineet takaisin, ja välillä tuli halveksuvaa katsetta, kun ajattelivat varmaan että olen pelkkä siivooja. Eräässäkin myymälässä eräs työntekijä, nuori nainen, vältteli minua kaikin mahdollisin tavoin, esim. avasi minulle oven mutta lähti mahdollisimman pian paikalta ettei tarvitse sanoa huomenta... :D Junttia porukkaa.

Vierailija
2/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Moikkaan myös esim terveyskeskuksen  ja koulun siivoojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani yksi mukavimmista ihmisistä on siivoojamme.Hän on aina ystävällinen, aito ihminen, jonka kanssa on mukava jutella. Toisin kuin muut työntekijät.

Vierailija
4/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisuuksia eri siivouskohteissa tehneenä voin sanoa, että suurin osa moikkaa. Monien kanssa tulee ihan vaihdettua kuulumisiakin ja heitettyä sitä läppää. Kaikki eivät moikkaa, mutta en kauheasti välitä siitä. Joskus vain tulee mietittyä, että moikkaisivatko jos tietäisivät minkä alan opiskelua sillä siivouksella rahoitan...

Vierailija
5/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Kivaa vaihtaa myös kuulumisia kanssaan.

Vierailija
6/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siivoustöitä tekevä vastata? :) Kyllä asiakkaat moikkaavat aina minua.

Mistäs moinen kysymys tuli mieleen, oletko itse siivooja?

Tai jos et ole, ja työpaikkasi siivooja moikkaa sinua, niin mollotatko vain takaisin sanomatta sanaakaan, kun et tiedä, voiko siivoojaa moikata?

Vierailija
7/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi siivooja ja kyllä moikkaa! Usein vaihdetaan kuulumisia ja heitetään läppää :D Ihmisiähän me vaan ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan