Ihanaa seksiä uuden miehen kanssa <3
Joka kerta, kun riisuudun, mies katsoo vartaloani kuin näkisi sen ensimmäistä kertaa, ihan hurmiossa. Kehuu muotojani ja kuinka seksikäs ja kaunis olen. Hyvä suutelija. Tykkää kosketella rintoja ja antaa taivaallista suuseksiä. Miehellä on iso varustus ja osaa käyttää sitä. Kertoo aina kuinka hyvältä tunnun ja tykkää harrastaa seksiä eri asennoissa. Mies on komea ja fiksu, sellainen kiltin näköinen tapaus, vaikka sängyssä onkin aika villi.
Sori, piti vaan jakaa tämä jonkun kanssa :)
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:31"]
Päätit sitten tänne tulla ylpeilemään ja tuomaan pahaa mieltä?
[/quote]
Miksi tää tuo sulle pahaa mieltä? ap
Kuulostaa ihanalta! Kateeksi käy ihan. On mullakin ihana mies, mutta ei sitä seksi kiinnosta. Nytkin odotin ihanaa viikonloppua, mutta mitä vielä. Turha toivo! Nauti ap!!!
Kiva juttu :) Meilläkin oli tuollaista alkuun uuden miehen kanssa.
.
Nyt 2 vuoden päästä on edelleen tuollaista. Loppua ei siis vielä näy. Onneksi! Ja minä myös himoitsen miehen kroppaa, silitän, hivelen, suutelen, nuolen... rakastan koskettaa ja olla kosketeltavana.
Mutta mites tuo "orgasmitalous" miesystäväsi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:27"]
Mehet kehuu vaan sen takia, että ne saa pillua ja naisen suostuvaiseksi. Ne kehuu vaik sotanorsua, jos ovat tarpeeksi puutteessa.
[/quote]Ei pidä paikkaansa. Kuinka moni mies on haukkunut naisensa vartaloa ja silti kinuaa seksiä samalta ihmiseltä. Tyhmiähän ne ovat, juurikin pitäisi aina kehua, mutta kun ei aivot sano sen vertaa.
Minun mieheni voittaa teijän kaikkien miehet ku hää on nii ihhaana <3
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:15"]
Joka kerta, kun riisuudun, mies katsoo vartaloani kuin näkisi sen ensimmäistä kertaa, ihan hurmiossa. Kehuu muotojani ja kuinka seksikäs ja kaunis olen. Hyvä suutelija. Tykkää kosketella rintoja ja antaa taivaallista suuseksiä. Miehellä on iso varustus ja osaa käyttää sitä. Kertoo aina kuinka hyvältä tunnun ja tykkää harrastaa seksiä eri asennoissa. Mies on komea ja fiksu, sellainen kiltin näköinen tapaus, vaikka sängyssä onkin aika villi.
Sori, piti vaan jakaa tämä jonkun kanssa :)
[/quote]Mutta kuka katsoisi miehen vartaloa hurmiossa? No elokuvissa näin on kyllä joskus tainnut tapahtua. Ja sitten on tämä mies.
-Mies 29v-
[/quote]
.no äläs ny ;) kyl mä ainakin sanon että " toi sun kalu on niin ihans"
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:00"]
Olkaa spermaämpärit hiljaa.
[/quote]Et sitten saanut vieläkään naista.
Oijoi, ihan kateeksi käy! Onnea ja pidä hauskaa ;)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:17"]
Oijoi, ihan kateeksi käy! Onnea ja pidä hauskaa ;)
[/quote]
Kiitos, pidän :) ap
Tätä en ymmärrä teissä naisissa kehutte miehiä seuraavaksi haukutte sioiksi
Tämä päivitys on typerä herätätkö rehistelyllä meille kateutta vaa siksi sun pilluun tungetaan ja kehutaan kauniiksi? On minuakin kehuttu kuinka usein tänne en tule huutelee. Toi kertoo sun heikosta itsetunnosta tai olet muuten vaa huomiohuora haet täältä mammoilta.
Tällaisia ne naiset ovat ylimielisiä ketkä rehtistelee tai puhuu paskaa, mutta mikäpä tässä