Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa seksiä uuden miehen kanssa <3

Vierailija
18.01.2015 |

Joka kerta, kun riisuudun, mies katsoo vartaloani kuin näkisi sen ensimmäistä kertaa, ihan hurmiossa. Kehuu muotojani ja kuinka seksikäs ja kaunis olen. Hyvä suutelija. Tykkää kosketella rintoja ja antaa taivaallista suuseksiä. Miehellä on iso varustus ja osaa käyttää sitä. Kertoo aina kuinka hyvältä tunnun ja tykkää harrastaa seksiä eri asennoissa. Mies on komea ja fiksu, sellainen kiltin näköinen tapaus, vaikka sängyssä onkin aika villi.

Sori, piti vaan jakaa tämä jonkun kanssa :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! T: kateellinen ; )

Vierailija
22/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:15"]

Joka kerta, kun riisuudun, mies katsoo vartaloani kuin näkisi sen ensimmäistä kertaa, ihan hurmiossa. Kehuu muotojani ja kuinka seksikäs ja kaunis olen. Hyvä suutelija. Tykkää kosketella rintoja ja antaa taivaallista suuseksiä. Miehellä on iso varustus ja osaa käyttää sitä. Kertoo aina kuinka hyvältä tunnun ja tykkää harrastaa seksiä eri asennoissa. Mies on komea ja fiksu, sellainen kiltin näköinen tapaus, vaikka sängyssä onkin aika villi.

[/quote]Mutta kuka katsoisi miehen vartaloa hurmiossa? No elokuvissa näin on kyllä joskus tainnut tapahtua. Ja sitten on tämä mies. 

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:15"]

[/quote]Mutta kuka katsoisi miehen vartaloa hurmiossa? No elokuvissa näin on kyllä joskus tainnut tapahtua. Ja sitten on tämä mies. 

-Mies 29v-
[/quote]kai se riippuu vartalosta. Ei munkaan vartaloa hurmiossa katsota.

Vierailija
24/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas pari vuotta, kyl se intohimo siitä laantuu.

Vierailija
25/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehet kehuu vaan sen takia, että ne saa pillua ja naisen suostuvaiseksi. Ne kehuu vaik sotanorsua, jos ovat tarpeeksi puutteessa.

Vierailija
26/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä ainakin (edelleen) katselen oman mieheni vartaloa totaali hurmiossa, vaikkei ihan uunituore pari ollakaan. Vaikee pitää näppejä erossa moisesta herkusta :) Eikä onneks tarviikkaan, paitsi ihmisten ilmoilla :D

Vierailija
27/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:26"]

Ootas pari vuotta, kyl se intohimo siitä laantuu.

[/quote]

Jos vähän laantuukin, niin ei se haittaa. Tykkään kyllä miehestä muutenkin, itse asiassa oon tainnut rakastua :) ap

Vierailija
28/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:28"]

No kyllä mä ainakin (edelleen) katselen oman mieheni vartaloa totaali hurmiossa, vaikkei ihan uunituore pari ollakaan. Vaikee pitää näppejä erossa moisesta herkusta :) Eikä onneks tarviikkaan, paitsi ihmisten ilmoilla :D

[/quote]

Sama kuin tällä vastaajalla :) ap

Vierailija
29/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten tänne tulla ylpeilemään ja tuomaan pahaa mieltä?

Vierailija
30/30 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi