Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En hyväksy miehen tupakointia ja polttaa

Vierailija
18.01.2015 |

Joskus sitten salaa.

Tupakointiavastustan koska en halua miehen saavan keuhkosyöpää enkä keuhkoahtaumatautia.

En tahdo vierestä seurata kun mies myrkyttää itseään. Sillä on muutenkin allergiaa ja elimistö tulehdustilassa. Tupakoijat ovat ärtyisiä ja laittavat vittumaisen käytöksensä tupakan piikkiin tai sen puutteen.

En halua että mies aiheuttaa itselleen impotenssia, enkä että hän näyttää lapsille järjetöntä esimerkkiä.

Eli  kyse ei ole kuluvasta rahasta tai hajusta. Antaisikohan mies minun myrkyttää itseäni jos vaikka olisin koukussa lasinpesunesteeseen....?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:25"]

Itse elän hyvin terveellisesti ja itseasiassa siihen tarvitaan hyväksyntäni tai otan eron. Hyväksyiskö mies mun vian jos se olisi itsensä myrkyttäminen? Tai vaikka viiltely, bulimia yms.. enpä usko.

Sitä ei tarvitse hyväksyä että toinen tappaa itsensä hiljaa ja jättää kaiken vastuun minulle talosta, lapsista, lainoista, surusta.. on helvetin itsekästä ajatella niin. Itse teen kaikkeni että olisimme terveitä ja hyvin voivia.ap

[/quote]

Jos sanot eläväsi hyvin terveellisesti, niin kertoisitko tarkemmin. Esim. siitä, mitä syöt.

[/quote]

Mikä ihme kuvitelma täällä palstalla on että kaikki söisivät eineksiä yms. Minä ja perheemme syödään tavallista ruokaa, luomu- ja lähiraaka-aineista, paljon hyviä rasvoja ja marjoja. Jogurtti on maustamatonta johon lisään mustikoita ja sokeris syödään vähän. Ap

Vierailija
2/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin ehdoton niin mitä täällä vouhkaat!

Sanot miehelle että tupakka tai sinä? Eli ero tulee tai sitten mies lopettaa.

Tosin jatkaa varmasti salaa tupakointia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap tosiaan pistä omaan suuhun mitään haitallista?

Vierailija
4/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:31"]

No nyt sitten vaan otat sen eron. Ehkä mies taipuu tahtoosi tai ehkä yllätyt ja mies onkin myös valmis eroon.

[/quote]

Asiasta on puhuttu eikä mies ole valmis eroon, sitten kun tupakka muuttuu tärkeämmäksi kuin minä ja ehjä perhe niin hei vaan, jos itsensä myrkyttäninen on tärkeämpää kuin perhe niin sanoisin että on miehellä päässä vikaa.ap

Vierailija
5/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta mutta terveysnatsit ärsyttää suunnattomasti.

Et voi vaikuttaa kuin itsesi ja lastesi tekemisiin ja lapsetkin päättävät sitten aikuisena itse joten lopuksi voit kontrolloida vain itseäsi.

Toki voit poistaa elämästäsi kaikki jotka eivät yllä sinun tasollesi...

Vierailija
6/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:29"]

Itse elän hyvin terveellisesti ja itseasiassa siihen tarvitaan hyväksyntäni tai otan eron. Hyväksyiskö mies mun vian jos se olisi itsensä myrkyttäminen? Tai vaikka viiltely, bulimia yms.. enpä usko.

Sitä ei tarvitse hyväksyä että toinen tappaa itsensä hiljaa ja jättää kaiken vastuun minulle talosta, lapsista, lainoista, surusta.. on helvetin itsekästä ajatella niin. Itse teen kaikkeni että olisimme terveitä ja hyvin voivia.ap

[/quote]

voi herranjumala kun EI TARVITA!!! :D et taida olla kovin tasapainoinen ihminen jos tuollaisen asian takia otat eron...

[/quote]

No valinta on oikeastaan miehen ja jos hän tahtoo erota tupakan takia niin ei kovin tasapainoinen ole hänkään..ap

Vierailija
7/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:34"]

[/quote]

Jos sanot eläväsi hyvin terveellisesti, niin kertoisitko tarkemmin. Esim. siitä, mitä syöt.

[/quote]

Mikä ihme kuvitelma täällä palstalla on että kaikki söisivät eineksiä yms. Minä ja perheemme syödään tavallista ruokaa, luomu- ja lähiraaka-aineista, paljon hyviä rasvoja ja marjoja. Jogurtti on maustamatonta johon lisään mustikoita ja sokeris syödään vähän. Ap

[/quote]

Mitä rasvoja?

Vierailija
8/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:38"]

Et voi vaikuttaa kuin itsesi ja lastesi tekemisiin ja lapsetkin päättävät sitten aikuisena itse joten lopuksi voit kontrolloida vain itseäsi.

[/quote]

En ole terveysnatsi ja ainoastaan itsensä tahallinen tärveleminen ottaa päähän, ei siis muiden tupakointi häiritse yhtään, mutta miestäni rakastan ja tahdon hänen pysyvän terveenä ja hyvinvoivana.

Vierailija
9/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:25"]

Niin, eipä sinulla ole oikein vaihtoehtoja kontrolloida miehesi elämää. Emmekö jokainen elä vapaassa maassa ja saa itse päättää, tupakoimmeko vai emme? Lisäksi kyllä viisaat lapset osaavat olla polttamatta vaikka vanhemmat polttaisivat. Meitä 3 sisarusta (kaikki yli 23 v), molemmat vanhemmat polttavat vieläkin ja kukaan meistä ei polta eikä ole polttanutkaan (paitsi ehkä kerran tai pari kokeillut).

[/quote]

Antaisiko miehesi itsesi päättää vapaassa maassa jos tekisit jotain asiaa joka olisi sinulle haitallista ja myrkyllistä? Mitä miehesi sanoisi jos olisit koukussa pakokaasun tuoksutteluun, liiman imutteluun, lyijyn syömiseen tai muuhun yhtä typerään kuin tupakansavun vetämisen keuhkoihin..

[/quote]

Kuten sanottua, olemme jokainen vastuussa tekemisistämme. Jos miehesi haluaa tupakoida, se on hänen päätöksensä mutta hän kantaa myös sen seuraukset. Jos sä haluat alkaa imppaamaan liimaa niin onhan sekin mahdollista, ei miehelläsi ole siihen nokan koputtamista. Ja jos nämä asiat nousevat kynnyskysymyksiksi suhteessa niin kukaanhan ei pakota sinua olemaan suhteessa miehesi kanssa tai miestäsi olemaan suhteessa sinun kanssasi.

Vierailija
10/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet ap, mutta käyttäisit tuon kaiken raivosi johonkin oikeasti hyödylliseen! Tässä tapauksessa miehesi tekee juuri niin kuin haluaa ja mitä ilmeisemmin hän ei paljoa sinun vouhotuksiasi arvosta kun kerran jatkaa tupakointiaan. Vaikka oletkin oikea Justiina, et voi päättää kuin omasta elämästäsi jonkun verran. Paras tässä on siis se, että eroat ja kanavoit raivosi vaikka kodittomien kissojen hoitamiseen.

Vierailija
11/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä rasvoja?

[/quote]

No kylmäpuristettua oliiviöljyä ja pähkinöitä, kalaa..ap

Vierailija
12/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:29"]

[/quote]

voi herranjumala kun EI TARVITA!!! :D et taida olla kovin tasapainoinen ihminen jos tuollaisen asian takia otat eron...

[/quote]

No valinta on oikeastaan miehen ja jos hän tahtoo erota tupakan takia niin ei kovin tasapainoinen ole hänkään..ap

[/quote]

Ei ole miehen valinta. Sinä valitset noin. Ei kukaan itseään kunnioittava ihminen taivu toisen painostukseen. Jos teille tulee ero, se johtuu pelkästään sinun painostuksestasi. Se on sinun valintasi. Et sinä voi mitenkään käskeä aikuista ihmistä

Vierailija
13/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:38"]

[/quote]

En ole terveysnatsi ja ainoastaan itsensä tahallinen tärveleminen ottaa päähän, ei siis muiden tupakointi häiritse yhtään, mutta miestäni rakastan ja tahdon hänen pysyvän terveenä ja hyvinvoivana.

[/quote]

Jospa huolehtisit ensin omasta terveydestäsi.

Vierailija
14/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:36"]

[/quote]

Kyllä omaan suuhun menee joskus myös haitallista olutta tai siideriä,  sipsiä ja karkkia, mutta melko harvoin. Lisäksi oluen, sipsin ja karkin terveyshaitat eivät ole millään tavalla verrattavissa tupakan haittoihin...vai antaisitko lapsesi polttaa, kuitenkin karkkia annat..? Normaalisti arkiruokamme ja kaikki suuhun menevä on terveellistä ja tahdon omilla valinnoillani vaikuttaa että perheemme pysyisi terveenä.ap

Vierailija
15/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän polttanut jo tavatesanne? Jos on, olet itse valinnut hänet sellaisenaan.

Jos polttaminen on alkanut seurustelun aikana voi vähän jupista, mutta määräilemään et voi alkaa, kyseessä on kuitenkin ihan laillinen tuote.

Vierailija
16/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä rasvoja?

[/quote]

No kylmäpuristettua oliiviöljyä ja pähkinöitä, kalaa..ap

[/quote]

Siinäkö kaikki? Syöt siis melko rasvatonta ruokaa?

Vierailija
17/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:25"] Niin, eipä sinulla ole oikein vaihtoehtoja kontrolloida miehesi elämää. Emmekö jokainen elä vapaassa maassa ja saa itse päättää, tupakoimmeko vai emme? Lisäksi kyllä viisaat lapset osaavat olla polttamatta vaikka vanhemmat polttaisivat. Meitä 3 sisarusta (kaikki yli 23 v), molemmat vanhemmat polttavat vieläkin ja kukaan meistä ei polta eikä ole polttanutkaan (paitsi ehkä kerran tai pari kokeillut). [/quote] Antaisiko miehesi itsesi päättää vapaassa maassa jos tekisit jotain asiaa joka olisi sinulle haitallista ja myrkyllistä? Mitä miehesi sanoisi jos olisit koukussa pakokaasun tuoksutteluun, liiman imutteluun, lyijyn syömiseen tai muuhun yhtä typerään kuin tupakansavun vetämisen keuhkoihin..   [/quote] Kuten sanottua, olemme jokainen vastuussa tekemisistämme. Jos miehesi haluaa tupakoida, se on hänen päätöksensä mutta hän kantaa myös sen seuraukset. Jos sä haluat alkaa imppaamaan liimaa niin onhan sekin mahdollista, ei miehelläsi ole siihen nokan koputtamista. Ja jos nämä asiat nousevat kynnyskysymyksiksi suhteessa niin kukaanhan ei pakota sinua olemaan suhteessa miehesi kanssa tai miestäsi olemaan suhteessa sinun kanssasi.

[/quote]

Olet muutoin  oikeassa, mutta mies ei kanna seurauksia vaan minä. Jos mies sairastuu ja kuolee minä kannan vastuun lapsista yksin, talosta, lainasta, koirista, pihasta, surusta ja tuskasta, kaikki siirtyy minun harteilleni kun mies lepää vapaasti eläneenä arkussaan. Ap

Vierailija
18/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:36"]

[/quote]

Kyllä omaan suuhun menee joskus myös haitallista olutta tai siideriä,  sipsiä ja karkkia, mutta melko harvoin. Lisäksi oluen, sipsin ja karkin terveyshaitat eivät ole millään tavalla verrattavissa tupakan haittoihin...vai antaisitko lapsesi polttaa, kuitenkin karkkia annat..? Normaalisti arkiruokamme ja kaikki suuhun menevä on terveellistä ja tahdon omilla valinnoillani vaikuttaa että perheemme pysyisi terveenä.ap

[/quote]

Miehesi on järkevä, ei anna lasten polttaa. Sinä sen sijaan syöt karkkia ja annat lastesikin syödä karkkia. Tiedätkö, että sokeri on aikamoinen myrkky.

Vierailija
19/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä olis tupakoivan miehen kanssa, hyi.

Vierailija
20/40 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies poltti ennen salaa. Olin tosi vihainen ja luennoin aina terveysriskeistä ja siitä, miten turhaa on katua jo sairastuttuaan. Heitin myös aina tupakat roskiin, jos jäi kiinni.

Kampanja tuotti lopulta tulosta, koska mieheni on sen verran täysjärkinen, ettei halua turhaan jouduttaa kuolemaansa. Suosittelen rajua puuttumista! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän