Missä on herkät ja kiltit naiset jotka kiharaa hiuksia ja pukeutuu mekkoihin?
Tykkään tällaisista naisista mutta en tiedä missä niitä on
Kommentit (32)
Mitä sä miust? Oon kotona ihan yksin.
täällähän minä. Missäs on miehekäs ja komea mies, jolla on testosteronia suonissaan eikä ole soijalattea lipittävä feministimies?
Täällä luonnonkiharainen ja tunikamekkoja löytyy kaapista. Näin talvella pukeudun sään mukaan. Korkokenkiä en käytä muuta kuin juhlissa, koska ne puristavat varpaita. Kokemukseni miehistä on, että he löytävät minusta jatkuvasti muutettavaa ja siksi elän mieluummin yksin.
Ne on siellä missä on myös ne rehdit ja ritarilliset miehet, jotka ovat komeita ja lihaksikkaita ilman mitään typeriä punttisaleja sekä ymmärtävät herkkiä naisia todella aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei noita enää ole. Suurin osa naisista on valtavai h**oria nykypäivänä. Ovat ottaneet useita maileja munaa. 😔
M27
Kyllä sinun äitisi olisi sinusta ylpeä, kun näkisi mitä nettiin kirjoittelet. Näytäpä joskus tuotoksiasi hänelle.
Pukeudun noin ja multa löytyy nykystandardien mukaisesti myös kookas kulli ja karvaiset kassit.
Kiltti ja nätti kiharahiuksinen transnainen kelpaisi kyllä. Missä he ovat :(
Vierailija kirjoitti:
Ei noita enää ole. Suurin osa naisista on valtavai h**oria nykypäivänä. Ovat ottaneet useita maileja munaa. 😔
M27
No miksipä ei ottaisi kun niin helposti on tarjolla. Kukapa sitä ns. munan päälle sylkisi.
Vanhainkodit? Siellä on myös miehistä pulaa, ihan oikeasti.
Sattuipa aloitus silmään,
kiharat on ihan luonnostaan ja mekkoja käytän melko usein.
Villamekko ja villasukkahousut ovat ihanat talvella.
Aika kiltti ja herkkäkin olen, mutta jo nelikymppisenä teinien äitinä joutuu välillä olemaan napakka, topakka, ja sallimaan sen herkkyyden teineille ja ottamaan itse leveä harteisen kovanaaman roolin.
Mutta tuskinpa aloittajalla oli mielessä äiti-ihminen, jonka lapset jo teinejä!
Lisäksi kun mainitsen, että hiukset ovat luonnostaan punaiset ja säkkärät, ei se mekko taida paljoakaan pelastaa!
Mutta onhan meitä kiharatukkaisia, mekkoa käyttäviä ja empaattisia naisia moneen lähtöön;)
Kyllä se lykkiminen lasketaan maileissa pitkissä parisuhteissa.