Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kampaamokypärä" vanhentaa

Vierailija
05.11.2021 |

Työkaveri (eläköityvä kuuskymppinen) alkoi kasvattaa tukkaa pitkäksi ja lopetti kampaamokäynnit. Näyttää nyt 10 vuotta nuoremmalta rennommassa luonnollisessa lookissaan, jotkut ei meinanneet edes häntä tunnistaa. Tajusin vasta silloin kuinka paljon tätien lyhyeksi leikatut muotoillut ja värjätyt hiuslakalla kovetetut sotakypärät oikeasti vanhentavat, vaikka tarkoitus on näyttää huolitellulta ja tyylikkäältä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkaa nyt voi laittaa ja muotoilla miten haluaa. Se kasvaa koko ajan ja uudistuu.

Milloin nuoret naiset ja tytöt oikein ymmärtävät, miten paljon huulten täyttäminen niiden typerä muikistelu ja tekoripset yms. näyttävät typerältä ja nololta?

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-9162555/Mother-two-issues-st…

Vierailija
22/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo suomalaisten naisten hiustyyliä, ei juurikaan voida nähdä huoliteltuja hiuksia, suurimmalla osalla hiukset muistuttavat lähinnä lattiamoppia tai uuniluutaa.

Mennään kansainväliselle lentokentälle, niin hiustyylin perusteella portille. Nyt vaatetus on jo hiukan parantunut mutta suomalaisten naisten hiukset paljastavat edelleen että härmästä ollaan...

Ihmeellistä vähättelyä ja ilkeilyä, suomalainen hiuslaatu keskimäärin lienee ohuempi kuin vaikkapa etelä-Euroopalle, mitäs sitten. Miten huono voi ihmisen olo olla kun tällaisia vähättelyjä päivästä toiseen viljelee.

Mulla on paksu tukka ja pitkät sääret, mutta antaako vinot siniset silmät ilmi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aina väen vängällä föönataan se kypärä kampaamossa. Nykyään sanonkin yleensä, että ei tarvitse laittaa. Kotona laitan sitten itse luonnollisemman tyylin. Tämä kypärän tyrkytys taisi alkaa siinä neljänkymmenen korvilla.

Vierailija
24/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle aina väen vängällä föönataan se kypärä kampaamossa. Nykyään sanonkin yleensä, että ei tarvitse laittaa. Kotona laitan sitten itse luonnollisemman tyylin. Tämä kypärän tyrkytys taisi alkaa siinä neljänkymmenen korvilla.

Mulle on aina jotkut kampaajat laittaneet tuon ja en ole lähelläkään neljääkymppiä.

Vierailija
25/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä tukka ja kokeilin kerran huvikseni sellaista päälakinutturaa, ei sopinut ollenkaan. Vanhenin vuosia se päässäni. Ei siis suoraan liity aiheeseen mutta vanhentaviin hiustyyleihin.

Yleensä pidän klassista niskanutturaa.

Vierailija
26/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat saattavat ehdotella vaikka mitä, mutta itsellä täytyy olla selvänä mielessä se linja millä haluaa hiustensa kanssa mennä. Se pitää myös tehdä selväksi kampaajalle, mistä hän sen muuten voi tietää.

Jos yhteistä säveltä ei millään löydy, pitää vaihtaa kampaajaa.

Vierailija
27/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten pitkät hiukset olisi vain nuorten juttu? Miten niin pitkät hiukset tekee naisen helpoksi tms?! :D mun mielestä pitkät hiukset on monesti hienot eikä ainakaan tuu negatiivisempaa kuvaa sen takia kenestäkään.

Vierailija
28/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkä tukka ja kokeilin kerran huvikseni sellaista päälakinutturaa, ei sopinut ollenkaan. Vanhenin vuosia se päässäni. Ei siis suoraan liity aiheeseen mutta vanhentaviin hiustyyleihin.

Yleensä pidän klassista niskanutturaa.

Mulla taas pikkumyy nuttura nostaa ilmettä.

Vierailija
29/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhenen tästä ja alan jo rypistyä ynnä muuta, niin en varmasti luovu pitkästä tukastani.

Värjään sen vaikka kirkuvan punaiseksi ja pidän sitä auki.

Vierailija
30/30 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 ja edelleen tykkään pitkästä tukastani. Töissä pidän sen leteillä ja nutturalla, mutta siviilissä pitkänä.