Ferrer-ketju hävisi.
Kommentit (196)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:31"]
Muistatteko tämän jutun? Suskin entinen pikku-Mersu meni kuulemma lommoille kun abit heitti siihen karkkeja! :D
Mersuissa on itse asiassa kova erikoismaali. Yksi markkinoiden kestävimmistä. Tiedän koska kaverillani oli samanlainen noihin aikoihin.
[/quote]
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6847785
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:19"]
http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/susanna-penttila-sai-tuomion-petoksesta/2876218
ei olisi ensimmäistä kertaa kaidalla tiellä.......... :( voi voi, eikö lähemmäs viisikymppinen opi!
[/quote]
Toi on nyt väärä sanonta tähän, kun se tarkoittaa vaikeuksista pois pysymistä. Eli ihminen ei tee vääriä tekoja, vaan pysyy rehellisenä ja ei sekaannu ongelmiin.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:19"]
Nyt taisi löytyä aitoja Herve Leger - napatoppeja, muunmuassa.
[/quote]
;DDDDD "aitoja"...
Tämmöisen riskin on sitten yrittäjä ottanut... tilaa netistä piraatteja ja myy eteenpäin... järjenjättiläinen. Ainahan voi tietysti vedota huonoon medialukutaitoon... ettei itse ymmärtänyt että noi on piraatteja... ;) ;) JA verkkosivun tason perusteella oikeus voi uskoakin...
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:19"]
[/quote]
Loistavaa salapoliisityötä!
Aivan varmasti tietää mitä myy, siihen on turha vedota.
Se pitsipaita, jonka joku oli aikaisempaan keskusteluun linkittänyt ebayhin, jossa hinta 7 euroa ja tuolla "luksusputiikissa" 69 euroa.. Ostin itse ebaysta sellaisen yli vuosi sitten ja hintaa jäi alle sen seitsemän euroa. Pusero on ollut ihan kiva kesäpaita ja ebayn hintaan kotiinkannettuna aivan naurettavan hintainen. Mutta jos mietin tuota pyyntihintaa Ferrerissä, niin 69 euroa on maksaisi siitä koskaan, ihan järjetöntä hinnoitella tollanen alle kympin oleva halpisvaate noin kalliiksi. Paita on kuitenkin Kiinassa tehty halvasta materiaalista, kuka tahansa järjellä varustettu ymmärtää sen jo pelkästään koskemalla tuotetta. Totta kai voittoa pitää tehdä, mutta joku raja siihen ahneushinnoitteluun.
Asiakkaita pidetään ihan pelleinä, tai kait jotkut sitten tohon tarttuu, ei kait toi puoti olisi muuten pystyssä?
Tuo koko putiikkitouhu vaikuttaa ihan harrastukselta, ei miltään oikealta bisnekseltä. Johan se näkyi siitä edellisestä topikista minne joku oli linkittänyt ko. puljun taloustiedot joista kävi ilmi ettei putiikilla ole kovin hyvin mennyt viime vuosina.
Ehkä toi puoti on vain pystyssä pönkittääkseen Suskin julkisuusimagoa. Onhan se varmaan hienoa kun voi kertoa olevansa yrittäjä ja ollut jo 18-vuotiaasta asti. Keinot on vain hieman kyseenalaiset.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:05"]Ehkä toi puoti on vain pystyssä pönkittääkseen Suskin julkisuusimagoa. Onhan se varmaan hienoa kun voi kertoa olevansa yrittäjä ja ollut jo 18-vuotiaasta asti. Keinot on vain hieman kyseenalaiset.
[/quote]
Mutta täytyy nyt julkkiksellakin jotain tuloja olla? En usko että poikaystävä on rahamiehiä, nuoret muusikot harvoin ovat, eikä bändi kai ole mikään maailman valloittanut?
Eikös sen lapsen isä ole Suskia huomattavasti vanhempi (nyt 60-70-kymppinen)? Sponssasi Suskin harrastusta ja isolla maasturilla ajamista. Ero tuli, mutta elarit pitävät Suskin elämäntyylin pystyssä.
Herve-gate taitaa kaataa harrastuksen kylläkin, jos siitä oikeusjuttu tulee.
Suskilla varmaan vanhemmat on sponssannu. Sillä oli jo 80-luvulla oma poni, joten vanhemmilla ainakin oli/on rahaa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:03"]http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011719036423_vi.shtml
Ai jaa, eikö tagit olekaan jo tehtaalta lähtiessä? Ai että jälleenmyyjä kiinnittää itse taginsa. Hmmm, tässäpä onkin Suskilla selvitettävää.. Voihan Herve!
[/quote]
NOLO NOLO NOLO
Sorry, se vanha gubbe ei olekaan lapsen isä. nro 61.
Veikkaan että seuraavaksi neiti S. vetoaa omaan blondiuteen ja sinisilmäisyyteen tyyliin "en tiennyt, että.." "En voinut mistään aavistaa, että" "minulle ei tiedotettu siitä, että.." "Olin sillä hetkellä matkoilla, ja työntekijäni oli vastuussa siitä, että.." Ynnä muuta. Menee varmasti läpi, kun tuollainen isosilmäinen boopsiblondi vähän itkee tuomarille.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:19"]
[/quote]
;DDDDD "aitoja"...
Tämmöisen riskin on sitten yrittäjä ottanut... tilaa netistä piraatteja ja myy eteenpäin... järjenjättiläinen. Ainahan voi tietysti vedota huonoon medialukutaitoon... ettei itse ymmärtänyt että noi on piraatteja... ;) ;) JA verkkosivun tason perusteella oikeus voi uskoakin...
[/quote]
Voi Suski sua, kun olet tuolle tielle lähtenyt..
Hänhän on sanonut lehdissä ettei myy turkiksia ja vastustaa turkiksia, on eläinrakas, ja liikekin ollut jollain Animalian listalla kun ei myy turkiksia mutta tuo hänen kaulassa oleva ei minun mielestä näytä tekoturkikselta vaan nuorelta minkiltä tai kanilta
http://im.mtv.fi/image/1172010/landscape16_9/1024/576/827dc655fd35bf195a89e7d5571c3ea/GS/1330137.jpg
Tuksuhan kertoi joskus vuosia sitten sivustonsa päiväkirjassa ja kuvissa poseeratessaan että tämä tilasi suoraan Italiasta Tuksulle valkoisen minkkiturkin. Eli ilmeisesti niitäKIN saa pyynnöstä?
Muistatteko tämän jutun? Suskin entinen pikku-Mersu meni kuulemma lommoille kun abit heitti siihen karkkeja! :D
http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/susanna-penttilan-luksusmersu-abien-jaljilta-korjaamolle/2974576
Mersuissa on itse asiassa kova erikoismaali. Yksi markkinoiden kestävimmistä. Tiedän koska kaverillani oli samanlainen noihin aikoihin.