Ferrer-ketju hävisi.
Kommentit (196)
Suski perusti puotinsa aikana ennen nettiä, jolloin oli helpompaa myydä halpoja rytkyjä kalliilla hinnalla. Silloin ei asiakas päässyt parilla klikkauksella tarkistamaan mistään tuotteen todellista hintatasoa. JJa jos maine luksusluokan putiikista on peräisin tuolta ajalta, on ymmärrettävää että sitä ei helposti karisteta netin myötäkään.
Netti on muuttanut asiakaskunnan tietoisuutta muodista ja kasvattanut myös merkkitietoisuutta. Ehkä Suski ei itse ole niin nettimaailmassa kiinni kuin moni häntä nuorempi luontaisesti on? Siihen ainakin minusta viittaisi nuo Ferrerin verkkokauppasivut. Ne ovat oikeasti niin luokattoman huonot, että kuka tahansa muita nettikauppoja käyttävä ihminen jättäisi verkkokaupan mieluummin avaamatta, kuin tekisi sitä noin huonosti. Minulle tuli mieleen että Suski ei itse käytä verkkokauppoja eikä siksi tule ajatelleeksi edes tiettyjä perusasioita niistä. Noin tökeröt sivut eivät kuitenkaan hyvää mainosta voi olla millekään yritykselle, joten tuskin hän tahallaan noin huonoja sivuja on tehnyt.
Siitä kietasumekosta :D.... Tyttäreni tilasi täsmälleen samanlaisen Aliexpressin kautta ja hinta oli huikeat 12 euroa! Postikulut kuuluivat hintaan :). Mutta saahan noita nyt myydä kuka tahansa, jos joku suostuu maksamaan Ferrerin hinnoittamat 69 euroa, niin mikäpäs siinä. Kyllähän muutkin myyjät ovat jälleenmyyjiä.
Ferrerin nettisivut kyllä ovat surkeimmat näkemäni, jos ei lasketa kiinalaisten sivuja ;).
Ja miksi kakkossivu ei aukea? Joku kiusaa juuri minua!
Fast:in Protein Smoothie (mansikka) oli kyllä hirveetä myrkkyä :/
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011719036423_vi.shtml
Ai jaa, eikö tagit olekaan jo tehtaalta lähtiessä? Ai että jälleenmyyjä kiinnittää itse taginsa. Hmmm, tässäpä onkin Suskilla selvitettävää.. Voihan Herve!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:45"]
Siitä kietasumekosta :D.... Tyttäreni tilasi täsmälleen samanlaisen Aliexpressin kautta ja hinta oli huikeat 12 euroa! Postikulut kuuluivat hintaan :). Mutta saahan noita nyt myydä kuka tahansa, jos joku suostuu maksamaan Ferrerin hinnoittamat 69 euroa, niin mikäpäs siinä. Kyllähän muutkin myyjät ovat jälleenmyyjiä.
Ferrerin nettisivut kyllä ovat surkeimmat näkemäni, jos ei lasketa kiinalaisten sivuja ;).
[/quote]
Olenkin kuullut tuon nettikaupan nimen, katsoin nyt tarkemmin. Alibaba Groupin online-business Aliexpress, vuodesta 2010. Kiinalainen tosiaan. Idea vaatepuolella on ilmeisesti teettää ompelupajoissa asuja, joita on ollut kuvissa julkkisten päällä. Hinnat ovat huikean halpoja. Kaikkea sitä oppii.
Kenen vitun pellen käsissä av:n moderointi oikein on? Ketjujen poistot tehdään fiiliksen mukaan, eikä keskustelijoilla ole tietoakaan siitä, mistä saa puhua. Haistakaapa siis kommenttini toinen sana!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 13:11"]Arvostan yrittäjyyttä. Koko bisnesmaailman idea on osta/tuota halvemmalla ja myy kalliimmalla. Älkää aliarvioiko asiakkaita. Tottakai he tietävät sen :) rohkeita ja omannäköisiään yrittäjiä Suomi tarvitsee lisää tuetaan heitä.. ei mollata. Varmasti ei ole helpot ajat tälläkään yrittäjällä.
[/quote]
En aio tukea ainakaan maksamalla heikkolaatuisesta mekosta, jonka aluperää ei kerrota, monta sataa euroa. Kyseessä on kusetus.
Suski täällä yrittää puolustaa itseään kun jäi kiinni:D