Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä oli mulle vaihtopikkarit.

Vierailija
18.01.2015 |

Mun täytyy ihan ensiksi paljastaa, että mä oon ollu nyt "mieskuvioista" sivussa aika pitkään (+10v.) enkä tiedä onko tämä nykyisin ihan normaalia käytöstä miehillä, mutta itseäni otsikon kaltainen tilanne hämäsi sen verran, että päätin sen nyt heti kotiin palattuani tänne jakaa.

Lähdin siis entuudestaan tuntemattoman miehen kanssa baarista hänen luokseen jatkoille, ihan vaan viiniä juomaan ja juustoja syömään, mutta tietäähän sen... Siinä sitten touhuttiin kaikkea muutakin ja varsinkin kun en ole miehen kanssa pitkään aikaan ollut, pääsivät pikkuhousuni aikatavalla kastumaan ja mieskin sen luonnollisesti huomasi. Jäljestä päin käytiin sitten pesulla ja saunassakin. Saunan jälkeen ennen kuin ehdin pukea päälleni mies kysyi minulta oliko mulla vaihtopöksyjä mukana. Kun vastasin, ettei mulla ollut hän sanoi voivansa lainata mulle. Mä sanoin siihen, ettei hänen minkään entisen - tai nykyisen - pikkareita mulle tarvitse antaa, että mulla oli pikkuhousunsuojia ja pärjäisin kyllä. Mies naurahti ja sanoi, ettei sellaisesta olisi kyse, vaan että pikkarit olisivat iha käyttämättömiä, paketissakin vielä. Sitten hän kysyi vielä kokoani ja haluaisinko stringit vai tavalliset, mä olin niin äimistynyt tilanteesta, että vastailin hänelle vaan kun en muutakaan osannut. Sitten hän nakkasi mulle vaatehuoneestaan paketin, jossa oli oikein nätit Sloggin hipsterit. Paketti oli oikea, se oli suljettu ja pikkarit sisällä taiteltuna niin kuin ne yleensä tuollaisissa ovat, joten päädyin vetämään ne jalkaani.

Mä en nyt oikeen tiedä miten mun tähän pitäisi suhtautua. Tapasinko mä jonkun perverssin vaiko vain erittäin huomaavaisen miehen? Miehen muu käytös kyllä puhuu tuon jälkimmäisen puolesta, mutta oliko noi pikkarit kuitenkin jo vähän liikaa? Vaihdettiin yhteystiedot, mutta en tiedä tavataanko toiste...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy...

Vierailija
2/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että ei mulle kyllä miehenä tulisi mieleen ostaa naisten pikkareita ikään kuin varastoon tällaisia tilanteita varten. Enkä kyllä osaa kuvitella tilannetta päinvastoin. Että nainen tuosta vaan tarjois mulle boxsereita, jos ne olis sattunut vähän "sottaantuun".

Sanoisin että kannattaa kuunnella sitä intuition ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon miehen täytyy olla sekä suuri humoristi, että naistenmies. Sain hyvät naurut kuvitellessani tilanteen ja ilmeesi...

Vierailija
4/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavainen mutta pelimies.

Vierailija
5/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti sairas... älä tapaa enää.

Vierailija
6/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huomaavaista, mutta outoa.. Ehkä vahingossa jäänyt joltain entiseltä paketissa olevia miehelle? Tai mies ostanut jollekki naiselle lahjaksi, mutta ei koskaan kerennyt/voinut antaa niitä? Tai sitten hänellä käy useasti eri naisia "hommailemassa" kanssaan ja joku sanonut jotain että "olisipa vaihtopikkarit mukana".??

Vierailija
7/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos kysyisit mieheltä asiasta, sensijaan että täällä spekuloidaan sitä.

Vierailija
8/10 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän mä varmaan voisinkin periaatteessa kysyä, olis varmaan pitänyt kysyä jo sillon n. 20h sitten, mutta silloin en oikeen saanu sanaa suustani :) Niin ja selvennyksenä vielä, että ei tää mulle nyt niin iso asia ole, et miettisin kannattaako tuollaista miestä enää nähdä. Lähinnä tarkoituksena oli udella onko tälläinen ns. nykymiesten peliliike, mutta ilmeisesti törmäsin ihan uniikkiin yksilöön :)

En osaa tuosta miehestä sanoa oliko hän naistenmies vai ei, mutta toisaalta olen ollut aina huono sellaisessa. Herrasmies hän kyllä oli, maksoi yhteiseen pöytään siirtymisen jälkeen kaiken, taksin hänen luokseen, aamulla nousi ennen minua ja peitteli minut sitten paremmin (sängyssään oli vain yksi peitto), laittoi aamupalan valmiiksi ja vielä tilasi ja maksoi taksin minulle kotiinkin. Niin ja mä siis tosiaankin jäin hänen luokseen vielä yöksi tästä "pikkaritapahtumasta" huolimatta ja voin kyllä kertoa, että jos tarjotut pikkarit olisivat olleet yhtään mitään muuta kuin avaamaton paketti, niin aivan varmasti olisin poistunut paikalta välittömästi. Toisaalta taas jos miehen tarjous olisi ollut jotakin tyyliin "mulla on tuolla yhet avaamattomassa paketissa, kato ja koita jos kelpaa" niin en varmaankaan olisi tilanteeseen kiinnittänyt sen suurempaa huomiota edes. Nyt vaan kun tentattiin koko ja mallimieltymys niin kyllähän se pistää vähän miettimään...

T. Aloittaja

Vierailija
9/10 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä kohteliaalta, mutta on tehnyt tämän ennenkin. Joko tuomalla yhdenillan juttuja tai oppinut kavereiden/siskon kautta. Kannattaa kysyä onko yhteyksiä vaatefirmoihin, niitä voi saada sitäkin kautta.

Vierailija
10/10 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäitini oli aikanaan sekatavarakauppias ja jäätyään eläkkeelle hän jakoi valtavat määrät erilaisia tuotteita kaupastaan sukulaisille ja tuttaville, ja varastoonkin vielä jäi. Teini-ikäisestä asti olen saanut kaikkia kivoja alusvaatteita ja sukkahousuja, nimenomaan noita Sloggeja vielä, avaamattomista paketeista. Kokoja ja malleja on vaikka mitä.

Tuli vain mieleen (lähinnä siksi, että ap:n mainitsema merkki on juuri se sama, jota itse olen saanut) että jos isoäitini olisi kuollut, periytyisi tämä alusvaatevarasto hänen lapsilleen, ja jos ainoa lapsi olisi mies, jolla sitä kaappitilaakin riittää, niin miksipä ei säästäisi niitä sinne kaappiin odottamaan aikaa, jolloin elämässä on nainen, jolle ne antaa. Myymällä niitä tuskin saa sellaisia rahoja, että jaksaisi alkaa nettikirppareille rekisteröitymään, mutta kunnon alusvaatevarastolla säästää aika pitkän pennin yhteisiä rahoja sitten joskus kun on vakituinen naisystävä tai jos siunaantuu tyttölapsi. 

Tämä tarina mielestäni selittäisi myös sen, miksei mies oma-aloitteisesti kertonut tarinaa. Kyllä mua hiukan vaivaisi kertoa uudelle panolle, että säästän näitä äitivainaan peruja, jotta voisin aikanaan omalle vaimolle antaa :D 

Lutuiselta mieheltä joka tapauksessa kuulostaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi