Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te huononäköiset asioitte parturissa?

Vierailija
18.01.2015 |

Mulla näkö on -3.5, joten näen selvästi vain n. 20cm ja parturin tuolissa istun lähes sokeana. Mulla ei siis ole aavistustakaan, miten parturi leikkaa hiuksia ja malli selviää mulle vasta föönauksen jälkeen kun voi taas laittaa lasit nenälle. Ja laseja ei voi pitää leikkuun aikana, koska ovat tiellä... Pyydättekö te "sokeat" aikalisää ajoittain, että näette mitä parturi on tekemässä, vai luotatteko että mallista tulee mieluinen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän piilolinssejä. T. -7,5

Vierailija
2/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt samalla kampaajalla jo parikymmentä vuotta ja luotan siihen, mitä hän tekee. Miinuksia minulla on laseissa päälle 7 enkä voi piilareita käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mulla -4,5 ja linssejä käytän. Kerran oli lasit yhdellä kampaamokäynnillä ja välillä käytin nopeesti laseja päässä. Oli tosi ärsyttävää.

Vierailija
4/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturini kysyy välillä, onko jo leikattu pituus hyvä, vai otetaanko lisää. Tosin tämä ei nykyään ole niin tarpeen, kun osaan itse selittää, mitä haluan. Erityisen hyvän leikkuun jälkeen olen ottanut hiuksista kuvan tulevaisuutta varten.

Vierailija
5/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla -4 likinäkö ja näen kyllä sen verran, että tiedän mitä tapahtuu. Sovimme kampaajan kanssa, mitä ollaan tekemässä ja luotan siihen, että hän osaa hommansa. Eihän siinä nyt muutenkaan paljoa näkisi, kun leikataan kosteaa tukkaa.

Vierailija
6/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-12. Piilolinssit. Eipä mulla muuta.

Vierailija
7/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aivan sama ongelma silloin kun en vielä käyttänyt piilolinssejä. Istuin vaan tuolissa ja toivoin, että parturi osaa hommansa. Välillä sitten kysyin aikalisää, että voinko laittaa lasit päähän ja vilkaista miltä näyttää. Sitten homma helpottui kun aloin käyttämään piilolinssejä, mutta silloinkaan en niitä välttämättä aina viitsinyt laittaa, koska niiden kanssa oli aina jotain ongelmia (roskan tunne silmässä ym.). Nykyään ei ole sitäkään ongelmaa, sillä kävin laserleikkauksessa. On se parturin tuolissa istuminen nykyään huomattavasti mukavampaa kun alusta asti näkee mitä tehdään ilman että tarvitsee arvailla tai sitten tuskailla piilolinssien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi