Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä PMS vai jotain muuta vitutusta?

Vierailija
18.01.2015 |

Olen jo 31, mutta ajatellut aina, ettei minulla ole PMS oireita. Ja miten voisikaan kun suurimman osan hedelmällisestä iästäni olen syönyt e-pillereitä, jo 14-vuotiaasta asti(koululääkäri määräsi menkkakipuihin, todella järkevää...).

Nyt esikoinen on 6 ja hänen jälkeensä olen ollut täysin ilman hormoniehkäisyä; kuopuskin on syntynyt tässä välissä. Ajoittain olen älyttämön vittuuntunut, itkuherkkä ja selittämättömällä tavalla vihainen kaikelle ja kaikille. Tuntuu että pää hajoaa! Yleensä tämä menee ohi päivässä tai muutamassa. Esikoisen raskausajasta en muista, mutta kuopuksen odotusaikana olin elämäni kunnossa eikä näitä raivopäivi ollut! Nyt eilisestä asti ollut sama juttu ja laskeskelin, että menkat pitäisi alkaa keskiviikkona. Onko tämä nyt sitä PMS:ää?! Ennen en ole pistänyt merkille mikä kierronpäivä on meneillään vitutuspäivinä.

Millaisia PMS oireita teillä on? Voi kumpa löytyisi järjellinen selitys tähän! Ajattelin jo että haenko mielialalääkkeitä, mutta jos tämä on PMS, niin siihen kai saa jotain muuta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme