Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musiikkitiedostot + USB + auto, kysymys!

Vierailija
18.01.2015 |

Missä muodossa musiikin pitää olla muistitikulla että auton soitin soittaa sitä? MP3? Koneella kaikki biisit on MP3-muodossa, kukin biisi 2-4 MB, mut joku väitti että ne itse asiassa käännetään johonkin muuhun muotoon soittimessa ja itse asiassa se "oikea" tallennusmuoto veis paljon vähemmän tilaa????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile. Tai yllättävä vaihtoehto: lue manuaali.

Vierailija
2/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:28"]

No kokeile. Tai yllättävä vaihtoehto: lue manuaali.

[/quote]

Joo joo, luetaan kun ehditään! Mutta kun kuitenkin joku jo tietää.... (paitsi sinä, ja silti kuitenkin päätit nokkelana kommentoida aloitusta)

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne formaatit kelpaa, joita autossasi oleva soitin tukee. MP3 on varma nakki.

Vierailija
4/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu auton soittimen merkistä ja vuosimallista.

Helpompi varmaan olisi se, että soittimessa on aux-liitäntä (yleensä miniplugi) ja laittas vaikka sen kännykän kiinni siihen, jossa sinulla on kuitenkin niitä tiedostoja :D

Ja joissakin kännyköissähän on mahdollista laittaa biisit kuulumaan ilman mitään fyysisiä piuhoja - radion kautta.

Vierailija
5/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MP3 on yleisin formaatti, pitäisi toimia.

Vierailija
6/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittimen malli tai edes auton malli olisi voinut vähän auttaa.

Itsellä on 2014 Focus ja siinäkin on tuollainen USB mahdollisuus, mutta en minä sitä ole saanut toimimaan, en kyllä suuremmin kaipaakkaan, mutta saisihan se toimia koska on olemassa.

Vierailija
7/7 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:54"]

Soittimen malli tai edes auton malli olisi voinut vähän auttaa.

Itsellä on 2014 Focus ja siinäkin on tuollainen USB mahdollisuus, mutta en minä sitä ole saanut toimimaan, en kyllä suuremmin kaipaakkaan, mutta saisihan se toimia koska on olemassa.

[/quote]

Kiitos vastauksista. Toyota tämä on, vuosimalli 2012 eli suht uusi (ainakin mun näkökulmasta!). MP3:sta kokeillaan sitten ja varmaan pitää sitä manuaaliakin vähän lueskella....

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä