Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

fuckbuddy--tehdäänkö sellaisen kanssa muutakin kuin pannaan?

Vierailija
18.01.2015 |

mitä tuo sana pitää sisällään? pelkkää panoa vai vietetäänkö muutenkin aikaa yhdessä? kertokaa tyhmälle? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, höh. Ihan mitä mieli tekee, mutta perinteisesti lähinnä pannaan. Kiinnostaako? Olen 36- v. urheilullinen kaveri.

Vierailija
2/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itse en muuta halunnut kuin panna ja kohdalle osui mies, jolla oli samat aatteet. Eli pelkkää seksiä vain, joskus satunnaisesti saatoin keittää kahvit (jos mies pyysi) ja juotiin ne yhdessä, mutta sekin oli ehkä kerran kahdessakymmenessä. Ei vietetty öitä yhdessä tai aikaa muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fuck buddy on vain naimista varten. Friends with benefits taas on ennenaikaisesti ystävä jonka kanssa naidaan jos panettaa

Vierailija
4/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pantiin lähinnä. Oli siis selvät sävelet, kun menin miehen luo, alettiin heti hommiin. Sit jälkikäteen puettiin ja mä lähdin. Pari kertaa lounasaikaan tavatessa mies laittoi ruokaa. Mutta sitten jotain tapahtui ja alettiin vuoden panemisen jälkeen seurustella. Nyt vuosi seurustelua jo takana.

Vierailija
5/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien fuck-buddyjen kanssa käytiin pyörälenkillä ja uimassa, festareilla/keikoilla ja joskus jopa shoppailemassa. Näytti seurustelulta, kyllä, mutta mihinkään pippaloihin ei menty parina eikä tavattu vanhempia tai "omaa" kaveripiiri. Eräänlainen "salakaveri kaikilla eduilla".

Vierailija
6/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yo-opiskeluaikana monen vuoden fuckbuddy-suhde neljä vuotta itseäni nuorempaan opiskelukaveriini. Kuunneltiin musiikkia, hengattiin, käytiin bileissä, seksi toimi täydellisesti. Itse oli pienen lapsen yh ja palasin vielä hetkeksi lapsen isän kanssa yhteen. Tällöin fuckbuddylle oli tullut tunteita matkaan ja kosti ottamalla toisen naisen, mutta petti tätä naista välillä kanssani. Heidän känniriitansa saivat alkunsa meidän "ystävyydestä", kemia ei ollut kuollut ja rakastelimme mm tiedekunnan vessassa ja kemia näkyi muillekin ulkopuolisille.

Se suhde oli yksi parhaimmista suhteistani koskaan. Mies (tai silloin poika 21-23v) oli yksi älykkäimmistä tuntemistani ihmisistä, hänen musiikkimakunsa oli täydellinen ja mulle jäi ihanat muistot niistä vuosista. Tämä kundi jopa hoiti 2v tytärtäni välillä, jos minä jouduin viikonlopputöihin tai jotta pääsin jumppaan. Tyttäreni piti tästä miehestä ja muistaa tämän vieläkin.

Meillä oli tosi avoin suhde, puhuttiin suhteistamme, toiveistamme ja nähtiin välillä vaikka taukoa olisi ollut kauankin.

Vierailija
7/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun meilissä on 4000 viestiä mun fuckbuddylta..että on tää enemmän kuin vain panoa

Vierailija
8/8 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:19"]No, höh. Ihan mitä mieli tekee, mutta perinteisesti lähinnä pannaan. Kiinnostaako? Olen 36- v. urheilullinen kaveri.
[/quote]

mä tarttuisin tähän jos ei ois jo.
t. Kiimainen narttu 42