Yritän puhua itselleni järkeä etten yrittäisikään löytää naista. Kertokaa miksi ei kannata ryhtyä seurustelemaan naisen kanssa?
Mikä on suurin syy siihen ettei naisten kanssa kannata seurustella? Oon miettinyt omaa vapautta ja rahan menoa
Kommentit (23)
Ei niitä riitoja ja nalkutusta ja haukkumista kukaan kestä. Parempi olla vaan itsekseen.
Itsensä JA naisen tyydyttäminen on aina isompi duuni kuin pelkän itsensä tyydyttäminen. Oli kyse sitten seksuaalisista tai muista tarpeista.
En ole koskaan seurustellut naisen kanssa, joka ei viehtääisi minua tai jota kohtaan en kokisi vetoa. - Jollei tällaista puoleena vetoa koe tai tunne lainkaan, niin vastaus on ainakin itseleni ollut hyvin selkeä. En tarkoita, että välittömästi ja ensinäkemällä tulis kokea mieletöntä vetoa ja sukkien pyöriä jaloissa mutta ellei vetoa tunne vielä muutaman tapaamisen jälkeenkään lainkaan, niin harvoin sen jälkeenkään on påädytty muuksi kuin kavereiksi tai mahd- ystäviski, eikä sekään toki ole ollut huono juttu.
Muista hyvät puolet.
Mä oon onnellinen kun ei ketään kotona sotkemassa, haisemassa, kännäämässä, pelamassa videopelejä ja vonkumassa seksiä.
Parisuhteet on täyttä kuraa.
Pitää olla jatkuvasti huolissaan toisen tunteista,tarpeista,oikuista.
Pitää jatkuvasti tarkkailla sanomisiaan,tekemisiään,tekemättä jättämisiään.
Jos mielenterveytesi kestää kaiken tämäm niin eikun styylaamaan.
En mä tiedä!
Jos pärjäät ilman naisystävää tai yleensä naisen läsnäoloa elämässi.
Niin mitä neuvoja siihen tarvii?
Eiköhän sulle riitä ne p o r n o saitit joka tapauksessa.
Naisen etsiminen ei kuulu joka jätkälle.
Vain sielullisille.
Siksi, että ne naiset väistävät luodin kohdallasi. "Mies" joka tekee tälläisiä aloituksia vauvapalstalla aiheesta seurustelu? Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sulle riitä ne p o r n o saitit joka tapauksessa.
Naisen etsiminen ei kuulu joka jätkälle.
Vain sielullisille.
Eli naiset saavat valita joko miehen tai olla ilman ja se on ok, mutta heteromies, joka ei etsi naisseuraa on säälittävä runkkari. Niinkö?
Aika hyvin on perusteltu, miksi ei kannata. Lue vastaus 8. Ei tarvitse välittää toisen tarpeista ja oikeista eikä tarvitse miettiä sanomisiaan. Ei tarvitse tarkkailla tekemisiään ja tekemättä jättämisiään. Rahatkin voi käyttää omaksi hyväksi.
Vaikutat niin katkeralta että tekisit jonkun naisen kuitenkin vain onnettomaksi.
Ei kannata seurustella, jos suhde ottaa enemmän kuin antaa. Ei kannata seurustella, jos et rakasta seurustelukumppaniasi. Ei kannata seurustella välivaltaisen hyväksikäyttäjän kanssa. Ei kannata seurustella, jos viihtyy paremmin itsekseen ja haluaa olla vapaa sinkku.
Pätee kaikkiin, oli sitten seksuaalinen suuntautuminen ja sukupuoli mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siihen rahaa menisi? Ei minulla ainakaan.
Ai, mun mieskin on linjoilla. Ei mene rahaa, ei, kun ei koskaan huomioi toista millään tavalla, ja jättää kaikki laskut vaimon maksettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siihen rahaa menisi? Ei minulla ainakaan.
Ai, mun mieskin on linjoilla. Ei mene rahaa, ei, kun ei koskaan huomioi toista millään tavalla, ja jättää kaikki laskut vaimon maksettaviksi.
Mitäs maksat. Oma vika.
Jos totta puhutaan, niin ainakin tavis duunareille on rahallisesti hyödyllisempää olla parisuhteessa ja jakaa rahapussinsa kumppaninsa kanssa. On ihan eri asia maksaa auto, vuokra/lainanlyhennykset, sähkö, vesi jne alle parin tonnin palkasta yksin kuin saman verran tienaavan naisen/miehen kanssa.
Mutta ei nykyaikana kukaan tavis duunari ryhdy parisuhteeseen pelkästään rahan takia. Ja se tietenkin myös kuvaa nykyaikaa. Ei ihmisten tarvitse nykyään enää pariutua selvitäkseen elämästä ja tehdä lapsia saadakseen yhteisön hyväksyntää.
Ja se on ihan hyvä asia! Mutta se sisältää myös sen, että niiden yksin jäävien pitää itse löytää elämäänsä jotain sisältöä, koska se ei tule koskaa olemaan yhteisöllisyys.
Miksi sitä täytyy miettiä tai järkeillä?
Siis minulle naisena on itsestään selvää pysyä kaukana miehistä.
Ei mun tarvitse muistuttaa mitä pæskaa äijät tuo mun elämään.
Elä ja nauti sinkkuudesta.
Niin minäkin teen.
Ei parisuhteista ole mitään iloa, mielenterveys siinä vaan menee.