Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kullin koko on naiselle tarkeää, se kuvastaa naisen aivojen pienuutta.

Vierailija
17.01.2015 |

Vastauksena kaikille miehille, jotka miettivät sitä kullin kokoa.

Tappi ei ole koskaan liian pieni, vaan reikä on liian iso. Tappia omistaja ei voi kasvattaa, mutta reikäänsä omistaja voi pienentää lihaksilla.
Toinen on siten muokattavissa omistajan toimilla toinen ei.
Yhteenveto - Iso muna tarvitaan lorttitussuille, jotka eivät pidä lantionpohjalihaksistaan huolta ja kuseksivat vanhemmiten alleen. Tai niille, jotka ovat runkanneet itsensä tunnottomaksi.
Asiasta on turha jankuttaa. Se on mikä ja sillä siisti.

Mittamalla penistä, miehistä 90%lla pienenee itsetunto, kullin koko ei mittaamalla kasva, joten se on turhamaisuuden huippu. Varsinkin jos tiedät, että on isompi ja mittaa sen. Miksi?
Naiset, jotka juoksevat koon persässä tuskin ovat kelvollisia parisuhteeseen, sillä suhteen pitää rakentua muullekin kuin kullille. Mies joka kehuu kullinsa kokoa on aivoiltaan surkastunut.

Yli 60 naisen kokemuksella voin sanoa, että mittaamattakin velmuni on alle keskikoon, silti yksikään nainen ei ole kieltäytynyt, ei edes toisesta kerrasta. Mitä se kertoo...? Ilmeiseti isosta kullista pitävät ovat niin kullihaukkoja, että pienikin kelpaa.

Olen asiasta keskustellut naisten kanssa ja hyvin harvalle, sillä koolla on merkitystä Ja kyllä, näillä naisilla on poikkeuksellisen väljät paikat, joille koko merkitsee. Luulevat olevansa tiukkoja. Yleensä heillä on jonkinlainen ongelma hahmmottaa realismia, fantasiaa, faktaa ja biologiaa.
Synnyttäneillä on useimmiten paremmassa kunnossa tavara, joten äitylit mutehtivat turhaan. En ole yhtäkään synnyttänyttä tavannut, jolla olisi se ongelma. Lihakset yleensä kunnossa.Isoa kaipaavat eivät edes tunne lihaksiaan.

Kaikkiaan koko koko juttu on yhtä vouhotusta joka tuhoaa valitettavien monien miesten seksielämän ja sitten vaimo ihmettelee, kun ei mies pane. Samaan aikaan vaimo trollaa täällä että iso kulli on ainoa oikea ja puhuu 23 sentin vehkeestä.

Olen nainut erään mahtikaluisen naista ja tämä nainen oli sanonut miehelleen, että parasta seksiä, mitä ikinä saanut. (olen imarreltu) Mies sitten ihmetteli jälkeenpäin mitä ihmettä olin tehnyt...normivehkeelläni*Toim. huom. Se siitä koosta.  Onhan naisella fantasia koosta, niinkuin miehellekin kaksi naista...Molemmat kumminkin turhia tosielämässä.
Harva nainen jaksaa niellä juurta jaksaen yli 15cm kalun ja yhtä harva mies kestää kahta naista tuntia pitempään...henkisesti tai fyysisesti. Mahtikulli saa harvemmin hyvää suuseksiä. Eikä se perspanokaan onnistu, jos niitä miehiä. Normikoolla on enemmän etuja kuin haittoja. Ja jos se naista haittaa, mitä me miehet siitä murehdimme. Yksi heitukkka sinne tänne.

Enemmän alkaisin huolestumaan näiden ketjujen siitä koon murehtimisesta, kuin itse koosta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla