Lauatai illan gallup: Mahtuuko tisulisi mariskooliin?
Kommentit (47)
En jaksa testata, mutta kyllä. Mielestäni pikkuruisessa buubsit, mieheni mielestä täydellinen kourallinen :D a-kuppi...
5 litran kattila täyttyi napakasti.
Ei. Saa aika pienet tisut olla, että mahtuisi. Mulla kuitenkin on jo pienet. En tiiä onko ne kaikki mariskoolit saman kokoisia. Toi on noin d = 9,5 cm.
Voi olla, että Aalto-maljakkoon menee.
No ei todellakaan mene :D F-kupposet.
Mitähän naiset aattelis, jos miehet tekis avauksia tyyliin mahtuuko kassisi napsulasiin?
Hahaha, mulla oli sattumalta Mariskooli tässä koneen vieressä niin pakkohan tuo oli testata. Jännä, en ole käyttänyt tuota joulun jälkeen ja nyt käytin kulhoa aiemmin tänään :D Ei mahtunut, yllätyin! Kulho näyttää isolta, syvyys tekee sen, mutta ympärysmitta onkin yllättävän pieni.
Ei mariskooliin mutta aalto maljakkoon hyvinkin
Ei mahtunut siihen kaikista isoimpaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:47"]
E/F täällä kans eli ei ei
[/quote] ai kauheeta onko äffä cuppejakin. Mikäli selkään koskee ja juostessa hölskyy okeelle ja vasemmalle niin ei hätää. Terv.kesk. ja lääkärin lähete leikkauksiin ja menee yhteiskunnan piikkiin, esteettinen haitta
Mä tunnen itseni.. tai siis tissini jotenkin pieniksi näiden vastausten jälkeen :D
Eli varmasti mahtuisi, mutta luulisin että jää tilaa. En nyt kuitenkaan kehtaa kokeilla!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:55"]
Mä tunnen itseni.. tai siis tissini jotenkin pieniksi näiden vastausten jälkeen :D Eli varmasti mahtuisi, mutta luulisin että jää tilaa. En nyt kuitenkaan kehtaa kokeilla!
[/quote]
Kokeile! :D Siis mäkin luulin että mahtuu helposti mutta ei! :D
Ei oo testattu. Ilmotan hetiku testi suoritettu. Saako kaupoissa testata asiaa vapaasti vai onko tissikosketus jo ostopäätös?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:57"]
Ei oo testattu. Ilmotan hetiku testi suoritettu. Saako kaupoissa testata asiaa vapaasti vai onko tissikosketus jo ostopäätös?
[/quote]
Ei ole ostopäätös, kyllähän tuotetta sovittaa saa! ;) T.Myyjä
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:57"]
[/quote]
Ei ole ostopäätös, kyllähän tuotetta sovittaa saa! ;) T.Myyjä
[/quote]
Niin ja jos on liian löysä se isompi kulho, muista kysellä niitä pienempiä mariskooleja! Ja jos taas liian pieni, niin ehkä osaavat auttaa sopivan kulhon valinnassa. Joo ymmärrän et mariskooli on toiveissa, mut kyl esim arabian 24h kulhotkin on ihan jees ja enemmän tilaa niissä isoissa keittokulhoissa.
Ei mahu ku siihen kaikista isoimpaan. :( 65G ja hävettää.
Isokokoisia naisia vastaamassa, enkä nyt tarkoita pelkästään tissien kokoa.
Testaa nyt ja kerro, mitä mies sanoi!