Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu miestäsi (ei kakkosille)

Vierailija
17.01.2015 |

Minulla on ihana 47v mies, ulkonäöltään kuin unelma eli pitkä ja lihaksikas, on huolehtiva ja rakastava, hyvä ja rakastava isä, meillä on mahtavaa seksiä, työssään menestynyt ja mahdollistaa sen myötä minulle ja lapsille helpon ja mukavan elämän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o oho kaikki täydellisiä!!

Vierailija
2/9 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:15"]

Minulla on ihana 47v mies, ulkonäöltään kuin unelma eli pitkä ja lihaksikas, on huolehtiva ja rakastava, hyvä ja rakastava isä, meillä on mahtavaa seksiä, työssään menestynyt ja mahdollistaa sen myötä minulle ja lapsille helpon ja mukavan elämän.

[/quote]

Sama paitsi mies on 40-vuotias :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun miehessä myös 'vikoja' on, kaikissa meissä on, mutta tämä on kehu miestäsi ketju

ap

Vierailija
4/9 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras, hauska ja niin huomaavainen. Komea ja söpö, iso muna on seksikäs myös. Hellä ja rakastava.

Vierailija
5/9 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, melkoiset hartiat, urhea arjessa, hyvä ihminen, haluaa olla poikansa kanssa ja järjestää tälle hauskaa tekemistä.

Vierailija
6/9 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella taitava sängyssä, tyydyttää ja huomioi minut :) Ihana pitkätukka partaäijä jolla suuret siniset silmät, hyväkroppainen ja -kuntoinen. Ei riitele (toki eri mieltä voidaan olla) kanssani eikä rähise, rauhallinen, osaa toimia nopeasti tarvittaessa ja äly leikkaa, on utelias uusille asioille, kantaa vastuunsa lapsista ja taloudesta, tykkää halata ja pusutella kanssani, nauraa herkästi, omanlaisensa verbaalikko. Turvallinen mies, osaa puolustaa perhettään. Valtion virka turvallisuus alalla ja toisena työnä metsuri, eli fyysistä ja henkistä kestävyyttä on. Herkkyyttä löytyy myös, näyttää tunteensa. Joka päivä, kun saattaa virkapuvussa astella kotio, niin jalkani pehmenevät alta (joo, olen heikkona univormumiehiin :D :D) ja sydän hakkaa, voin vain olla äärettömän kiitollinen, että juuri tuo ihanuus on minun mieheni <3

Vierailija
7/9 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju ja lempeys, kiltteys. 

Lempeyteen ja kiltteyteen rakastuin aikoinaan. Tuo huumori jaksaa yllättää vieläkin.

Vierailija
8/9 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies kenellä on todella hyvä vartalo, hyvä lauluääni, iso penis, hän on komea, vastuuntuntoinen, ihana, järkevä, tyylitietoinen... voisin jatkaa listaa, vaikka loputtomiin.

Vierailija
9/9 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiston älykkäin dipl.ins, jolta muut tulee kyselemään. Käsittämätön paineensietokyky. Laittaa nopeasti maukasta ruokaa vaikka mistä. Ja pidän sen matalasta ja lämpimästä äänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme