Miksi miehet eivät uskalla deittailla raskaana olevaa naista? Aina sama juttu että kaikki juoksevat pakoon…
Elämää se vain on. Minulla on 4 lasta 3 eri miehen kanssa, mutta kaikille on selitys.
Ensimmäinen lapsi oli teiniraskaus, sitten sain kaksoset pitkässä liitossa ja nuorin oli periaatteessa vahinko, mutta ihana lapsi silti. Nyt olen raskaana, mutta mies jätti ja petti. Silti kukaan ei uskalla deittailla. Heti ghostataan kun kerron miten asiat on.
MIKSI MIEHET?
Kommentit (117)
Ne ei halua alkaa isähahmoiksi tai sitten ne pelkää että lasten isät pyörii kuviossa.
Itse en deittaile ihmisiä joilla jälkikasvua. En halua jälkikasvua omaan elämääni.
Miksi miesten pitäisi deittailla raskaana olevaa? Luulisi, että sinullakin olisi tärkeäpää mietittävää kuin miehet.
En kyllä edes halua kuulla selityksiäsi. Enkä ymmärrä miksi hankkiutuisin minkäänlaiseen suhteeseen, jossa huomioonotettavina osapuolina olisi lisäksi naisen lukuisat eksät, ja pahimmillaan varaisäksi lukuisalle lapsikatraalle.
Olihan tämä trolli, olihan?
Trolli olet, mutta kuka haluaa tuossa tilanteessa vielä miehen vaivoikseen? Luulisi, että olemassa olevilla lapsilla olisi tuossa riittävästi totuttelemista ilman uutta isäpuoliehdokastakin.
Naisena en deittailisi miestä, jolla lapsi tuloillaan/pieniä lapsia tai hetkinen, parasta kun ei ollenkaan lapsia! Joillakin on valinnanvaraa. 🌞
No en minäkään haluaisi miestä, jolla on jo lapsi. En itse halua lapsia ollenkaan, en omia enkä mitään varalapsia.
Miksi sinulla on pakonomainen tarve tehdä lapsia?
Ehkä voi laittaa suoraan ilmoon että aiempi petti, suhde loppui siksi ja vauva tulossa. Ja etsit silti mahdollisuutta uudelle elämälle tai tutustumista. Vaikka pärjäisit itse, mutta haluat jakaa elämää.
Jokaisen miehen unelmahan on kasvattaa jonkun muun kakara
Eivät uskalla vai eivät halua. Kaksi ihan eri asiaa nämä.
Mies muuttuu pedofiiliksi jos vehje osuu vahingossa lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen unelmahan on kasvattaa jonkun muun kakara
Monikossa. Kakaroita. Varsinkin jos tulossaolevan osalta ei ole tietoa, miltä näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Käytetty puhkin u ssi ttu h uo ra.
Tai pullantuoksuinen mamma lapsikatraalleen. Uutta isukkia olisi vain vielä tarvis.
Joo ei.
Minkä ihmeen takia kukaan mies alkaisi elättämään naisen lisäksi jonkun toisen kanssa tehtyä persehedelmää?
Kysymys, onko sinulla joku sairaus, että jalat eivät pysy kiinni?