Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES on alkanut lukemaan vauva.fi

Vierailija
05.11.2021 |

Sivustoa. Voi s##tana ku ottaa päähän. En voi pian enään korjoittaa mitään tänne kun se tunnistaisi ittensa niistä asioista mistä olen sitä haukkunut. Olis nyt vaan antanut vauva sivuston olla mun juttu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se makaa tuas soffalla ja naureskelee "kuuntele nyt mitä paskaa täällä kirjoitetaan"

Mua ottaa nyt päähän niin lujaa. Aikuunen ukko vauvasivustolla.

Vierailija
2/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeppäs vaimo nyt sinne keittiöön ja lopeta se vauvailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma.

Kerroin just tuohon valokuitualoitukseeni, miten mies osasi jopa sanoa "jätä se sika!", jolloin jäi kiinni.

Pitää muunnella totuutta, ei muu auta.

Vierailija
4/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen roikkunut täällä jo vuosia.

Vierailija
5/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jäät kiinni ja mies näyttää sinulle!

Vierailija
6/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on hyvä tehokeino karistaa hölmöt ajatukset ja naiivius. Jos mulle tulee esim. ajatuksia parisuhteen muodostamisesta, niin vierailu täällä poistaa sellaiset ajatukset samantien.

Vierailija
7/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sitä se tämän päivän inkluusio nyt vaan on. Deal with it, boomer.

Vierailija
8/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on hyvä tehokeino karistaa hölmöt ajatukset ja naiivius. Jos mulle tulee esim. ajatuksia parisuhteen muodostamisesta, niin vierailu täällä poistaa sellaiset ajatukset samantien.

Täältähän saa paljon realistista informaatiota monista asioista, joista ei välttämättä mitään muuta kautta saa tietoa. Vaatii toki aika tehokasta filtteröintitaitoa itseltä mutta siltikin.

Vierailija
9/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se makaa tuas soffalla ja naureskelee "kuuntele nyt mitä paskaa täällä kirjoitetaan"

Mua ottaa nyt päähän niin lujaa. Aikuunen ukko vauvasivustolla.

Miks minä en saa tähän ääniä. Ihan epistä, minä masennuin. Mulle tuli nyt böööörnautti.

Vierailija
10/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa olla naisten suosikki. Naiset pitää vauva palstan miehistä.

mies53v

Vierailija
11/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältähän saa paljon realistista informaatiota monista asioista, joista ei välttämättä mitään muuta kautta saa tietoa. Vaatii toki aika tehokasta filtteröintitaitoa itseltä mutta siltikin.

Noin on, täällä kokemusasiantuntijat kertovat miten asiat ovat todellisuudessa, ilman sensurointia ja poliittista korrektiutta.

Vierailija
12/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin on, täällä kokemusasiantuntijat kertovat miten asiat ovat todellisuudessa, ilman sensurointia ja poliittista korrektiutta.

Sensurointi tulee talon puolesta.

Vierailija
13/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lukenut muutaman vuoden.

Akkojen jutut ovat huvittavia.

t.mies

Vierailija
14/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet parisuhteessa miehen kanssa, jota sinulla on tarve haukkua jatkuvasti?

Ei minunkaan mieheni täydellinen ole, mutta huomattavasti enemmän hänessä on hyviä puolia kuin huonoja.

Vierailija
15/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma.

Kerroin just tuohon valokuitualoitukseeni, miten mies osasi jopa sanoa "jätä se sika!", jolloin jäi kiinni.

Pitää muunnella totuutta, ei muu auta.

Me ainakin ollaan käytetty kaveriporukassa tota lausetta jo kauan ennen internetin olemassa oloa, et ei vauva foorumi tätä lausetta ole keksinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi