Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta normaalipainoista-hoikkaa-laihaa lähipiiriisi kuuluu?

Vierailija
05.11.2021 |

Pohdintaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka tunnen ovat normaalipainoisia tai hoikkia. Itse olen lievän ylipainon puolella.

Vierailija
2/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

About kaikki on normaalivartaloisia tai hoikkia, ja ne kaksi pyöreämpääkin on kuusikymppisiä eli nuoret on järjestäen hoikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni ei ole yhtään lihavaa, ylipainoisia voi ehkä olla 1-2, en ole kysynyt ovatko.

Vierailija
4/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia reilusti ylipainoisia, aika paljon on normaalipainon ylärajalla olevia. Itse ja kaikki läheisimmät ihmiseni ovat hoikkia. 

Vierailija
5/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta.

Vierailija
6/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~50, eli koko kähipiiri ja tuttavat/kaverit. En halua ylipainoisia lähelleni, joten he eivät edes ajaudu näihin ryhmiin.

Vierailija
7/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki muuta paitsi minä. Todella raskasta olla joka paikassa se lihavin. Pitäisi muuttaa monta asiaa omassa elämässä. 

Vierailija
8/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, en ole koskaan miettinyt enkä tule miettimään nytkään.

Vierailija
9/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka tunnen ovat normaalipainoisia tai hoikkia. Itse olen lievän ylipainon puolella.

Oletko aivan varma?;) Vai onko käsityksesi normaalipainosta vääristynyt kuten niin monella?

10/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi pyöreää ystävää. Loput, noin kymmenen naista, kaikki todella hoikkia. Itse olen tämmöinen jojo, vaihdan sakkia viiden vuoden välein. Nyt taas pyöreempänä.

Vierailija
11/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkeen kaikki lähipiirini ihmiset ovat normaalipainoisia ja hoikkia. Tunnen ehkä 3 ylipainoista ihmistä ja hekin ovat yli 60 vuotiaita  

Vierailija
12/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisia käytännössä kaikki, joku hoikkakin. Muutamalla ystävällä lievää ylipainoa, mutta normaalin rajoissa kuitenkin.

Meitä normaalipainoisiakin miehiä pidetään hoikkina tai jopa laihoina, koska nykyään on niin vääristyneet kehonkuvat.

Tunnen myös lihavia ihmisiä ja eivät ole ihmisinä huonompia. Eivät vain kuulu lähipiiriini, osin varmasti erilaisen elämäntavan myötä. Emme siis kohtaa kuin töissä. Sukulaiseni ovat kaikki normaalipainoisia tai hoikkia, heitäkään en ole valinnut.

Vierailija
13/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiri? Kollegoista kolme on ylipainoisia, samoin esimies. Yksi kaveri on ylipainoinen. Kaikki muut läheiseni ovat hoikkia.

Vastaus: 90-prosenttisesti tuttavapiirini on hoikka.

Vierailija
14/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

53

Vierailija
15/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen laskenut kymmenkunta minuuttia, niin olen päässyt jo 172:een, Laskuni on vielä kesken, jatkan sitä joskus joutessani.

Vierailija
16/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisia ja hoikkia selkeä enemmistö, siis kavereissa ja sukulaisissa ja töissä. Toki ylipainoisiakin mahtuu mukaan.

Vierailija
17/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko aivan varma?;) Vai onko käsityksesi normaalipainosta vääristynyt kuten niin monella?

Ettei vaan oma käsityksesi ole vääristynyt?

Tai sovittaisiinko vallan että jokainen huolehtii omasta tontistaan ensijaisesti? Luotettaisiin siihen että muut ovat ihan täysvaltaisia ja fiksuja vastaamaan omista asioistaan ml. terveydentilansa, kävisikö se?

Vierailija
18/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heitä on varmasti enemmistö. Mutta en minä tapaa pitää kirjaa lähipiirini elopainosta. Tai rajaa lähipiiriini kuuluvia sen mukaan, kuinka paljon itse kukin painaa tai on painamatta. 

Vierailija
19/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan oma käsityksesi ole vääristynyt?

Tai sovittaisiinko vallan että jokainen huolehtii omasta tontistaan ensijaisesti? Luotettaisiin siihen että muut ovat ihan täysvaltaisia ja fiksuja vastaamaan omista asioistaan ml. terveydentilansa, kävisikö se?

Älä nyt noin provosoidu. En minä työkseni kenenkään painoa kyttää tai siitä huomauttele. Se nyt vaan on tosiasia, että monen käsitys siitä on vinksallaan, koska olemme tottuneet näkemään ylipainoisia ympärillä koko ajan. Sen huomaa mm. siitä, miten mediassa esillä olevien ihmisten olemusta kommentoidaan.

Vierailija
20/28 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitenkään kaikista tietää, onko ylittänyt maagisen ylipainon rajan vai ei. Sama hoikan ja normaalipainoisen rajamailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme