Aftinbladet Perussuomalaista: "Ihmiset, joilla on matalampi koulutus..."
Aftonbladetin toimittaja Jonna Sima syyttää pääkirjoituksessaan perussuomalaisia ja ruotsidemokraatteja rokotevastaisuuden lietsonnasta.
Ihmiset, joilla on matalampi koulutus suhtautuvat epäilevämmin rokotteen ottamiseen, Sima kirjoittaa
Kommentit (56)
Siis onko ne persut matalasti koulutettuja amiksia vai "mersupersuja"? Ei tästä ny ota selvää, koittaisivat päättää
Yhtäkään esimerkkiä hän ei voi voinut antaa näiden puolueiden rokotevastaisuudesta.
Eikö matalammin kouluttautuneet saa järjestäytyä poliittisesti?
Ne, jotka ääneen sen myöntävät, ovat matalasti koulutettuja.
Venäjältä se lietsonta on alkanut, toki persut on ollut todella hyvää maastoa perseilylle.
Taas suolletaan propagandaa ja vastakkainasettelua, vihaa ja se tyhmin kansan osa imee kaiken. Se osa, joka ei ajattele omilla aivoillaan.
Okei, täällä korkeakoulutettu perussuomalainen, jolla molemmat rokotukset. Pitääkö vaihtaa puoluetta vai lehteä, joka tietää asioistani paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Venäjältä se lietsonta on alkanut, toki persut on ollut todella hyvää maastoa perseilylle.
Tuo maahan on vasemmiston suosikki ollut aina. Outoa että nyt lässytät tuollaista.
Palstan haukkumasana on tarttunut myös muihin harhaisiin.
Jännä juttu, kaikki tuntemani persujen äänestäjät ovat korkeasti koulutettuja. Löytyy esim. juristeja, psykologeja, rikkaita tilallisia jne. Kait se riippuu vähän millaisissa piireissä itse liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko ne persut matalasti koulutettuja amiksia vai "mersupersuja"? Ei tästä ny ota selvää, koittaisivat päättää
Eiköhän persuihin mahdu molempia ja matalasti koulutettujen Mersuja. Pääosin kai Persut on matalasti koulutettuja ja vähän yhteiskunnan...ei nyt ulkopuolella, mutta ei kunnolla sisällään.
Täälläkin akateeminen persu 2 rokotteella.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, kaikki tuntemani persujen äänestäjät ovat korkeasti koulutettuja. Löytyy esim. juristeja, psykologeja, rikkaita tilallisia jne. Kait se riippuu vähän millaisissa piireissä itse liikkuu.
😆Minulle tuli mielleyhtymä, jota ei voi ääneen sanoa.
Tämä toimittaja Sima ei taida olla penaalin terävimpiä kyniä…
Ja syyttääkö vihreitä huumeiden laillistamisesta?
Itse ajattelen ettei Persut saa mitään aikaiseksi. Vain pöhinää ja öyhötystä. Ja se usein on tarkoituskin. Jos on ongelma, niin ratkaisu ei ole tärkeä vaan öyhötys. Ja sitten se on aina toisten syy.
Joo ja arvatkaako käykö ne matalamman koulutustason ihmiset Kirkossa vai moskeijassa?
Vierailija kirjoitti:
Joo ja arvatkaako käykö ne matalamman koulutustason ihmiset Kirkossa vai moskeijassa?
Molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen ettei Persut saa mitään aikaiseksi. Vain pöhinää ja öyhötystä. Ja se usein on tarkoituskin. Jos on ongelma, niin ratkaisu ei ole tärkeä vaan öyhötys. Ja sitten se on aina toisten syy.
Se onkin se oppositio mistä saa paljon aikaiseksi. Nyt jos surraan mitä tapahtuu, kun persut saa vallan. Surisitte sitä, kun teidän hallitustaival on ihan pelleilyä ja mitään ette saa aikaan.
Näinhän se on, on tuo tosiasia suomalaisessa mediassakin mainittu.