Mitä tehdä kiukuttelevalle vaimolle?
Ollaan n. 30v pari. Meillä on ollu aina aikahyvin seksiä ja minusta se on ollu ihan hyvää. Kuitenki kaikki on minun vastuulla että sitä seksiä on, vaimo ei koskaan tee alotetta mihinkään. Olen nyt ite lopettanu alotteenteon ja nyt on menny n.2 viikkoa ilman seksiä, eikö hän oikeasti tajua että parisuhdetta pitää hoitaa molempien? Oltiin saunassa ja en tahallani puhunut mitään, hän ei kokoaikana sanonut sanaakaan minulle. Luulisi hänen tajuavan että hänenki pitää asioita hoitaa jotta kaikki toimii... Mitä teen?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:50"]
Niin. Hoidathan sitä parisuhdetta muullakin tavoin? Seksi on vain yksi asia. Pane jos mahdollisuus äläkä leiki mitään ihme testailuja.
[/quote]
Ei jaksais aina vetää raskastapulkkaa jokapaikkaan, jos et vedä mitään ei tapahdu. Koittais ymmärtää että jotain pitää tehdä. Ap
[/quote]
Mitä tarkoitat? Mitä tapahtuu kun ehdotat muuta yhteistä tekemistä kuin seksiä? Onko teillä lapsia? Mikä on vaimon työtilanne? Väsymystä/masennusta?
Mikä siinä aloitteen tekemisessä on naisille niin vaikeaa? Ehdotettua piiskaa josko sitten tajuaisi? Teeppä niin että ehdotat naisellesi tunnin kävelyä ulkona että saat rauhassa vetää handuun kun ei täällä muuta saa.
Olet vasta 30v, aloita uuden naisen etsintä nyt kaikessa hiljaisuudessa. Ethän halua loppuelämäsi olevan tälläistä? Jotkut naiset vaan "hapantuu" ennen aikojaan, olet onnekas että nyt on vielä hyvät saunat vaihtaa parempaan.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:28"]Olet vasta 30v, aloita uuden naisen etsintä nyt kaikessa hiljaisuudessa. Ethän halua loppuelämäsi olevan tälläistä? Jotkut naiset vaan "hapantuu" ennen aikojaan, olet onnekas että nyt on vielä hyvät saunat vaihtaa parempaan.
[/quote]
Siis hyvät saumat :D
Mullakin oli kolmekymppisenä tuollainen kausi, etten edes ajatellut seksiä. Tuntui, että arki oli tarpomista muutenkin ja lasten ollessa pieniä täytyi keskittyä äitiyteen. Sitten puhuttiin miehen kanssa kun hänestä tuntui, että kaikki seksiin liittyvä oli hänen vastuullaan. En silti osannut tehdä muutosta, en "uskaltanut" alkaa tekemään aloittteita ym. Mies kuitenkin huomasi, ettei se ollut niin helppoa. Mies alkoi auttaa minua arjessa enemmän ja alkoi pitää kuin kukkaa kämmenellä, vähitellen minä "avauduin" ja aloin taas nauttia hellyyden lisäksi seksistä. Nyt vuosia myöhemmin olen edelleen saman miehen kanssa ja tuntuu, että hänellä on kuivakausi menossa ja nyt on minun vuoroni auttaa ja odottaa häntä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:29"]
En tajunnut, mikä tässä oli kiukuttelua.
[/quote]
En minäkään. Minusta AP kiukuttelee saunamykkäkouluillaan.
Voi hellanlettat. Ai teillä on ollut peläti kakti viikkoa ilman tektiä. Pitätköhän toittaa johonkin miettentuojeluvilanomaitille?
Jeetut. Teillä ei ilmeitetti ole tuon tuulempia ongelmia? Toititta pelheittä (ihan muunlaitet) ongelmat on titä luokkaa, että tektin olemattaoloa ei muitta kumpikaan otapuoli. Kyllä te tieltä titten palaa kun on palemmin tilaa tiihen.
Miksi kuvittelet että hiljaisuus johtuu sinusta?!
jos on paksuna?
töussä tulossa yt:t
solumuutoksia papassa?
äidillä todettu syöpä?
ei selviä veloistaan?
Sinä se vaan mietit pulkkaa saunassa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:29"]
En tajunnut, mikä tässä oli kiukuttelua.
[/quote]
En minäkään. Minusta AP kiukuttelee saunamykkäkouluillaan.
[/quote]
Juuri näin. Mykkäkoulu on pahimman luokan kiukuttelua ja henkistä väkivaltaa.
Joko vaimolla on stressiä tai huolia tai teidän suhteessa on iso ongelma, jota et ole edes huomannut, kun mietit joka sekunti vain sitä, onko seksiä ja miten sitä voisi olla. Herää ap.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:50"]
Niin. Hoidathan sitä parisuhdetta muullakin tavoin? Seksi on vain yksi asia. Pane jos mahdollisuus äläkä leiki mitään ihme testailuja.
[/quote]
Ei jaksais aina vetää raskastapulkkaa jokapaikkaan, jos et vedä mitään ei tapahdu. Koittais ymmärtää että jotain pitää tehdä. Ap
[/quote]
Tervetuloa maailmaan, vaihdetaan puolisoita, meillä myös näin että minä vedän kivirekeä eikä toinen tajua vaikka suoraan sanoisi..-vaimo
Ilmeisesti seksi kanssasi ei ole mitenkään odottamisen arvoinen juttu...? Sille asialle voisit ehkä itse tehdä jotain.
Se nauttii! Mies ei kinua seksiä ja saa olla rauhassa kaikelta ahdistelulta!
Minäkin lopetin seksialoitteet ja olin sen takia ilman seksiä pari viikkoa. Olen nainen. Otin asian reilusti puheeksi ja asia korjaantui ainakin jonkin verran.
Kuulostaa tosiaan siltä että tarpeenne eivät kohtaa ja naisesi kokee aloitteesi "vonkaamisena". Todennäköisesti hän vain nauttii seksittömästä jaksosta. Nyt kun otat marttyyriasenteen mykkäkouluineen niin ero on jo aika lähellä :(
Suhteen alussa on naisetkin tehneet aloitteita. Ns. vakiinnuttua on naisten tekemät aloitteet käyneet tosi vähiin. Kun vasiten odotin että koskahan tuo tekee aloitteen ja sitä ei pariin viikkoon tullut niin luuli etten halua kun otin asian puheeksi. Pihtariksi ei voi sanoa kun on vain kerran sanonut ettei jaksa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:50"]
[/quote]