Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kiukuttelevalle vaimolle?

Vierailija
17.01.2015 |

Ollaan n. 30v pari. Meillä on ollu aina aikahyvin seksiä ja minusta se on ollu ihan hyvää. Kuitenki kaikki on minun vastuulla että sitä seksiä on, vaimo ei koskaan tee alotetta mihinkään. Olen nyt ite lopettanu alotteenteon ja nyt on menny n.2 viikkoa ilman seksiä, eikö hän oikeasti tajua että parisuhdetta pitää hoitaa molempien? Oltiin saunassa ja en tahallani puhunut mitään, hän ei kokoaikana sanonut sanaakaan minulle. Luulisi hänen tajuavan että hänenki pitää asioita hoitaa jotta kaikki toimii... Mitä teen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hoidathan sitä parisuhdetta muullakin tavoin? Seksi on vain yksi asia. Pane jos mahdollisuus äläkä leiki mitään ihme testailuja.

Vierailija
22/24 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ehdottaa pelkän otsikon perusteella piiskaa :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja puhu vaimon kanssa asiasta ihan suoraan..

Vierailija
24/24 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, että koitat keskustella asiasta suoraan, koska hän saattaa nyt miettiä, että miksi olet ollut hiljaa/et ole tehnyt aloitetta. Voi olla, että hän ei uskalla sanoa mitään, koska pähkäilee mielessään, että onko sulla joku mielessä. Aloitteen tekeminen voi taas olla ujoutta ja epävarmuutta, huonoa itsetuntoa. 

Jos hän on tehnyt aloitteet joskus aikaisemmin, voi olla että hän onkin tottunut, että sinä teet aloitteen eikä oikeasti mieti asiaa sen enempää.

Nyt olet turhautunut tilanteeseen, testannut, pysyykö tilanne samana, niin nyt kannattaa avata suu ja keskustella asiasta kehittävästi. Ei syyllistäen :)