Mitä teillä on keittiön ruokapöydällä just nyt?
Meillä liina, tulppaaneja maljakossa, kynttilä, mun puhelin, tyhjä viinilasi ja hanskat (mitkä tuohon unohtui lenkin jälkeen).
Kommentit (89)
Poppanaliina, jouluruusu, viisi kivituikkua, joissa tuikut palaneet loppuun, vesikannu, mehukannu, leivänmuruja (en jaksanut pyyhkiä pöytää äsken kotoa kiireessä lähtiessä ja uusi yöpuku avaamattomassa paketissa esikoiselle.
Ai niin ja virkatut muumimamma ja - pappa, jotka sain lahjaksi ( t. Poppanaliina, kivituikut ja leivänmurut-henkilö)
Tää mun kone, miehen takki, laukku ja hanskat, nuudelipaketteja, omenoita, appelsiineja, klementiinejä, kasari. Pöytä raivataan aina jouluaatoksi.
Pöytäliina, leivänpaahdin, uunivuoka, kattila, hedelmäkulho, avaamaton posti, leipäkori, 3 mehupurkkia, 2 ketsuppipurkkia, 3 kahvipakettia, sipulipussi, muropaketti, kirja, tomaattirasia, appelsiinipussi, omenapussi, sakset, ovikoriste, ammattilehtiä, nuudelipaketteja, avokado, pannunalusia ja patalappuja. Ei kissaa.
Kaksi kaitaliinaa, kynttilä ja tuikkuastia sekä lautasellinen valkosuklaakeksejä. Niin ja lapsen oma ruokaliina.
Asun miehen kanssa yksiössä, ei oo keittiös pöytää
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:54"]Pöytäliina, kuppi, oma läppäri, koulun lainaläppäri, kurssikirjoja, vihkoja, kyniä, puhelin, kissanruokapurkki, vanhentunut jaffa mikä pitäisi pistää pöntöstä alas, kissan matolääke, klementiinejä, tehosekoitin, ravintolisiä, melatoniini, käsivoide, bepanthen, vesipullo, huulivoide, verokortti, kalenteri, lääkepussukka. Tää toimii mulla samalla ruoka- ja työpöytänä.
[/quote]ja eläinlääkärinä...?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:54"]Pöytäliina, kuppi, oma läppäri, koulun lainaläppäri, kurssikirjoja, vihkoja, kyniä, puhelin, kissanruokapurkki, vanhentunut jaffa mikä pitäisi pistää pöntöstä alas, kissan matolääke, klementiinejä, tehosekoitin, ravintolisiä, melatoniini, käsivoide, bepanthen, vesipullo, huulivoide, verokortti, kalenteri, lääkepussukka. Tää toimii mulla samalla ruoka- ja työpöytänä.
[/quote]ja eläinlääkärinä...?
[/quote]
Se matolääkekö jäi kaivelemaan? Kissalla on juuri madotus meneillään, niin on parempi pitää lääkepakkaus esillä, että muistan sitten illalla antaa sitä. Kun asuu pienessä yksiössä, ei ole kovin paljon varaa hienosteluun sisutuksessa.
Olisi helpompi listata, mitä pöydällä ei ole.
kynttilöitä ja tabletit. Yleensä on täynnä krääsää, mut just siivosin.
Pöytäliina, hedelmäkori ja tyhjä iltapalatarjotin.
Tietokone, sen näyttö yms muut härpäkkeet, maalaus- ja piirustustarvikkeet, teemuki, sytkäri, hiusväripaketti, tyhjä pepsi max -pullo.
Joo en käytä tota pöytää ruokailuun tällä hetkellä.
Liina, päällä 3 kynttiläkippoa (sellasta iittalan lasista tuikkukippoa), ja kynttilät palaa.
Pöytäliina. Mahdollisesti sanomalehti, jos jäänyt siihen aamusta lojumaan.
Leluja, talouspaperia, vauvan nokkamuki.
Liina, muovitabletit, orkidea ruukussa, joulukukka, radio, pari lautasta sekä urheilugaalan vähän jo rupsahtanut kukkalaite.
Liina, kynttilä alusineen, servettiteline ja servetit sekä tyhjä juomalasi