Kysy täältä unistasi
Olen suuri medioosi, guru ja itseoppinut unien tulkitsija. Tiedän kaikesta kaiken ja epäilyksenne ovat automaattisesti vääriä.
Kerro tänne unesi, niin minä annan vastauksen ilmaiseksi.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:14"]
Näin unta, että rakastelin erään työkaverini kanssa. Seksi oli mahtavaa ja sain oikeasti orgasmin nukkuessani.
[/quote]
Niin kuin unesi sinulle jo kertoi, aina käsityöt eivät ole niitä mieluisimpia töitä vrt. tiskaaminen. Tarvitaan siksi myös suhteita, verkostoitumisia ja tässä työkaverit ovat juuri parhaimmillaan.
Huom. Ensi kerralla voisit käydä ensin suihkussa ja mennä sitten märkänä nukkumaan. Taisi jäädä muutoinkin unesi esileikit väliin.
Poistuiko meedio vai menikö tää jo toiselle sivulle?
Miksi näen usein unta että mieheni pettää tai jättää minut?
Näin vähän aikaa sitten, että minulla oli kolme lasta, odotin neljättä ja mieheni kuoli tapaturmassa. Mitä mieltä olet? Todellisuudessa meillä on 2 lasta..
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:28"]
Miksi näen usein unta että mieheni pettää tai jättää minut?
[/quote]
Olet liitossa ilmeisemmin väärän miehen kanssa, koska et luota häneen. Kätket tämän visusti itseltäsikin arjessa. Unet kertovat kaikesta kaiken koska ovat estottomia kuvia todellisesta minästä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:30"]
Näin vähän aikaa sitten, että minulla oli kolme lasta, odotin neljättä ja mieheni kuoli tapaturmassa. Mitä mieltä olet? Todellisuudessa meillä on 2 lasta..
[/quote]
Olet lukenut iltalööppejä liikaa. Annoit väheksyvän kommentin provoammalla AV-palstalla Rautavaaran tragediasta joka oli ristiriidassa todellisen minäni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:30"]
[/quote]
Olet lukenut iltalööppejä liikaa. Annoit väheksyvän kommentin provoammalla AV-palstalla Rautavaaran tragediasta joka oli ristiriidassa todellisen minäni kanssa.
[/quote]
Nyt on ap kovasti pielessä. En lue iltalehtiä, enkä tiedä edes Rautavaaran tragediasta.
Näin viime ýönä unta, jossa sain sisääni todella suurta penistä. Olo oli todella täyteläinen. :) Heti tämän jälkeen olin ylläen synnyttämässä. Synnytin kauniin tummahiuksisen poikalapsen, jonka takanani seisova mies otti syliinsä. Pimpsani tuntui aamulla kipeältä. Todellisuudessa en ole ollut yhdynnässä pitkään aikaan, saati synnyttänyt. Miten tulkitset uneni?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:40"]
Näin viime ýönä unta, jossa sain sisääni todella suurta penistä. Olo oli todella täyteläinen. :) Heti tämän jälkeen olin ylläen synnyttämässä. Synnytin kauniin tummahiuksisen poikalapsen, jonka takanani seisova mies otti syliinsä. Pimpsani tuntui aamulla kipeältä. Todellisuudessa en ole ollut yhdynnässä pitkään aikaan, saati synnyttänyt. Miten tulkitset uneni?
[/quote]
Oletko tyytymätön kaikkiin miehiin? Eikö mikään sinulle riitä? Paksu penis ei tyydyttänyt sinua, piti saada vauvan paksuista... onko seuraava jopa norsunpoikanen... Arvelen että nämä ovat niitä kysymyksiä, joita voisit käydä läpi tunteaksesi itsesi kokoonaisena.
Näin unta, että rakastelin erään työkaverini kanssa. Seksi oli mahtavaa ja sain oikeasti orgasmin nukkuessani.
2.