Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomiehen vaatteita kuivumassa pitkin kämppää ja lähti viikonlopuksi metsälle

Vierailija
05.11.2021 |

Ennenkin ollut riitaa asiasta. Haluaa pyykätä kaikki vaatteensa kerralla, eikä kaksi kuivaustelinettä riitä ja sitten on ovet, kahvat ja keittiönpöydän tuolien selkänojat täynnä vaatteita. Vaatteet eivät myöskään löydä tietään kaappeihin. Alkaa olla mitta täysi. Onneksi sijoitusasuntoni eri kaupungista on nyt tyhjillään, mutta onko liioiteltua lähteä, kun mies on vallannut yhteisen kodin vaatteillaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä?

Vierailija
2/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on huono juttu jos niitä on nurkissa mutta koriste esineen ihania joilla täytetää joka paikka ku ne miellyttää naisen silmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaat miehen tavarat jätesäkkeihin ja heität pihalle. Lukkojen vaihto ja häätöhakemus eteenpäin.

Vierailija
4/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrumpu on kätevä keksintö

Vierailija
6/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kolmas kuivausteline?

Vierailija
7/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä sitten voisi valittaa ja uhriutua?

Vierailija
8/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä sitten voisi valittaa ja uhriutua?

Voi kun luulet olevasi hauska. 🥱

Vierailija
9/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi, jos pesisi pyykit sitä mukaa kun niitä tulee, eikä koko vaatevarastoa kerralla? Johan tuossa homehtuu kaikki sohvat ja muut huonekalut kun niiden päällä märkiä riepuja levitellään.

Vierailija
10/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun märkiä vaatteita ovien päällä kuivatellaan ovet kärsii. Toivottavasti kämppä on oma eikä vuokralla. Omaansa saa tuhota vuokranantajan ei.

Vierailija
11/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän kuitenkin pesee itse vaatteita, ja ripustaa ne itse kuivumaan, niin en tekisi tuosta ongelmaa. Tuskin kuitenkaan joka viikonloppu on metsällä, ja kaikki pyykit jää kuivumaan. Keräisin kuivat pyykit koriin, odottamaan että ehtii ne viikata kaappiinsa. Mutta minä olenkin vain ihan perus perheenäiti, jonka mielestä parisuhteen aidot ongelmat on jotain muuta kuin kuivuva pyykki.

Vierailija
12/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies levittelee haisevat urheilukamansa pesuhuoneen ja kodinhoitohuoneen lattialämmityksen päälle kuivumaan, sekin on aika ihanaa.

Vierailija
13/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin miestä mäessä ja viikkaisin pyykit kaappiin. Tällainen pyykkiasia on pientä suuren rakkauden rinnalla.

Vierailija
14/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisin miestä mäessä ja viikkaisin pyykit kaappiin. Tällainen pyykkiasia on pientä suuren rakkauden rinnalla.

Viikkaaminen on yliarvostettua. Pyykit voi laittaa miehen kaappiin ihan yhdessä kasassa.

Vierailija
15/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies levittelee haisevat urheilukamansa pesuhuoneen ja kodinhoitohuoneen lattialämmityksen päälle kuivumaan, sekin on aika ihanaa.

Niihin on jalat kuivaa kivasti, kun käy suihkussa.

Vierailija
16/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hän kuitenkin pesee itse vaatteita, ja ripustaa ne itse kuivumaan, niin en tekisi tuosta ongelmaa. Tuskin kuitenkaan joka viikonloppu on metsällä, ja kaikki pyykit jää kuivumaan. Keräisin kuivat pyykit koriin, odottamaan että ehtii ne viikata kaappiinsa. Mutta minä olenkin vain ihan perus perheenäiti, jonka mielestä parisuhteen aidot ongelmat on jotain muuta kuin kuivuva pyykki.

Ihan mahtava mies: pesee ja ripustaa omat pyykkinsä! Kyllä nyt on! Meillähän tätä tapahtuu myös, toki siellä pyörii sitten 9kg koneessa kahdet kalsarit ja yhdet sukat ja vieressä on viisihenkisen perheen viikon pyykit. Niitä ei tokikaan voi sinne samaan koneeseen laittaa pyörimään ei sitten millään.

Vierailija
17/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastaa aktiivisesti metsästystä, niin siellä metsällä ollaan lähes joka viikonloppu...

Vierailija
18/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala kuivata jalkoja johonkin luistimiin ja polvisuojiin

Vierailija
19/19 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala kuivata jalkoja johonkin luistimiin ja polvisuojiin

Totta, mutta ne on helppo potkaista nurkkaan. Eikä haittaa vaikka ne suihkutellessa kastuu, kestäähän ne vettä.