Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, en voi lopettaa sipsien syömistä, vaikka minulla on täys lautasellinen lämmintä ruokaa nenän edessä!

Vierailija
05.11.2021 |

Käsi käy pelkästään sipsipussilla. 😳

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta sipsien ostaminen...ei meillä hoikillakaan ole kaapit keksi/karkki/sipsivarastoja täynnä ;)

Vierailija
2/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paniikkia! Hitaasti kääri pussin suu kiinni, nosta se yhdellä kädellä kaappiin ja toisella kädellä paina kaapin ovi tiukasti kiinni. Poissa silmistä, poissa mielestä.

Vierailija
4/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä voi lämmittää mikrossa, jos haluaa lämmintä syötävää.

Vierailija
5/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappaa vuorotellen ruokaa ja sipsiä kitaasi. Äkillinen sipsinsyönnin lopettaminen voi vaarantaa terveytesi.

Vierailija
6/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jälkkäriks toffeeta 😋😋😋

Vierailija
7/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on sitä kemikaalia, joka tekee ihmiseen pakkomielteen syödä lisää. Kuinka monesti olet pystynyt syömään vain yhden sipsin ottamatta hetken päästä lisää?

Vierailija
8/11 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on sitä kemikaalia, joka tekee ihmiseen pakkomielteen syödä lisää. Kuinka monesti olet pystynyt syömään vain yhden sipsin ottamatta hetken päästä lisää?

Ei se ole mikään kemikaali, vaan tarkkaan mitattu rasvan ja suolan suhde, joka laukaisee ihmisessä tarpeen lappaa lisää tavaraa syömäaukkoonsa.

Vierailija
9/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi onneton avuton! Mitä neuvoja sinä siis kaipaat muka? Kaiken tiedät jo, olet vain saamaton ja lihava!

Vierailija
10/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sipsien syömistä pitää nimenomaan syödä tukeva ateria. Sitten muutama sipsi jälkkäriksi.

Vierailija
11/11 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lopeta sipsien ostaminen...ei meillä hoikillakaan ole kaapit keksi/karkki/sipsivarastoja täynnä ;)

Minulla on melkein aina sipsipussi kaapissa. Syön niitä sieltä aina muutaman, ja kun pussi loppuu, ostan uuden. Olen hoikka.