Apua, en voi lopettaa sipsien syömistä, vaikka minulla on täys lautasellinen lämmintä ruokaa nenän edessä!
Kommentit (11)
Ei paniikkia! Hitaasti kääri pussin suu kiinni, nosta se yhdellä kädellä kaappiin ja toisella kädellä paina kaapin ovi tiukasti kiinni. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Sipsejä voi lämmittää mikrossa, jos haluaa lämmintä syötävää.
Lappaa vuorotellen ruokaa ja sipsiä kitaasi. Äkillinen sipsinsyönnin lopettaminen voi vaarantaa terveytesi.
Niissä on sitä kemikaalia, joka tekee ihmiseen pakkomielteen syödä lisää. Kuinka monesti olet pystynyt syömään vain yhden sipsin ottamatta hetken päästä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Niissä on sitä kemikaalia, joka tekee ihmiseen pakkomielteen syödä lisää. Kuinka monesti olet pystynyt syömään vain yhden sipsin ottamatta hetken päästä lisää?
Ei se ole mikään kemikaali, vaan tarkkaan mitattu rasvan ja suolan suhde, joka laukaisee ihmisessä tarpeen lappaa lisää tavaraa syömäaukkoonsa.
No voi onneton avuton! Mitä neuvoja sinä siis kaipaat muka? Kaiken tiedät jo, olet vain saamaton ja lihava!
Ennen sipsien syömistä pitää nimenomaan syödä tukeva ateria. Sitten muutama sipsi jälkkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
lopeta sipsien ostaminen...ei meillä hoikillakaan ole kaapit keksi/karkki/sipsivarastoja täynnä ;)
Minulla on melkein aina sipsipussi kaapissa. Syön niitä sieltä aina muutaman, ja kun pussi loppuu, ostan uuden. Olen hoikka.
lopeta sipsien ostaminen...ei meillä hoikillakaan ole kaapit keksi/karkki/sipsivarastoja täynnä ;)