mistä johtuu? :( (hiustenpidennykset)
Mistä voi johtua teippipidennysten takkuuntuminen, omien hiusten irtoaminen ja päänahan kova kutina?:( hiukset ohentuivat parissa viikossa kamalasti! Teippejä mulla oli tosi paljon päässä ja hoidibkin hyvin. Haluisin kumminkin pidemmät hiukset, ku nämä ei luonnollisesti kasva!
Kommentit (8)
Onneksi en ole koskaan joutunut turvautumaan feikkihiuksiin, omani ovat paksut ja pitkät.
Nailhair. Ei mitään teippiä kannata laittaa. Pilaa omat hiukset. Jos joku pelle laittaa väärin ei hyvä heilu.
Missä kävit ja mitä maksoi?
Väärin laitettu (liian vähän hiusta osion välissä, liian lähellä tyveä, osiot otettu väärin päin ja eivät sovi kasvusuuntiin). Hiuksia saattoi olla liian paljon omien hiustesi kantokykyyn nähden. Saatat olla allerginen pidennystenliimalle. Lisäksi itse hius saattaa olla huonolaatuista ja siksi takkuuntua. Jos otit ammattilaisella niin sekä hiuksilla että itse työllä on kahden viikon reklamaatioaika.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:13"]
Onneksi en ole koskaan joutunut turvautumaan feikkihiuksiin, omani ovat paksut ja pitkät.
[/quote]
Sama
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:13"]
[/quote]
no on se onni!ja auttoi kysyjää varmasti kovasti.pahoin pelkään että sama pätee sun pehvaas.sori ku rupesin näin ilkeäks mutta oon vaan niin pirun kade sun paksusta,pitkästä liehuvasta letistäs.
Kiitos asiallisista vastauksista! Luottokampaajallani otin, jolla monet tuttuni ovat onnistuneesti ne laitattaneet. Mulla on paksut hiukset jotka yltää lapaluihin, mutta haluaisin tuonne reilusti rintoihin yltävät.
-Ap
Väärin asennettu.