Mitä asiaa ei sinusta ulkonäkösi perusteella uskoisi?
Oletko kuin avoin kirja vai antaako ulkomuotosi kenties helposti virheellisen kuvan sinusta?
Minua ei kukaan ikinä usko telaketjufeministiksi, olen todella naisellinen ulkoisesti, rakastan kauniita vaatteita ja itseni laittamista, siksi porukka (tai no miehet lähinnä) ovat aina ihan ihmeissään kun tutustuvat tai joutuvat hampaisiini käyttäydyttyään sekstistisesti :D
Kommentit (52)
Se, että rakastan metallimusiikkia. Olen pienikokoinen nuori nainen, luonnostaan blondi enkä värjää hiuksiani, ei ole tatuointeja tai lävistyksiä perus korvakoruja lukuunottamatta, pukeudun aika neutraalisti ja olen ujo ja hiljainen. Ennestään tuntemattomat ihmiset yllättyvät, kun kuulevat minun kiroilevan. Annoin kerran kännykkäni käytettäväksi musiikin soittamiseen kouluprojektia tehdessä. Ennestään hieman vähemmän tuntemani koulukaverit meinasivat pudottaa silmät päästään, kun kuulivat soittolistani.
Että kärsin masennuksesta, ahdistuksesta ja syömishäiriöstä.
Että olen 24. Yleensä luullaan 16-18 vuotiaaksi :D
T:pätkä
Että lässytän meidän kahdelle kissalle ja keksin niille eri persoonia jotka sitten "juttelevat" vaimolleni omilla äänillään.
Olen parrakas leveäharteinen laatikkoleukainen saliapina.
Vierailija kirjoitti:
Se, että rakastan metallimusiikkia. Olen pienikokoinen nuori nainen, luonnostaan blondi enkä värjää hiuksiani, ei ole tatuointeja tai lävistyksiä perus korvakoruja lukuunottamatta, pukeudun aika neutraalisti ja olen ujo ja hiljainen. Ennestään tuntemattomat ihmiset yllättyvät, kun kuulevat minun kiroilevan. Annoin kerran kännykkäni käytettäväksi musiikin soittamiseen kouluprojektia tehdessä. Ennestään hieman vähemmän tuntemani koulukaverit meinasivat pudottaa silmät päästään, kun kuulivat soittolistani.
Vähän sama täällä, sillä erolla että en ole ujo. Kuitenkin tyylini on naisellinen ja siisti, olen myös blondi. Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä. En siis näytä "stereotypiseltä hevarilta" vaikka sitä sisimmässäni olen. 😃 Muukin musiikki kyllä maistuu, mutta raskaamman musiikin parissa olen kasvanut. N27
Näytän keski-ikäiseltä mieheltä, mutta olen oikeasti nuori nainen. Sain juuri idean että etsin jotain naisten urheilulajeja, joihin menen kilpailemaan. Pärjään varmasti hyvin kun olen keskiverto miestäkin pidempi.
Kaikki ilkeät kommentit tyrmään fobiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Muakin luullaan tosi usein itseäni nuoremmaksi. Olen 27, mutta kun ihmiset kuulevat ikäni, väittävät että valehtelen. 😃 Monesti joudun todistelemaan tavalla tai toisella olevani täysi-ikäinen.
Järki ja tukka voi todella viihtyä samassa päässä.
ÄO keskivertoa korkeampi tutkitusti ja hiukset 130 cm.
Kukaan ei usko, että olin ennen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin luullaan tosi usein itseäni nuoremmaksi. Olen 27, mutta kun ihmiset kuulevat ikäni, väittävät että valehtelen. 😃 Monesti joudun todistelemaan tavalla tai toisella olevani täysi-ikäinen.
Sama homma. Diskossa tuttavuutta hierovat parikymppiset mimmit järjestäen yllättyvät, etten olekaan kolmevitonen, vaan lähempänä kuuttakymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, mutta olen 21 ja luullaan 15-16 vuotiaaksi. Olen lyhyt ja minulla on niinsanottu babyface.
Että olen koulutukseltani tohtori ja töissä yliopistolla.
Että olen oikeasti avaruusolento toiselta planeetalta.
Syön erittäin kevyesti, terveellisesti, kasvispainotteisesti, paljon Superfoodia, en syö juuri koskaan ns. roskaruokia ja olen täysin päihteetön. Teen ruoat alusta asti itse, puhtaista tuoreista raaka-aineista. Kaikki veriarvoni ovat erinomaiset, eikä verenpaine ole koholla.
Olen yli 50v ja BMI 40. Aina väsyneen näköinen ja pandansilmät.
Ikääni harva uskoo, kun sen kerron.
Olen 63-vuotias ja siitä iästä tulee jonkinlaista vääntöä jona kerran, kun ikä tulee puheeksi.
Väittävät, että valehtelen.
Vierailija kirjoitti:
Että olen keski-ikää lähestyvä korkeakoulutettu ja asiantuntijatyössä.
Vapaa-ajan pukeutumistyylini kertoo ihan muuta :D
Sama tilanne. Ei voisi vähempää kiinnostaa ja pukutyyppien uniformuille olen aina antanut piut paut.
Että puhun sujuvasti yhtä todella harvinaista, katoamassa olevaa kieltä. Minulla ei ole kieleen mitään sukusiteitä enkä muuten harrasta kieliä tai muuta erikoista. Tähän kieleen vain jäin heti kiinni, kun se kuulosti niin kauniilta. Kaikki oppimateriaalit on ollut hankala tilailla ulkomaiden perukoilta. En ole koskaan myöskään käynyt siinä maassa, jossa tätä kieltä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama täällä, sillä erolla että en ole ujo. Kuitenkin tyylini on naisellinen ja siisti, olen myös blondi. Ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä. En siis näytä "stereotypiseltä hevarilta" vaikka sitä sisimmässäni olen. 😃 Muukin musiikki kyllä maistuu, mutta raskaamman musiikin parissa olen kasvanut. N27
Joo, olen huomannut näissä piireissä liikkuessa, että aika yleinen juttu kuitenkin. Muut silti tuntuvat yllättyvän. Itse vaan en halua/jaksa pukeutua ja muokata ulkonäköäni näyttävämmäksi, vaikka kovasti "hevarityylin" omaavia ihmisiä ihailenkin.
Monia asioita. Että olen hyvin toimeentulevasta kokoomusperheestä.
Kun olet köyhä pitkäaikaistyötön, niin ihmiset aina ajattelevat että olet jonkin kouluttamattoman juopon lapsi. Nope. Elin lapsuuden, jossa harrastuksia olivat lentäminen, purjehdus, taide ja kirkossa käynti.
Asemani on parisuhdemarkkinoilla hankala, sillä naiset joidenka kanssa jakaisin arvot ja puheenaiheet, taustan, eivät pidä minua yhtään minään koska olen köyhä renttu.
Ostarin juoppoporukoiden kanssa minulle ei ole oikein mitään yhteistä, tausta on täysin eri. En osaa keskustella ollenkaan sillä tasolla, että kotona oli köyhää, isä löi ja äiti oli juoppo. En ymmärrä siitä todellisuudesta oikeasti mitään.
Viihtymisesi vauvapalstallakin kertoo ihan muuta.