Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunti meni laittautumiseen, huh mikä urakka

Vierailija
17.01.2015 |

Huh ei kyllä mitenkään jaksaisi joka aamu. Suihku -> hiustenkuivaus ja muotoilu -> vahvempi meikki ja vaatteiden valitseminen. No järjestys ei ihan tuo mutta kuitenkin. Laittautuuko joku pitkän kaavan kautta joka aamu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaudu kuin juhliin ja muihin erikoistilanteisiin, mielummin käytän tunnin nukkumiseen.

Vierailija
2/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä laittaudun joka aamu. Suihku, meikki ja hiukset. Hiuksia laitan vaihtelevilla tavoilla päivästä riippuen, välillä kiharaa ja suoraa ja välillä hiukset kiinni erilaisilla kampauksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku 10min, rasvaukset 5min, hiustenkuivaus ja suoristus 25min , meikkaus 10min ja vaatteiden valinta ehkä 5min, näin joka aamu..2 tuntia ennen lähtöä nousen kun tunti menee laittautumiseen ja toinen tunti aamupalaan, kahviin, lapseen ja koiranulkoilutukseen...

Vierailija
4/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

45min menee. Suihku -> kasvovoide -> aamiainen -> hiustenkuivaus (foonillä puolikuivaksi) -> primer -> hiusten muotoilu raudalla (kiharat/laineet) -> meikkipohja -> kahvi tippumaan -> silmät (rajaukset/luomiväri/ripsari) -> kulmat (värivaha) -> puuteri & aurinkopuuteri -> kahvin juonti -> huulten rajaus ja huulipuna -> vaatteet päälle -> meikin tarkistus -> autolle ja töihin 

Vierailija
5/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos pesen tukan, lähden lähes kosteilla hiuksilla (nyt pakkasilla varsinkin vähän föönaan, mutta ne suoristele tai laittele, tukka on lähes aina auki tai ponnarilla), meikki on vaan nopea meikkivoide ja joskus ripsari. Vaatteiden kanssa on vähän vaivaa, kun aina tuntuu ettei kaapissa oo "mitään"..

Vierailija
6/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi työskentelen hoitoalalla. Minua katsottaisiin kieroon, jos tulisin töihin kunnon pakkelissa, hiuslakalle ja hajuvedelle tuoksuvana. 

Vierailija
7/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi meikkaus kestää.. kyllä ripsari ja kulmat riittää. Käyttäkää hyviä kasvorasvoja.. ne meikkivoiteet tukkii ihoa ja tekee siittä punoittavan ja vääristää ihon omaa pigmenttiä. Mä oon itse valmis vartissa. Syömiseen kulutan ajan ennemmin. Ja oon menestynyt liikealalla asiakaspalvelutyössä.

Vierailija
8/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn illalla suihkussa. Ja aamulla tälläydyn, jos jaksan.

Vierailija
9/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyn aina iltaisin joten aamuun ei jää kuin muotoilu.

Vierailija
10/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka aamu hiukset, kuivaan föönillä, meikkaan ja valitsen vaatteet (toimistotyöhön) ja aikaa menee n. 40 min. Sitten kuppi kahvia ja menox.

Laskin kerran huvikseni, että käytän aamuisin 19 eri ainetta puhdistautumiseen ja kaunistautumiseen :)

Vierailija
11/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:12"]Pesen joka aamu hiukset, kuivaan föönillä, meikkaan ja valitsen vaatteet (toimistotyöhön) ja aikaa menee n. 40 min. Sitten kuppi kahvia ja menox.

Laskin kerran huvikseni, että käytän aamuisin 19 eri ainetta puhdistautumiseen ja kaunistautumiseen :)
[/quote]

19 keholle luultavasti tuntematonta tuotetta jotka sisältää mm. Kymmentä siloittavaa ja "parantavaa" vaikutusta.

On naamas varmaan hehkee viiskymppisenä.

Vierailija
12/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miettikää oikeesti niitä kemikaali ja purnukka määriä mitä tuhlaatte, luonto eikä ihonne todellakaan kiitä.

Ite meen paskasilla hiuksilla töihin enkä meikkaa, ei vois oikeesti vähempää kiinnostaa miltä siellä näytän.

Viikonloppuna jos lähen ulos niin laittaudun.

Vierailija
13/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:01"]Kyllä mä laittaudun joka aamu. Suihku, meikki ja hiukset. Hiuksia laitan vaihtelevilla tavoilla päivästä riippuen, välillä kiharaa ja suoraa ja välillä hiukset kiinni erilaisilla kampauksilla.
[/quote]

Ja lisään tähän vielä että oon ammatiltani lastentarhanopettaja. Työni puolesta ei siis ole mikään pakko laittautua, teen sen vain ihan omaksi ilokseni.

Vierailija
14/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotihoidossa sairaanhoitajana, joten mun töihin riittää kun laitan kevyen meikin ja pitkät hiukset suoristan pikaisesti. Joskus laitan hiukset kiinni, ja silloin selviän nopeamminkin lähtöön. Aamiaisen syön töissä. Mulla menee ilman lapsia 35 minuuttia heräämisestä lähtöön, mutta lasten kanssa tunti. Tällä hetkellä mies onneksi kotona hoitovapaalla vielä hetken.