Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aku Hirviniemi on sysipaska

Vierailija
17.01.2015 |

Äijä ei osaa NÄYTELLÄ, yhden ilmeen vahanaama. Verrattuna vaikka Riku Niemiseen tai Krista Kososeen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea kuvitella Hirviniemelle kovinkaan kummoista jatkumoa näyttelijänä, kun tämä hype hänen kohdallaan lakkaa. Todella yksiulotteinen tyyppi ja läpeensä nähty.

Vierailija
2/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:38"]

Sen putoushahmothan on olleet aivan sysipaskoja :D Samppa Linnat ja Harjakaiset... Naurattaa jotain junttia korkeintaan.

[/quote]

Ja sinäkö sen muka päätät, kulta pieni? *taputtaa päälaelle*  :)

[/quote]

No, voit toki kuvitella pienessä mielessäsi että hahmot ovat jollain tavalla nerokkaita tai hyvin toteutettuja, ehkä jopa hauskoja. Ei, en minä päätä sinun mielenhäiriöistäsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi kaikki on aivan loistavia. Tuo vaatii aivan järjetöntä älykkyyttä ja taitoa olla noin sanavalmis ja uskottava oikeastaan kaikissa hahmoissa joita esittää.

Itse pystyisin näytellä pelkästään itkevää naista :D siinä olisin hyvä!

Vierailija
4/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin jo silloin Putouksen ensimmäisellä kaudella sitä koko sketsihahmokilpailun ideaa. Keksitään väkisin sketsihahmoja ja niille joku hokema. Liian tekemällä tehtyä, todella köyhää ja jotenkin koko sketsiviihteen muotoa alentavaa, aivan kuin siinä irvailtaisiin niille vanhoille oikeille sketsihahmoille, joita Petelius ja kumppanit ja Kummeli ja Pulkkinen ym ovat aikanaan tehneet. Olin varma että koko jutusta tulee ihan floppi, mutta yllättävän hyvin se aikansa pärjäsi, jotkut hahmot olivat toimivia, mutta tätä ideaa, jota tämä Kingikin vielä jatkaa, on lypsetty jo liian kauan ja samalla porukalla

Vierailija
5/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin oon samaa mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
6/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt mitä muut näkevät hänessä. Ja tuntuu pohjimmiltaan olevan vihainen. Varsinkin silloin, jos häviää jossain kilpailussa, tuntuu tosi ärsyyntyneeltä.

Vierailija
7/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli mainio rooli harjakaisena.

Vierailija
8/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku on yksi parhaista näyttelijöistä.

Vierailija
9/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea älyämään.

Vierailija
10/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkään noista ei ole kummoisia näyttelijöitä. Pelleilijöitä ne on, muttei vakuuttavia näyttelijöitä ainakaan sen perusteella mitä olen heitä elokuvissa nähnyt. Krista Kosonen on noista ehkä paras, mutta hänkin on kuluttanut naamansa pyörimällä tuon roskajoukon mukana.

Vierailija
11/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen putoushahmothan on olleet aivan sysipaskoja :D Samppa Linnat ja Harjakaiset... Naurattaa jotain junttia korkeintaan.

Vierailija
12/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Vatanen on vaan niin kaikista paras.

Vierailija
13/14 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:38"]

[/quote]

Ja sinäkö sen muka päätät, kulta pieni? *taputtaa päälaelle*  :)

Vierailija
14/14 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa kyllä PASKA. Haukutte nyt yhtä suomen parasta näyttelijää. Menkää itse näyttelemään jos se on niin helppoa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme