Onnistuneimmat häät missä olette olleet?
Vastapainoksi paskimmille häille; mitkä olivat onnistuneimmat häät, joissa olette olleet?
Itse olen ollut hääjuhlissa viimeksi lapsena, mutta muistelen niiden olleet mukavat juhlat. Ruokaa oli sopivasti kaikille, kukaan ei örveltänyt, paikalla oli livebändi ja tunnelma oli mukavan rento.
Kommentit (24)
Kaverin häät. Vieraita oli n.50, hääpaikka kauniisti koristeltu ja hääpari osasi ottaa vieraat huomioon. Ruokailu oli hyvin järjestetty, edes ne, jotka hakivat viimeisenä ruokaa eivät joutuneet kauaa odottelemaan. Ruoka oli hyvää. Puheet olivat hauskoja, oli yksi leikki mihin kaikki osallistui. Tunnelma oli rento, bändi soitti yöhön asti ja tanssilattialla oli koko ajan mukavasti porukkaa. Iltapala tarjottiin hyvissä ajoin ja sitä oli riittävästi.
Kaverin häät. Hääparin oloiset ilman mitään hömpötyksiä. Kirkkovihkiminen, vastaanotto morsiamen vanhempien kotona maalla, ruokatarjoilu perinteinen, pari puhetta ja seurustelua. Muutama kymmenen vierasta, ei leikkejä eikä bändiä. Mukavaa ja lämminhenkistä.
Ystäväpariskunnan häät. Ruoka oli hyvää, ei valmiiksi päätettyjä istumapaikkoja. Sai istua kenen vieressä halusi. Pari oli rakastunut ja onnellinen. Sää oli kesäinen ja lämmin. Ei seuraleikkejä, puheita oli ja ne olivat hauskoja. Juhlapaikka oli kaunis. Kertakaikkiaan viihtyisät ja lämminhenkiset häät.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:38"]Lapsuuden ystäväni häät. Pidettiin kotona, ruoka oli itse tehtyä lohikeittoa ja kakku tavallinen täytekakku. Ei erityisempää ohjelmaa, ei kummempia puheita, morsiamella musta polvipituinen mekko, paljaat jalat ja luonnonkukista seppele. Ihana kesäpäivä, lämminhenkiset, hauskat ja kaikille stressittömät juhlat.
[/quote]
Musta polvipitunen mekko gtfo
[/quote]
Mekko oli tosi nätti, ihan kantajansa oloinen, kaunis vanha kirpparilöytö. Teennäiseltä olisi tuntunut nähdä hänet jossain valkeassa pitsihörhelössä. Ehkä muuten juuri siksi nuo häät oli niin ihanat, niissä ei ollut mitään teennäistä vaan ihan aidosti olivat hääparin oloiset juhlat. Itsekään ei tarvinnut "esittää vierasta" vaan pystyi oikeasti nauttimaan olostaan.