Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olevasi voimautunut nainen? Kuinka se näkyy sinusta?

Vierailija
22.10.2025 |

Niin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava olen. Koska sitähän sä kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erikoisesti muotoiltu kysymys, mietin että mikä on aloittajan motiivi. 

En koe olevani voimaantunut. Pidän itsestään selvänä, että minulla on oma ammatti, omat tulot ja omaa omaisuutta. Samoin miehelläni. Hoidamme yhteiset asiat ja lasten asiat yhdessä, yhteiset maksut maksamme nettotulojen suhteessa (minun nettotulot on hiukan suuremmat). Kumpikin hoitaa omat asiansa, keskustelemme kuitenkin paljon ja kunnioitamme toisen näkemyksiä. Kotityöt jakautuu aika lailla tasan. Kumpikin tekee mitä milloinkin ja mikä itselle tuntuu luontevalta. Minä mm vastaan meillä silittämisestä. 

Voisitko ap nyt kertoa mitä tarkoitit voimaantuneella? 

Vierailija
4/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle voimaantuminen tarkoittaa sitä, että en anna muiden jyrätä ylitseni. Pystyn puolustamaan mielipiteitäni. Itsetunto on kohdallaan, joten minulla ei ole tarvetta lytätä toisia, eikä tarvitse joka asiassa päteä. Viihdyn omissa oloissani.

Vierailija
5/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kyllä. Voimaannuin vasta 42-45-vuotiaana. Se tarkoittaa sitä, että tiedän, kuka olen eikä muut määritä sitä - kuuntelen enemmän sisäistä ääntäni kuin muiden mielipiteitä - toimin aina sellaisella integriteetillä, että voin katsoa itseäni peiliin.

Vierailija
6/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, voimaantunut naiseuteen eli shaktismiin, jumalallisuuteen, ym. En "voimaantunut pikkumiehenä" vaan naisena, eli naisellisissa toimissa kotosalla.

Vierailija
7/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoisesti muotoiltu kysymys, mietin että mikä on aloittajan motiivi. 

En koe olevani voimaantunut. Pidän itsestään selvänä, että minulla on oma ammatti, omat tulot ja omaa omaisuutta. Samoin miehelläni. Hoidamme yhteiset asiat ja lasten asiat yhdessä, yhteiset maksut maksamme nettotulojen suhteessa (minun nettotulot on hiukan suuremmat). Kumpikin hoitaa omat asiansa, keskustelemme kuitenkin paljon ja kunnioitamme toisen näkemyksiä. Kotityöt jakautuu aika lailla tasan. Kumpikin tekee mitä milloinkin ja mikä itselle tuntuu luontevalta. Minä mm vastaan meillä silittämisestä. 

Voisitko ap nyt kertoa mitä tarkoitit voimaantuneella? 

Ensimmäisessä lauseessa kerrot, että et koe olevasi voimaantunut. Lopuksi kuitenkin selität pitkään, miksi sitä käytännössä olet. Sinulle oli esim. tärkeää mainita, että tienaat miestäsi paremmin : ) Oletko sama nainen, joka taannoin kertoi maksavansa vuorotellen miehensä kanssa kahvit kahvilassa, että asiat menee varmasti tasan? En ole ap. 

Vierailija
8/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voimaantunut. Olen heikostunut ja taantunut. 

Vierailija
9/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö ap, elätänkö itseni prostituutiolla? Sitähän tuo sana tarkoittaa. En. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi