Haluan lapsen
Olen 41v mies ja haluan lapsen. Vaimoni on saman ikäinen ja hän ei enää lasta halua meillä ei lapsia ole. Kunnioitan hänen päätöstä ja suhteemme on hyvä siitä en luovu. Silti haluisin että minulla olisi jälkeläinen jonka elämään kuuluisin jotenkin mahdollisimman paljon. Joku jolle jättää varansa jonain päivänä joku jolle elämänneuvoja antaa jne jne. Mitä tehdä onko parasta vain unohtaa kaikki.
Kommentit (15)
Kuulostaa hyvältä. Suhteeseen en itsekkään halua se minulla on jo ja pysyy. Lapsen haluan.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 18:47"]
Kuulostaa hyvältä. Suhteeseen en itsekkään halua se minulla on jo ja pysyy. Lapsen haluan.
[/quote]
Miten kertoisit naisellesi asiasta?
Itsekäs nainen jos kieltää mieheltä lapsen (ainoan?). Ja anna mä arvaan, omia muksuja tällä tätsyllä tietysti jo on?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:43"]
Itsekäs nainen jos kieltää mieheltä lapsen (ainoan?). Ja anna mä arvaan, omia muksuja tällä tätsyllä tietysti jo on?
[/quote]
No eihän 41v nainen yleensä enää pysty saamaan lasta, ja jos tuleekin raskaaksi eikä saa keskenmenoa niin synnytys on riskialtis noin vanhalle ja vammaisuuden riski lapselle suurempi.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:43"]
[/quote]
No eihän 41v nainen yleensä enää pysty saamaan lasta, ja jos tuleekin raskaaksi eikä saa keskenmenoa niin synnytys on riskialtis noin vanhalle ja vammaisuuden riski lapselle suurempi.
[/quote]
Ei sitten yhtään aiemmin kannattanut alkaa lisääntyä? Itse tiedän kyllä useammankin nelikymppisen äidin, joilla raskaus meni täysin normaalisti ja terve vauva syntyi.
Itsekäs nainen?? Jos nainen on ilmoittanut, että EI halua lasta ja mies on hyväksynyt sen, niin mitä helvetin itsekkyyttä se on???? Täällä on todella tasokasta väkeä.
Laita sinä lasta haluava = ap joku yhteystieto tänne millä saan kontaktin, voidaan jutella asiasta lisää. -2-
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:49"]
Itsekäs nainen?? Jos nainen on ilmoittanut, että EI halua lasta ja mies on hyväksynyt sen, niin mitä helvetin itsekkyyttä se on???? Täällä on todella tasokasta väkeä.
[/quote]
No eihän tuo ole hyväksynyt, kun suunnittelee siittämistä muualla. Vaimo mahtaa olla aika jyräävä pirttihirmu.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 19:49"]
[/quote]
No eihän tuo ole hyväksynyt, kun suunnittelee siittämistä muualla. Vaimo mahtaa olla aika jyräävä pirttihirmu.
[/quote]
No mikä ongelma? Ukko ottaa eron ja ettii naisen joka haluaa lapsia. Ei se ole sen vaikeampaa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:08"]
[/quote]
Onkohan tää nyt aito vai jonkun mamman "hyvä" vitsi?
Kertoisin asiasta avoimesti olemme puhuneet asiasta jo alustavasti myönteisessä hengessä. Laitoin mail osoitteeni.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:29"]
Kertoisin asiasta avoimesti olemme puhuneet asiasta jo alustavasti myönteisessä hengessä. Laitoin mail osoitteeni.
[/quote]
Sinä joka tarjosit kohtuas tälle käyttöön, varo vaan, aika varmaa et yrittävät varastaa kersan itselleen kun liian-vanha-lisääntymään-vaimokin näin auliisti hommassa mukana! Säästääpä oman persiinsä raskausarvilta ja itsensä hormonimyrskyiltä. Sinuna en missään nimessä alkais tollaseen!!!!!
Kiitos kaikista vastauksista. Ikävä että monet niin negatiivisia sekä myös rohkaisevia.. Tyyliin eroa vaihda naista. Vaimosi ei liian vanha. Näistä asioista on keskusteltu vaimoni kanssa joten hyvin vähän apua ajatusta tästä oli. Kiitos kuitenkin ja kaikille hyvää jatkoa. Mailini eräälle jo täällä ilmoitin.
Mä voin mahdollisesti tehdä sun kanssa ns. sopimuslapsen, jos olet ihan täyspäinen, terve ja normaali ihminen, etkä ala häiriköimään tai muuta. Olen pohtinut tätä järjestelyä jo pidempään, haluan toisen lapsen (eka on ihana alakoululainen), ja pitkä parisuhde johon sitä lasta suunniteltiin, päättyi miehen puolelta tosi tökerösti. Olen 33v, akateeminen, ihan nätti ja täyspäinen ihminen, ja hyvin rakastava äiti mun ihanalle auringolle, jolle siis pikkusisarus enemmän kuin toivottu :) Parisuhteeseen en halua ainakaan vuosiin, sen verran huonot kokemukset taustalla, mutta lapsen elämään osallistuva isä lapsen etu tietenkin. Mitä mieltä?