Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä, joka veit mieheni!

Vierailija
17.01.2015 |

Päätin tulla kiittämään sinua! Oikeaan osoitteeseen lähti mies, toivottavasti teillä on ollut kivaa. :)
Ainiin, piti vielä kertomani, että järjestettiin ystäväni kanssa tässä sellainen juttu, että ex mieheni, eli sinun rakas nykyisesi pääsi pitämään vähän kivaa erään leidin kanssa. Ei ollut muuten vaikea homma houkutella miestä mukaan. Harmi vaan, että mies ei sattunut tietämään, että tuliaisia tuli hyvin todennäköisesti hankittua, ei tiennyt tämän naisen sp taudista, vaan pisteli paljaalla, aivan kuten sinuakin, ihan reippaasti menemään :) joten, jos alkaa jotain oireita ilmetä, tiedät nyt mistä ovat peräisin ;)
Hienon saaliin sait, hauskaa loppuelämää teille! Ei mulla muuta :)

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköistä on myös että sukupuolitauti ei tarttunut tai tarttuu mutta jää latentiksi. Taidatte tosin olla roskaväkeä koko sakki.

Vierailija
2/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ihmisiä voidaan ilman suostumusta "viedä" parisuhteesta. Eiköhän ihan omasta tahdostaan lähtenyt. Eipä sillä, et näköjään mitään menettänyt tuossa miehessä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:58"]Hyvin todennäköistä on myös että sukupuolitauti ei tarttunut tai tarttuu mutta jää latentiksi. Taidatte tosin olla roskaväkeä koko sakki.
[/quote] totta, niinhän minä sanoinkin, että se on todennäköistä, ei varmaa. Joka tapauksessa, eipä ollu luuska sen parempi kuin minä, vaan mies petti häntäkin :) ap

Vierailija
4/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se ollut selvää, että mies pettää uutta ilman teidän järjestelyäkin.

Vierailija
5/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:58"]Hyvin todennäköistä on myös että sukupuolitauti ei tarttunut tai tarttuu mutta jää latentiksi. Taidatte tosin olla roskaväkeä koko sakki. [/quote] totta, niinhän minä sanoinkin, että se on todennäköistä, ei varmaa. Joka tapauksessa, eipä ollu luuska sen parempi kuin minä, vaan mies petti häntäkin :) ap

[/quote]

Eli se oli tässä tärkeintä, huomata että sä et ollutkaan niin huono? Alennuit kuitenkin tälläisiin temppuihin sen sijaan että jatkaisit vain elämääsi.

Vierailija
6/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:59"]En ymmärrä miten ihmisiä voidaan ilman suostumusta "viedä" parisuhteesta. Eiköhän ihan omasta tahdostaan lähtenyt. Eipä sillä, et näköjään mitään menettänyt tuossa miehessä. :)
[/quote] no vei ja vei, vokotteli kumminkin varatun miehen pettämään. Nyt sai mitä ansaitsi. Tai no, molemmat saivat :) ap

Vierailija
7/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muuten tiedät syyllistyneesi rikokseen ja vielä täällä asiaa ylpeilet? Sukupuolitaudin levittäminen tietoisesti on rangaistava teko. 

Vierailija
8/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota pettäneen miehen perään kyttäämistä. Olisit vain tyytyväinen ja helpottunut jos noin huono ukkosi sinusta oli.

Vierailija
9/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:58"]Hyvin todennäköistä on myös että sukupuolitauti ei tarttunut tai tarttuu mutta jää latentiksi. Taidatte tosin olla roskaväkeä koko sakki. [/quote] totta, niinhän minä sanoinkin, että se on todennäköistä, ei varmaa. Joka tapauksessa, eipä ollu luuska sen parempi kuin minä, vaan mies petti häntäkin :) ap

[/quote]

Eli se oli tässä tärkeintä, huomata että sä et ollutkaan niin huono? Alennuit kuitenkin tälläisiin temppuihin sen sijaan että jatkaisit vain elämääsi.
[/quote] ei vaan antaa opetus alhaiselle horolle ja häntäheikkiukolleen. Eikä hävetä yhtään, kosto elää ja tuntuu suloiselta. Ap

Vierailija
10/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:02"]Olisihan se ollut selvää, että mies pettää uutta ilman teidän järjestelyäkin.
[/quote] juu, se ei vaan olisi ollut yhtä hauskaa kuin itse todistaa tilanne :) ap

Vierailija
11/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:06"]Kai muuten tiedät syyllistyneesi rikokseen ja vielä täällä asiaa ylpeilet? Sukupuolitaudin levittäminen tietoisesti on rangaistava teko. 
[/quote] minä en miestä käskenyt panemaan, teki sen omasta vapaasta tahdostaan. Ap

Vierailija
12/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:07"]En ymmärrä tuota pettäneen miehen perään kyttäämistä. Olisit vain tyytyväinen ja helpottunut jos noin huono ukkosi sinusta oli.
[/quote] en kyttää tämän jälkeen, halusin vain kostoni ja sain sen. :) ap

Vierailija
13/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:06"]Kai muuten tiedät syyllistyneesi rikokseen ja vielä täällä asiaa ylpeilet? Sukupuolitaudin levittäminen tietoisesti on rangaistava teko.  [/quote] minä en miestä käskenyt panemaan, teki sen omasta vapaasta tahdostaan. Ap

[/quote]

Joopajoo, saivartele vaan. 

Ei HIVta levittävätkään ole ketään pakottanut panemaan mutta tuomio tuli silti kun tietoisesti sitä levittivät.

Vierailija
14/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vieläkin kiinni ex-ukossas. Et sä muuten olis järjestänyt tuollaisia älyttömyyksiä. Mistä muka edes löysit naisen, jolla sp-tauti? Taitaa koko juttu olla mielikuvitustasi ja itket peiton alla pettäjämiehen perään.

Vierailija
15/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten todistit vierestä, katsoit vai? 

Ja toisekseen, jos molemmat on pannut ja panee paljaalla niin eiköhän se sp-tauti mene entisten kumppaneiden piikkiin eikä edes välttämättä jää kiinni.

Vierailija
16/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:19"]Miten todistit vierestä, katsoit vai? 

Ja toisekseen, jos molemmat on pannut ja panee paljaalla niin eiköhän se sp-tauti mene entisten kumppaneiden piikkiin eikä edes välttämättä jää kiinni.
[/quote]

Näinhän se menee. Ap saa hyvän maineen, kun muut kuulee hänen tartuttaneen taudin mieheensä.

Vierailija
17/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:06"]Kai muuten tiedät syyllistyneesi rikokseen ja vielä täällä asiaa ylpeilet? Sukupuolitaudin levittäminen tietoisesti on rangaistava teko.  [/quote] minä en miestä käskenyt panemaan, teki sen omasta vapaasta tahdostaan. Ap

[/quote]

Joopajoo, saivartele vaan. 

Ei HIVta levittävätkään ole ketään pakottanut panemaan mutta tuomio tuli silti kun tietoisesti sitä levittivät.
[/quote] HIVistä ei ole kyse, joten tuskinpa tulee kuule mitään tuomioita. Ap

Vierailija
18/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:06"]Kai muuten tiedät syyllistyneesi rikokseen ja vielä täällä asiaa ylpeilet? Sukupuolitaudin levittäminen tietoisesti on rangaistava teko.  [/quote] minä en miestä käskenyt panemaan, teki sen omasta vapaasta tahdostaan. Ap [/quote] Joopajoo, saivartele vaan.  Ei HIVta levittävätkään ole ketään pakottanut panemaan mutta tuomio tuli silti kun tietoisesti sitä levittivät. [/quote] HIVistä ei ole kyse, joten tuskinpa tulee kuule mitään tuomioita. Ap

[/quote]

Herpeksenkin levittämisestä voi saada tuomion joten ei tarvitse olla HIV. 

Vierailija
19/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep täyttää lievä pahoinpitelyn tai törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit jos tietoisesti levittää tauteja. 

Vierailija
20/81 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:17"]Taidat olla vieläkin kiinni ex-ukossas. Et sä muuten olis järjestänyt tuollaisia älyttömyyksiä. Mistä muka edes löysit naisen, jolla sp-tauti? Taitaa koko juttu olla mielikuvitustasi ja itket peiton alla pettäjämiehen perään.
[/quote] johan sanoin, että halusin vain kostoni, mulle ei ryttyillä. Satuin vaan tietämään, että yhdellä tutulla on ja siitä se ajatus sitten lähti ja hän vastoin odotuksiani suostui ehdotukseeni koittaa pokata mies. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme