Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huono parisuhde

Vierailija
17.01.2015 |

Ahdistaa niin että on pakko päästä purkamaan pahaa oloa jonnekin niin päätin kirjoittaa tänne. Olen siis huonossa parisuhteessa. Meillä on kaksi alle koulu ikäistä lasta ja minä käyn töissä. Lastenhoito on kokonaan minun vastuulla kuten myös raha asiat ja kodinhoito. Olen kyllästynyt tähän tilanteeseen. Minä vien lapset tarhaan aamulla ennen töihin menoa ja mies (työtön) jää kotiin nukkumaan. Teen normaalin työpäivän jonka jälkeen haen lapset tarhasta ja tulen kotiin lasten kanssa. Mies ei todennäköisesti ole enään kotona tai jos on niin nukkuu vielä. Alan laittaa ruokaa ja hoitaa kotia. Vituttaa kun toinen nukkuu koko päivän eikä mitään viitsi tehdä. Sitten täytyy kokoajan kun mies on kotona olla varpaillaan ettei hän hermostu koska silloin hän saattaa rikkoa vaikka tavaroita siis minun tavaroita joita hän ei koskaan korvaa vaan minun täytyy ostaa uudet. Nyt hän on lisäksi ruvennut valittamaan ystävieni vierailuista meillä. Minun pitäisi kuulemma hankkia vähemmän rasittavia ystäviä. Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon ja saisin siitä vaikka romaanin kirjoitettua jos haluaisin. Tilanne pahenee kokoajan ja tuntuu että en kohta jaksa enää tätä. Haluaisin vaan pakata tavarat ja lähteä lasten kanssa pois, mutta en voi kun työni on täällä kuin myös ystäväni ja koko elämäni. Onko muita samassa tilanteessa olevia? Miten jaksoitte ja miten tilanne lopulta päättyi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä lähtisit kodista, jonka itse hoidat? Käske miehen häipyä.

Vierailija
2/5 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä että sä olet ja pysyt tuon miehen kanssa. Ja mä kun luulin, että meillä huono suhde...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt erota monta kertaa, mutta silloin mies lupaa muuttua ja että tilanne paranee. Lisäksi hän soittelee keskellä yötä varmaan 20 kertaa. Tulee oven taakse koputtelemaan. Koputtaa ikkunaan niin että lapsetkin heräävät. Olen päästänyt hänet sitten sisälle että saisin nukuttua. Lisäksi mies on melko arvaamaton ja pelkään häntä jonkin verran. Siksi haluaisin vain lähteä. En haluaisi hänelle mitään pahaa ja sen vuoksi en ole soittanut poliisia paikalle. Haluaisin vaan että mies tajuaisi lopettaa ja menisi itse pois eikä kenelläkään sattuisi mitään. Kerran olen koittanut soittaa poliisille jolloin mies katkaisi puhelimeni kahtia. Olen hyvin väsynyt tilanteeseen enkä osaa enää toimia saati ajatella järkevästi. Ap

Vierailija
4/5 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla hänen kanssaan, mutta en tiedä miten pääsisin hänestä eroon niin että välimme pysyisivät hyvinä ja että lapset voisivat jatkossakin tavata isäänsä. Ap

Vierailija
5/5 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän välit ei ole nytkään hyvät. Mitä hittoa oikein ajattelet kaiken aikaa miehen parasta, kun oikeasti sun pitäis nyt vaan ajatella itseäsi ja tehdä huima siirto. Mitä sä elätät tollasta henkistä lasta sun kotona? :p Sitä paitsi jos mies tulee koputtelee ikkunoihin yms. niin päästämällä sen sisään samalla kerrot että et ole jämäkkä ja mies tietää mistä naruista vetää. Tyhmä ämmä olet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme