Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ostaa vielä pahvisia jäätelöpakkauksia?

Vierailija
05.11.2021 |

Käsittämättömän surkea pakkaustapa. Sama koskee tölkeissä olevia jugurtteja, monta desiä jää tölkkiin, jota sitten pitäisi leikata auki ja kaapia loput ulos.
Miksi tällaisia pakkaustapoja vielä on?
Onneksi sentään Lidlistä saa jugurtteja muovipurkeissa, ja ne toki maistuvatkin paljon paremmalta kuin Valion kuravellit.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kitisijät ovat varmaan samaa elokapinaporukkaa jolle ympäristöasiat ovat tärkeitä kunnes itse joutuu tekemään jotain sen eteen. LOPETTAKAA nyt se turha muovin käyttö! Kartonkipakkaukset on helpompi kierrättää ja luonto kiittää.

Vierailija
82/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan alettua en ole niitä epähygieenisiä pahvipakkauksia ostanut.

Virukset säilyy pakkasessa, moni on pakkausta sorkkinut ja avatessa pinta ja sisus kohtaa usein.

Rn tiedä miten kummallisesti avaat pahvipakkauksen, jotta saat sisuksen ja (ulko)pinnan kohtaamaan, mutta minulle ei ole käynyt niin koskaan ja on avattu varmaan satoja kertoja pahvisia jäätelöpakkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiliskivi pahvipaketissa on kyllä paras pakkaus. Sääli että tässä formaatissa ei myydä hyviä jäätelöitä. Voittaa 100-0 jäätelön kaivamisen lusikalla muoviastiasta.

Vierailija
84/91 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin lisää makuja juuri tiiliskivimallisiin jäätelöpaketteihin. Esim. kahvi tai kirsikka olisi toiveena. Nykyisin käytän vaniljajäätelöä aina kuuman mustikkapiirakan, omenapiirakan ja mutakakun kanssa. Kartonkipakkauksesta on kätevää leikata pieni siivu päälle. En ole huomannut maun muuttumista, kun otan uusia paloja paketista myöhemmin. En edes laita muovipussiin osaottamisten välillä.

Muovisissa rasioissa myytävät ovat yleensä omaan makuuni liian makeita tai niihin on lisätty liikaa kaikkea roskaa, kuten keksimuruja tai pähkinän palasia. Jäätelökauhalla on vaikea tehdä kaikille yhtä suuret annokset ja muovisista rasioista ei pysty leikkaamaan paloja. Olen myös saanut haavoja muovisista rasioista, joita kartonkipakkaukset eivät ole koskaan aiheuttaneet.

Vierailija
85/91 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin syön selluloosaa kuin mikromuoveja.

Vierailija
86/91 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ne on halvempia ja niissä tarjolla makuvaihtoehtoja joita ei muoviämpäreissä ole. Muutenkin nuo muovipänikkäjädet on pelkkää täytettä ja maustetta.

Vierailija
87/91 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ne on halvempia ja niissä tarjolla makuvaihtoehtoja joita ei muoviämpäreissä ole. Muutenkin nuo muovipänikkäjädet on pelkkää täytettä ja maustetta.

Minä myös, tosin ostan aina vaniljaa ja "maustan" hilloilla, saan sellaista makua kuin haluan.

Jugurtteja en syö minkäänlaisesta pakkauksesta, mutta jos söisin, ostaisin litran purkkeja.

Vierailija
88/91 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, tosin ostan aina vaniljaa ja "maustan" hilloilla, saan sellaista makua kuin haluan.

Jugurtteja en syö minkäänlaisesta pakkauksesta, mutta jos söisin, ostaisin litran purkkeja.

Siis tölkkejä, en muovipurkkeja.

Vierailija
89/91 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän surkea pakkaustapa. Sama koskee tölkeissä olevia jugurtteja, monta desiä jää tölkkiin, jota sitten pitäisi leikata auki ja kaapia loput ulos.

Miksi tällaisia pakkaustapoja vielä on?

Onneksi sentään Lidlistä saa jugurtteja muovipurkeissa, ja ne toki maistuvatkin paljon paremmalta kuin Valion kuravellit.

Olisi paljon parempi kun et olisi syntynytkään,itkua tyhjästä vali vali.

Vierailija
90/91 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon muovipurkkia ekologisempi ratkaisu.

Pitäisikö maitokin myydä muovipulloissa tai -pusseissa.

Surkea vertaus. Maitoa ei varmaan tarvitse kepulikonstein saada tölkistä ulos.

Ilmastosta sen verran, että samaan jätteeseen nuo menevät kaikki. 

Olet oikein ympäristötietäjä. Häpeä edes!

Vierailija
91/91 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viime viikolla. Ei ole hankala pakkaus.