Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei hyväksy lapsen masennusta

Vierailija
05.11.2021 |

Mitenkähän sille sais sanottua niin että hän ymmärtää sen ettei 19v lapsi ole laiska vaan masentunut. Ei auta lääkärin lausunto ja vaimo haukkuu laiskaksi yms ja pahentaa lapsen ahdistusta entosestään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsenne tällainen?

Vierailija
22/25 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tapa ärsyttää kun toista lasta hyysätään ja nostetaan korokkeelle ja samalla toisen annetaan valua penkin alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea juttu. Olin nuorena masentunut, jopa psykoottisesti. Vanhemmat haukkuivat laiskaksi ja vaikka miksi, vaikka yksinkertaisesti en kyennyt kouluun / töihin.

Syökö lapsesi lääkkeitä? Minun äitini oli myös lääkevastainen, joka sekin oli huono asia. On tuottanut minulle paljon kipua, koska olen lopettanut monta kertaa lääkkeitä ja yrittänyt parantua itse.

Mielestäni sinun pitää ottaa tosi selkeä kanta, että et hyväksy vaimosi lapsen sairauden vähättelyä. Sinun pitää puolustaa lastasi. Hae tukea hoitotaholta.

Lapsen masennus voi olla pitkällinen juttu, heijastua monen vuosikymmenen päähän. Paras, että lapsi saa tukea mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
24/25 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tapa ärsyttää kun toista lasta hyysätään ja nostetaan korokkeelle ja samalla toisen annetaan valua penkin alle.

Toikin on vaikeaa, miten kohdella sairasta ja tervettä lasta tasapuolisesti. Terve lapsi voi kokea jäävänsä vähemmälle, jos perheen elämä pyörii sairastuneen lapsen ympärillä.

Vierailija
25/25 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan äiti ei ymmärrä minun masennusta. Joillain ihmisillä ei vain ole tarpeeksi empatiaa asioita kohtaan joista heillä ei ole henkilökohtaista kokemusta. Ei auta selittely tai puhuminen.

Sairastuin jo 13 vuotiaana, ja olin usein jopa pakko hoidossa ala-ikäisenä. Nyt olen 30. Hiertää kyllä välejä, enkä siksi pidä äitini näkemisestä. Isää tykkään nähdä edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi