Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tulee välillä tosi v****umainen perheelleni?

Vierailija
04.11.2021 |

Ei tarvitse olla kuin kaatunut maitomuki, niin tulee haukuttua kaikki ja suunnilleen haettua avioeroa.

Joskus ei tunnu missään mutta väsyneenä ja nälkäisenä triggeröidyn ihan liikaa.

Haluaisin olla lempeä ja kiltti mutta välillä piru ottaa vallan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuushäiriö?

Vierailija
22/37 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä miten hommat jaettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli harrastat vähintään henkistä väkivaltaa kun uhkailet ”pms oireissasi” miestäsi avioerolla. Toivon että miehesi joku päivä ottaa asian todesta ja ottaa lapset mukaansa ja jättää sinut riehumaan keskenäsi. Täällä monet on jo sanoneet että hanki itsellesi apua. Tuo ei ole normaalia käytöstä.

Minulla on samanlainen vaimo. Ei ollut seurusteluaikoina, mutta hiljakseen muuttunut.

Oletat Suomen jotenkin tasa-arvoiseksi maaksi. Sitä se ei ole. Mies voi tietysti ottaa lapset ja lähteä, mutta pian tulevat poliisit perään. Ja avioeroa hakiessa on ihan turha kuvitella, että edes epävakaan vaimon/äidin tapauksessa mies saisi lapsia itselleen.

Mitä tekee lapsia rakastava ja heistä huolen kantava mies tällaisessa tapauksessa? Jatkaa suhdetta. Tämä on nimittäin ainoa tapa varmistaa, että lasten äidin seuraavan kerran raivotessa lapsille jostain kaatuneesta maitomukista, paikalla on sentään yksi aikuinen joka lapsia voi puolustaa ja tilanteen ehkä rauhoittaakin.

Miehen elämää, ehkä juuri sinunkin.

Vierailija
24/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsyneenä ja nälkäisenä, itsehän sanoit sen jo.

Mittauta sokerit.

Vierailija
25/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on tuollainen. Saattaa vetää herneet mistä vaan, milloin vaan ja saada suhteettomia raivokohtauksia. Välttelen kaikin tavoin. Kyllä ihminen itsensä osaa hallita ja käyttäytyä. Ei tarvitse mitään shittendaalia katsella mitättömistä asioista.

Vierailija
26/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Sulla voi olla myös masennus.

Vierailija
27/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy naisilta tekosyitä mitä syytetään puhtaasta kusipäisyydestä ja käytöstavattomuudesta

Vierailija
28/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen kuin sattuu PMS päivä. Helpotti myös itsellä se että antaa itselleen aikaa ihan omassa oloissaan

Vierailija
29/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy naisilta tekosyitä mitä syytetään puhtaasta kusipäisyydestä ja käytöstavattomuudesta

Oletan että kirjoittaja on mies. Jos tietäisit minkälaista on olla nainen ja kärsiä PMS’tä joka kuukausi niin olisit ihan turpa kiinni

Vierailija
30/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla käytöksellä varmistat vain sen, että miehesi ottaa avioeron, ja lapsesi eivät pidä sinuun yhteyttä kotoa muuttamisen jälkeen.

Olen itse tuollaisen äidin lapsi, ja vihasin lapsuudessani ja nuoruudessani sitä, että koko elämä oli jatkuvaa munankuorilla kävelyä, ja seuraavan räjähdyksen pelkoa. Nyt äitini itkee eläkepäivillä kun en pidä yhteyttä. Miksi pitäisin, kun kyseisen ihmisen käytös aiheutti ainoastaan negatiivisia tunteita?

Vierailija
31/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että kirjoittaja on mies. Jos tietäisit minkälaista on olla nainen ja kärsiä PMS’tä joka kuukausi niin olisit ihan turpa kiinni

En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta olen nainen enkä ole villieläin, vaan pystyn hallitsemaan käyttäytymiseni. Sinä ilmeisesti olet sitä mieltä, että naiset eivät ole miesten tavoin täysimittaisesti ihmisiä, joilta voisi odottaa käytöstapoja, järkeä ja moraalia. Onneksi nykyaikana enemmistö naisista ja miehistä ei enää ajattele tavallasi.

Vierailija
32/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa meditaatiota stressin vähentämiseksi (2 * 15 - 20 minsaa per päivä)!

Vierailija
33/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vielä 6v sitten samasta. Minulla syynä oli karseat PMS-oireet. Olin 2vk kuukaudesta normaali, sitten 2v alamäki joka kk. Ja kyllä, syytän PMS-oireita. En ollut itse puikoissa tuolloin. Ero oli huima siihen, kun olin esim. raskaana ja imetin, eikä ollut menkkoja. 

Minulla tosin apu oli juurikin kierukka. Menkat olleet pois nyt 6.v, hormoonitoiminta tasaista ja mielialat myös.

Vierailija
34/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu olen mies joka saa KÄRSIÄ tästä joka kuukausi, aina saa kuunnella tekosyitä kun tunteiden kurissapito on mahdotonta. Eihän miehetkään saa kuukausittain huutaa, arvostella ja solvata naisia vain sen takia kun ei osaa pitää tunteita kurissa ja käytöstavat unohtuu

Vierailija
35/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suuri osa meistä PMS:stä kärsivistä osaa kuitenkin olla käyttämättä perhettään henkisenä nyrkkeilysäkkinä. Tuollaisessa käytöksessä on kyse puhtaasta kusipäisyydestä ja itsekontrollin puutteesta.

Vierailija
36/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap sentään haluaa muutosta asiaan.

Maailma on täynnä ihmisiä jotka sanovat "minä nyt olen tällainen RÄVÄKKÄ!", eivätkä edes halua muuttua siedettäväksi.

Vierailija
37/37 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö Pms-oireisiin?

Aivan varmasti liityy Pms oireisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan